Tak a konečně se mi podařilo dopsat 14 kapitolu a to 'Zjištění' Nessie na konci něco zjistí.Ale co? Moc děkuji za hezké komentáře,jen tak dále:-)
05.06.2009 (18:30) • Terushka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1390×
14.Zjištění
Po příletu jsme šli ruku v ruce po letištní hale směrem k cukrárně.Měla jsem chuť na sladké.
,,Renesmee!''slyšela jsem řvát Alice.
,,Oo ne''povzdechla jsem si a přitulila se v Jacobovi.Kráčela k nám celá moje rodina s mámou s tátou v čele.
,,To zvládneme!''pošeptal mi Jacob.Vydechla jsem ,chytla ho za ruku a vyšla k rodině po boku mého vyvoleného.
,,Renesmee!''Rozběhla se ke mně Rosalie a skočila mi kolem krku.,,Jak to že žijete?''ptala se.
,,Dlouhá historie.Řekneme si to doma.''
,,Renesmee Charlie Cullenová!Máte do smrti domácí vězení!''řvala máma.Emmett Propukl v záchvat smíchu a všichni ostatní se taky začali smát.Kromě mámy.
,,To má být vtip?''ptala jsem se vtipně.
,,Přijde ti že si dělám legraci!''řvala dál.Stála jsem tak jak solný sloup a zírala na ni.
,,Promiň.Já,...vysvětlím ti to doma.''vykoktala jsem.
,,No jasně že mi to vysvětlíš!''Kárala mě ,ale i přesto mě objala.,,Ani nevíš jakej jsem o tebe měla strach.''Chytla mě kolem ramen a pomalu jsme šli z letiště.,,Pojď půjdeme domů a všechno nám vysvětlíte''Při koncovce se otočila na Jacoba.,,Ach,Jaku''zašeptala a objala ho kolem pasu.
,,Taky tě rád vidím''řekl a také ji objal.Po pár minutách jsem přenesla váhu na levou nohu a zakašlala.
,,Promiň''odtrhla se máma od Jaka a pohladila mě.,,Pojďme domů''Všichni jsem vyrazili z letiště.Venku stály dvě auta, tátovo a Carlisleovo.
,,Sakra!Vždyť se tam všichni nevejdeme''řekla máma před auty.
,,Já říkala ,že si vezmu svoje.Ne,Carlisle musel chtít jen dvě.''pronesla naštvaně Rose.
,,Mám ještě pro jedno skočit?''navrhl Edward.Carlisle jen kývl.Táta se rozeběhl směrem domů.Šli jsme k autům a čekali na tátu.
,,Mám hlad''řekla jsem omluvně a prolomila trapné ticho po pár minutách.Všichni se na sebe podívali.,,No co je?''řekla jsem vtipně.,,Já za to nemůžu''
,,Ness,zlato.Měla jsi vajíčka od Paula,jablko a jedla i v letadle.Jak můžeš mít hlad?''ptal se Jake.
,,Ale,...já...,já za to nemůžu''bránila jsem se.,,Když mám nervy ,musím jíst''
,,Skočím ti pro něco.''nabídla se Rose.,,Chceš něco konkrétního?''
,,Hranolky a zmrzlinu''řekla jsem bez přemýšlení.,,Čokoládou''doplnila jsem. ,,A vodu.Neperlivou''pokračovala jsem. Všichni zírali.
,,Jsi si jistá ,touhle kombinací?''ptala se zděšeně Alice.Opatrně jsem kývla hlavou.
,,Hned jsem zpátky''řekla Rose a rozběhla se do obchodu.Hned byla zpět.
,,Tady''podávala mi jídlo.Okamžitě jsem to snědla.
,,Mhmmm.To bylo dobrý.''
,,To byla rychlost''zíral Emmett.
Na parkoviště přijel červený kabriolet s Edwardem za volantem.Musím říct že to vypadalo vtipně,vidět krásného sedmnáctiletého chlapce za volantem dívčího červeného kabrioletu.
Emmett s Jacobem z toho měli druhé Vánoce.Rose se k nim přidala a když táta zastavil přidali se i ostatní.
,,Co je?''ptal se Edward a lezl z auta.Všichni se smíchem kroutili hlavou.Rose si elegantně sedla na sedadlo svého nablýskaného BMW.Emmett sedl vedle ní.
,,Jedu s Rose''řekla jsem a táhla Jaka k autu.
,,Počkej,počkej,počkej.Já nechci to psisko v mým autě.''pronesla Rosalie skrz zuby a pohladila palubní desku.Vyplázla jsem na ni jazyk a šla k volvu.Nacpala jsem se na zadní sedadlo a zírala z okna.,,Tak co?Jedeme?''komandovala jsem.Všichni usedli a vyrazili jsme.
Přišlo mi že cesta je nekonečná.Ticho v autě to moc neusnadňovalo.
,,Stalo se něco když jsem tu nebyla?''řekla jsem uraženě abych prolomila ticho.
,,Ne,ne,ne''ozývalo se všude.,,Jak se má Seth?''změnil táta téma.
,,Má se dobře.Vy mi něco tajíte''pokračovala jsem.
,,Ne nic''přesvědčovala mě máma.Moc přesvědčivě to ale neznělo.
,,Bells,víš že neumíš lhát.Tak se o to nesnaž''káral ji Jake.Máma jsem poraženě sjela do sedadla.
,,Mami!?''zařvala jsem.
,,Fajn.Edwarde řekni jí to ty.''Podívala se na Edwarda.
,,Jak chceš tedy-‚''Mluvil velmi pomalu.
,,Tati!''zařvala jsem opravdu hlasitě.
,,Jsou tu dvě věci,..''začal Edward.
,,A?''pobízela jsem ho a odvrátila oči.
,,Zaprvé,ta lepší.Zítra přijede Zafrina,Senna a Kachiri.''
,,Fajn,to by šlo.Jak to víš?''ptala jsem se nechápavě.
,,Alice.Ty jsi snad všechno zapomněla ne?''kroutila máma hlavou.
,,No jo vlastně''pronesla jsem omluvně.,,A ta špatná?''pobízela jsem dál.
,,Na cestě jsou i Volturiovi''pronesl táta tiše.
,,Cože?''narovnala jsem a vykulila oči na tátu.Jacob se vedle mne začal docela silně třást a drtil mi ruku.
,,Jaku!Au!Pust!To bolí!''snažila jsem se vykroutit z jeho sevření.Táta začal na Jaka vrčet a odtrhl jeho ruku.
,,Tati!''okřikla jsem ho když Jake vyjekl bolestí když mu v zápěstí křuplo.Začal se třást ještě víc.
,,Jaku!Jacobe!Klid!Uklidni se!''třásla jsem s ním aby se uklidnil.,,Jacobe!''křičela jsem.
,,Nebylo by lepší aby si vystoupil''ptala se bezmocně máma.
,,Ne!NE!''řvala jsem.,,Jacobe,No tak!''třásla jsem s ním.
,,Možná má máma pravdu-''přidával se k ní táta.
,,Ne!''protestovala jsem.Bezmocně jsem těkala po autě.Jake každou chvíli propukne v obřího vlka.Cítila jsem bezmocnost.Nesnášela jsem tenhle pocit.Náhle mě něco napadlo.Přestala jsem všechno dělat a dlouze a vášnivě jsem ho políbila.
Táta zavrčel a kupodivu máma také.Ale pomohlo to.Jake se uklidnil.
,,Promiň''vysoukal se ze sebe když se úplně uklidnil.Vítězně jsem se na oba rodiče podívala.
,,Co ruka?''zeptal se Edward.
,,Bude v pohodě.''opáčil Jake.
,,Promiň neměli jsme vám říkat tolik informací.''omlouvala se máma.
,,Ne jsem rád že to vím.''řekl Jake a hluboce vydechl.,,Kdy přijedou''
,,Není to jistý,ale bude to brzo.''řekl táta.
,,Co chtějí?Nic jste neprovedli ne?''ptal se udiveně Jake.
,,To taky nevíme,napadli nás nějaké teorie.Řekneme si to vevnitř.''odpověděl mu táta a zaparkoval před domem.Ostatní už byli doma.Přišlo mi to divný.Edward který jezdí jako blázen,nejrychleji z celé rodiny a dojede poslední.Možná že zpomalil když to na Jaka šlo.
Pokrčila jsem nad tím rameny a vystoupila.Loudala jsem se domů a rovnou do kuchyně.
,,Renesmee!Máme poradu!''Zakřičel na mne Carlisle z obýváku.Udělala jsem na něj znechucenou grimasu a vyplázla jazyk.Vzala jsem si z lednice jogurt a loudala se do obývacího pokoje.Plácla jsem sebou na gauč a znuděně začala jíst.Všichni na mě zírali.
,,Co je?''ptala jsem a nevěřícně kroutila hlavou.
,,Děláš jako kdyby se nic nestalo.''kroutila nechápavě hlavou Alice.
,,Vždyť ani nevíme jaký je důvod jejich návštěvy ne?''
,,Máme ale takovou teorii''přerušil mě Carlisle.Čekala jsem.Nic.
,,A?''řekla jsem netrpělivě.
,,Pospícháš někam?''divila se máma.
,,Zašla bych si na lov.''Všichni na mě zírali ještě více.těkala jsem očima po černých očích upírů.,,Vy byste měli taky''dodala jsem.
,,Vždyť tobě už krev přestala chutnat!''divil se Emmett.
,,Mám na ní chuť.To snad můžu ne?Vy ji chcete dvacet čtyři hodin denně''opáčila jsem.
,,Co je s tebou Ness?''Ptal se vyděšeně Jake.
,,Jsem v pohodě,jen jsem unavená a není mi dobře.''
,,Mám se na tebe podívat?''ptal se ustaraně Carlisle.Podívala jsem se vyděšeně do jeho hladových černých očí.
,,Až půjdete na lov''řekla jsem rychle a zírala na něj.
,,Ty nebudeš klidná ,dokud nebude mít každý upír v této místnosti zlaté oči viď?!''hádal Jasper.
,,Zvláště ty''opáčila jsem a kývala hlavou.
,,Dobře.Máš pravdu.Měli bychom jít.Za hodinku jsme zpět.''Políbil mě Carlisle do vlasů a vyrazil.Zbytek rodiny se za ním hrnulo.
,,Až přijdeme,něco ti uvařím ano?''hladila mě Esme.S úsměvem jsem kývla.
,,Hodinka zlato!''Políbil mě Edward na čelo.
,,Miluji tě!''Políbila mě máma a všichni zmizeli.
,,Dělají jakoby se už nevrátili.''kroutila jsem hlavou a šla vyhodit kelímek od jogurtu.V kuchyni jsem se zastavila a hrabala v ledničce.Slyšela jsem jak Jake znuděně přepíná televizní kanály.
,,Nevíš kam Esme dala ty okurky?''řvala jsem na Jaka a hrabala v kuchyni.
,,Copak já vím?''opáčil.Povzdechla jsem si a hledala něco jiného k snědku.Zastavila jsem se před zrcadlem a zamračeně jsem se pozorovala.
,,Nepřijde ti že jsem přibrala?''řvala jsem na Jaka a pozorovala se ze všech úhlů.
,,Jsi pořád stejně krásná lásko''Vyplázla jsem na něj jazyk a pokračovala v pozorování.
Stoupla jsem si bokem k zrcadlu a ustaranou vráskou mezi obočím jsem pozorovala své břicho.Bylo větší.Vyhrnula jsem tričko a snažila se břicho zastrčit.Nešlo.Asi to bude z toho jídla,myslela jsem si.Přejížděla jsem rukou přes břicho a snažila se ho zastrčit.Zamračila jsem se a na zrcadlo vyplázla jazyk.Najednou se ale všechno změnilo.Vyděšeně jsem vykulila oči na nafouklé břicho.Ne to nemůže být pravda.Musí být jiné vysvětlení! Přesvědčovala jsem se. Ruka z mého břicha jakoby nešla dát pryč.Neustále se mi znovu vracel ten pocit.Ten strašný pocit že mě něco koplo.Ze vnitř mne.Něco vevnitř mne.Ten okamžik kopu se mi neustále vracel.Stále dokola jsem cítila ten slabý tlak na mou ruku položenou na břichu.Pak mi všechno došlo.Zapadalo to do sebe.Ta spousta jídla,nálady,slabý tlak z mého břicha.Vykulila jsem oči ještě víc a vyděšeně zírala před sebe.,,Panebože!''vysoukala jsem ze sebe po chvíli velmi tiše.
Autor: Terushka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sluneční svit-14.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!