Tak další tentokrát krátká kapitolka narozeniny.Nessie má 16 let a má večírek.Je tot aková nudná kapitolka ale potřebovala jsem na co by navazovala ta další.Ta bude zajímavější.
15.05.2009 (21:00) • Terushka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1414×
5.Narozeniny
Probudila jsem se v Mattyho náruči.Přitulila jsem se k němu ještě více.Přemýšlela jsem jestli o tom někdo ví.A ukazovala jsem to Mattymu.
,,Myslím že ví.Ale nikdo ti nebude kazit narozky.Hodně štěstí lásko.''řekl a políbil mě na čelo.Hurááá konečně další narozeniny.už jsem se nemohla dočkat až mi bude 18 a růst se zastaví.Vstala jsem a šla do koupelny,provedla ranní hygienu a oblékla se.Šli jsme s Mattym společně do kuchyně.Když jsem sešli všichni na nás zírali.Matthew měl pravdu.věděli to. Dělali jsem že nic.Táta vypadal že by Mattymu nejradši utrhl hlavu a Emmett?Ten by mu s radostí pomohl.Máma byla raněná.Na stole ležela snídaně.Sedli jsme si a mlčky jedli.
Přišla k nám Alice a sedla si vedle mě.
,,Zklamala si mě.Nás.Myslela jsem že náš včerejší rozhovor budeš brát vážně.''řekla uraženě. Mlčela jsem.
,,Všichni to vědí a nikomu se to nelíbí ale nebudeme ti kazit narozeniny.Budeme dělat jakože nic.Je to tvé rozhodnutí.''hluboce jsem vydechla.,,A teď jez rychle ať tě můžu obléknout!'' a zatleskala.Měla pravdu všichni se najednou chovali jakoby se nic nestalo.Měli to domluvené.
Po snídani jsem šla s Alice nakupovat.A vybrat si nějaké šaty na večírek.Alice bylo moje dobrá kámoška.Všechno jsem jí vysvětlila a ona pochopila.Mohla jsem s ním mluvit o čemkoliv. V tomhle mi byla velkou oporou.O všem jsem si promluvili a mezi mnou a ní
Bylo všechno vyřešené.Koupili jsme báječné šaty a boty a spoustu doplňků.A další zbytečný věci.Vrátili jsme se domů přesně na oběd.Esme udělala můj oblíbený smažený sýr.Emmett nechápal jak ten 'humus' můžu jíst.Matty se šel radši najíst domů.Po obědě jsem šla do obýváku a tam celá rodina- ,,Happy Birthday Nessie!''
,,O děkuju!''křičela jsem a dívala jsem se na stůl plný dárků.Přiběhla ke mně Alice a cestou vzala ze stolu velkou krabici.Když mi jí podávala smála se jak je velká.Papír jsem roztrhla a otevřela krabici.Byly tam nádherné barevné letní šaty s kloboukem a korálemi.Pohladila jsem je a byly ze saténu.
,,Ó Alice,ty jsou nádherné!''podřekla jsem a objala ji.
,,Že jo!Já jsem si je taky vzala.V zeleným!''chichotala se.Přišel Emmett a odstrčil ji.Podal mi další modrou krabici.Rozbalila jsem ji a bylo tam stereo do auta.
,,Děkuju Emme.''řekla jsem a dala mu pusu.
,,Půjdu to nainstalovat''řekl Emmett a šel ke dveřím.
,,Ehm..zlato?Nechceš to nechat na mě?Přece jen,..''řekla Rose.Emmett se neochotně vrátil a položil stereo na stůl.Rose mi podala svůj dárek-růžovou obálku.Roztrhla jsem jí a v ní byl papír a dvě vstupenky.Lázeňský pobyt.Další na řadě byl Jasper-taky s obálkou,taky s dvěmi vstupenkami ,ale na koncert Paramore,mé oblíbené skupiny.Další byl děda s babi společně mi podali svou obálku.Otevřela jsem jí a v ní dvě,...letenky.Do Forks.
,,Ááááááááááááá.Já.Pojedu.Do.Forks?!''odsekávala jsem každé slovo zvlášť.Esme s úsměvem přikývla.
,,Díky.Díky.Díky.!''řvala jsem a oba objala.Nakonec máma s tátou.Podali mi něco zabaleného a já to rozbalila.Bylo to album a nápisem 'Nessie' .Zvědavě jsem ho otevřela a na první fotce byl Jacob jak mě drží malou,asi tak čtyřletou v náručí.Tu fotku jsem pohladila.Následovalo několik podobných fotek.A pak byla rodina.Alice se mnou a další s Emmettem a s Rose a s mámou a s tátou a podobné.Poslední byla celá rodina plus Jacob.Tuhle dobu jsem si nepamatovala.Neví se proč.Z nějakého důvodu si nepamatuji mé první 3 roky života.Konec alba bylo prázdné na další fotky.
,,Děkuji.''zašeptala jsem a objala je.Máma se div nerozplakala.Kdyby mohla už by brečela.
,,Tak běž!''řekl táta a kývnul ke garáži.
,,Cože?Můžu?O tati!Mám tě ráda!''zase jsem ho objala a běžela do garáže.Stereo už bylo zabudované a hráli Paramore.Sedla jsem do auta a zabouchla.V okýnku se objevil Emmett.
,,Víš jak jsem tě to učil.Spojka,......''
,,Jo Emme.Já vím!''řekla jsem a vyřítila jsem se z garáže.Letěla jsem k Melisse.To auto jelo báječně.Jsem ráda že ho mám.Smykem jsem zastavila před Melissiným domem a stáhla okýnko.Za oknem domu vykoukla Mel.Rychle vylezla z domu a šla ke mně.
,,No teda Ness.To je ono?''ptala se.
,,Jo to je ono.Promiň mi to kino.Vynahradím ti to.Půjdeš se mnou na koncert Paramore?''
,,No jasně!Tu skupinu miluji.''
,,Chceš se projet?''
,,Jasně!''obešla auto a nasedla.Vyrazila jsem.
,,Jak to že umíš řídit?''vyzvídala
,,Emmett mě to učil.''objeli jsme pár koleček a povídali při tom.Zastavila jsem asi po hodině Mel před domem.
,,Příjdeš na večírek?''ptala jsem se.
,,No jasně.Že váháš.''odpověděla a objala mě.,,Tak ahoj!A dík''řekla a vystoupila.Obešla auto a naklonila se do okýnka.,,Šťastný narozeniny!''usmála jsem se na ní a vyrazila domů.
Když jsem přijela do garáže nikdo nikde.Vystoupila jsem a nadšená šla do haly.Když jsem vešla myslela jsem si že jsem si spletla dům.Hala byla úplně změněná na party.Alice ke mně přiběhla:,,No kde jseš prosim tě?''táhla mě do šatny.
,,Tak kam jsi dala ty šaty?Jo tady.Fajn!''říkala si pro sebe.Oblékla mě do těch červených šatů které jsme dneska vybrali.Dala mi k nim ty červené lodičky a nějaké doplňky.Mezitím přišla Rose a začala mi dělat vlasy.Vyrobila mi nějaký 'drdol' jestli se tomu dá tak říkat.Alice mě přitom líčila.Když skončili dole už byl slyšet zvonek.
,,Alice?Kolik jich přijde?''ptala jsem se.
,,Asi tak padesát.''
,,Padesát?Alice jseš normální?Padesát lidí?Vždyť já neznám ani polovinu.To jsi pozvala celou školu?''
,,Ne tak řekla bych že asi 40''not o už bylo lepší,sice jen o 10 ale bylo.
,,Nessie!Máš tu hosty!''řvala dole máma.Rychle jsem šla dolů.
,,Bello,to je dobrý už si je převezmu.''řekla jsem mámě.Mámě se nelíbilo že jsem jí říkala Bello.Musela to vydržet.
,,Ahoj lidi!Jsem vážně moc ráda že jsem přišli.Posaďte se.''přivítala jsem partu z oběda.Další zvonek.Snažila jsem se rychle běhat ke dveřím a zpátky ale v jehlách to moc nešlo.Další hosti.Večírek byl v pohodě!Všichni se dobře bavili.Nakonec další zvonek.Šla jsem otevřít.
,,Van!Sus?Grace?Ahoj holky!''pozdravila jsem je a objala.Za nimi přišli kluci.Se všemi jsem se pozdravila.Jediný Matty mi dal pusu.Při večírku mi chodilo hodně SMS.Další zvonek. Copak to už nejsou všichni?V domě bylo příšerně narváno.Šla jsem si sednout ven na verandu.Přišel za mnou Matt.
,,Skvělej večírek.''
,,Hmm,přijde mi že se nám to nějak vymyká z rukou.''Matty si sedl vedle mě a ja se o něj opřela.
,,A nechceš se vypařit zadem?''zeptal se.
,,Já nevím-''
,,Než se vypaříte zadem-Nessie mohla by jsi dovnitř''táhla mě Alice dovnitř.Ve vnitř spoustu lidí a uprostřed mega tří patrový dort.Všichni začali zpívat.
,,Hodně štěstí zdraví,.........''a nakonec zatleskali.Přišla jsem k dortu a překvapivě všechny svíčky sfoukla.Přála jsem si znovu vidět Jacoba.Dále následovaly dárky.Měla jsem jich hromadu.Snad ještě víc než loni.Nakonec byl večírek dobrý.Lidi už začínali pomalu odcházet až zbyla jen smečka a parta ze školy pár lidí už odcházeli a Mel zůstala a ještě jsem si povídali.Nakonec se podívala na hodinky.,,To už je ale hodin.''promnula si oči.
,,Hodím tě domů.''řekla jsem vzala klíčky a táhla ji do garáže.
,,Opatrně!''zařval táta.Vyplázla jsem na něj jazyk.
Odvezla jsem ji domů a pak se vrátila.Zaparkovala jsem v garáži a šla do pokoje.Ani smečka už v domě nebyla.Věděla jsem ale že jeden člen čeká venku až si všichni budou myslet že spím.
Autor: Terushka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sluneční svit-5.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!