Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Slunce noci 1. díl

Západ slunce


Slunce noci 1. dílNová povídka o Alici a Jasperovi. Do jejich života se připlete jeden nevýtaný host z Aliciiny minulosti, kterého si jistě velice oblíbíte. Je to William. Aliciin stvořitel.

Předmluva

Alice:

Život je vážně někdy strašně nespravedlivý. Šťastný člověk nemůže být ani chviličku, natožpak upír. Proč se na mě lepí smůla. S Jazzem jsem už šedesát let a byla jsem relativně šťastná, ale proč zrovna teď mě musela moje minulost dohnat? Já myslela, že mě už dávno zemřel a on se tu nyní objeví. Co si mám o tom myslet?

Jasper:

Proč se objevil zrovna teď? Nebo spíš proč se vůbec objevil? Alice byla šťastnější bez něj. A navíc ty jeho emoce. Vždycky když je poblíž tak mám obrovskou tendenci po něm skočit a zabít ho. Proč sem k nám vůbec přišel? Copak mu nedochází, že bez něj je Alice mnohonásobně šťastnější?

William:

Konečně jsem ji našel. Tolik let bez ní. Už jsem i málem uvěřil tomu, že ji James přeci jen zabil. Nechce se mi ani věřit, že je tady živá a zdravá a také tak neuvěřitelně krásná. Miloval jsem ji už jako člověka, ale nyní když je z ní upír, ji miluji snad ještě víc.

 

Záhada jménem minulost

Alice:

Dneska byl zrovna den, kdy jsem zůstala sama s Jazzem doma a hlídali jsme společně Nessie. Všichni ostatní jeli na veliký společný lov na dva dny. To znamenalo pro nás dva jen to jediné. Konečně na chvíli klid od Emmetta a jeho neustálého vyrušování a snažení o to nás při něčem načapat. A proto jsme se s Jazzem rozhodli, že toho využijeme pro sebe. Takže jsme Nessie zapnuli televizi a nechali ji, ať si tam něco pustí.

Jasper byl ve své pracovně a zatím uklízel a já vybírala s Nessie film, než ji opustíme. No tedy lépe řečeno filmy, abychom ji dostatečně zabavili na dlouhou dobu a nás při tom nepotřebovala. Jediné, co budu muset hlídat je to, aby něco občas snědla. Ale s tím by neměl být až tak velký problém.

Po vybrání filmu jsem šla za Jasperem do studovny. Seděl ve svém čtenářském křesle a četl si knížku.

„Copak čteš?“ zeptala jsem se ho. Pohlédl na mě z poza knihy a zavřel ji.

„Teď už nic,“ Oopověděl a knihu odložil na malý stolek. Napřáhl ke mně ruku.

 „Pojď ke mně.“ A tak jsem tedy šla.

 

Jasper:

Chytla mě za ruku a já ji otočil a posadil na sebe, líbnul ji do vlasů a vdechoval při tom její božskou citrusovou vůni. Svíral jsem ji v náručí a užíval si tuhle chvíli, po které už jsem toužil tolik dní. Nemluvili jsme, jen jsme si užívali jeden druhého.

„Pro Krinda pána to už je hodin a já málem zapomněla dát Nessie jídlo.“ Už se snažila mě opustit, ale náhle se ze zdola ozvala mikrovlnka.

„Alice, klid. Nessie ví, co má dělat a kdy to má dělat. Nestrachuj se o ni a uvolni se.“

Byla opravdu dost napjatá. Musel jsem jí trochu pomoct svým vzácným darem. Byla opravdu nervózní. Po chvilce se však uvolnila a napětí z ní vyprchalo. Přitáhl jsem si jí k sobě ještě blíž a ještě pevněji. Nevím proč, ale vždy jsem pocítil silné nutkání ji chránit. Její drobná postavička byla tak křehká. Tedy alespoň se tak zdála. Ale říct jí to nemohu. Hned by se začala čertit. Nesnáší, když si to o ní myslím, protože jak sama říká, to je příčinou toho, že ji neustále chráním, což ona nesnáší.

William: před Stmíváním

Ach ten James. Kam ji nese. Kam mi ji odnáší. A co Susan, kde je Susan. Proč mu v tom nezabrání? Jsem téměř mrtvý, ještě že se mě zatím nechystá zapálit. To by byl můj konec úplně. Ale nesmí ublížit Alici. Jí se nesmí nic stát. Proč tohle všechno James dělá? Co z toho má?

Rychle se potřebuji opět postavit na své nohy, které jsou nyní odděleny od mého těla. Musím se odsud dostat, než se sem James vrátí a dokončí, co začal. Ještě že jed je již v celém Aliciiném těle. Díky tomu už na ni nemůže. Alespoň, že tak.

Alice:

„Jazzi? Víš, co by mě zajímalo? Jak se mnou dokážeš ještě žít po tom všem? Jak dokážeš se mnou být, když víš, jakou mám minulost.“ Zvedla jsem hlavu od jeho hrudi, abych znala jeho reakci. Tvářil se naštvaně a mírně pobouřeně.

„Jak se mě na to můžeš ptát? Ty víš, jak moc tě miluju a nedokážu bez tebe žít. Ty víš, co pro mě znamenáš. To ty si mě zachránila z pekla, ve kterém jsem byl, ale ty si to své peklo, které si měla za živa, nepodstoupila dobrovolně.“

Vždycky, když se ho na tohle zeptám, reaguje úplně stejně nebo alespoň velice podobně. Vždycky mu pak musím slíbit to, že se ho na to už nikdy ptát nebudu. Samozřejmě že to nedodržím. Vždy se k tomu vracím.

Nedělám to nijak schválně, jen mi to prostě nedochází. Jasper by za tím vším udělal nejraději velice silnou tlustou čáru, ale já stále pořád tak nějak nemohu. Něco uvnitř mě se vždy bouří. Nedokážu to ovládnout. Ničí mě to. Už si nevím rady.

Jasper:

Alice mi neustále pokládá tuhle otázku. Já však nechápu, proč mi ji pokládá? Miluji ji a ona to moc dobře ví, tak nechápu, proč se mě neustále ptá? Cítil jsem ve vzduchu smutek zklamání a také nenávist vůči sobě samé. To vše jsem cítil z jediné osůbky a tou byla Alice.

„Proč jsi smutná?“ zeptal jsem se jí. Zvedla ke mně hlavu a ihned se mi zavrtávala do hrudi.

„Copak? Co se děje Alice?“ Hladil jsem jí při tom po zádech.

„Já nevím Jazzi. Pořád se mi to nějak vrací. Nevím proč a nevím jak. Nechápu to.“ Byla z toho vážně smutná. Snažil jsem se jí utišit, pomocí svého daru, což naštěstí zabralo.

„Jen na to moje lásko jediná, nemysli a bude ti hned líp. Mysli na svou rodinu a na nás dva.“ Snažila se, to se jí musí nechat.

„Teto Alice, kde mám to jídlo, co nechci?“ Alice se ode mě odtáhla a chystala se jít za Nessie. Já ji však stáhl opět k sobě do náruče a houkl na Nessie, že jídlo má v lednici a bylo to. Náhle se však ze zdola ozval Nessiin křik. Běžel jsem s Alicí za ní zjistit, co se stalo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slunce noci 1. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!