Ahoj...tak tady je pokračování.... co na to říkáte....já nwm.....připadá mi to poslední dobou nudný... vím co chci napsat ale pořád se nějak nemůžu dostatk tématu... v čem dělám chybu?? nebo se vám to takhle líbí?
30.06.2009 (16:30) • Missy • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1558×
Už jsem toho měla dost. Nejdřív se mi smáli, potom ta večeře. A ke všemu ještě ta oslava. Byla jsem rozčílená. Jediný, kdo mě držel před vybuchnutím mého vzteku, byl Edward. On jediný mě uklidňoval.
„Bells, jsi v pořádku?“ Ozvalo se za dveřmi. Charlie asi slyšel mé vykřiknutí.
„V pohodě, tati.“ Řekla jsem pohotově a opřela se o dveře, kdyby chtěl vejít. Nevím, co bych řekla, kdyby tu našel Alici.Proč zrovna dneska tu není uklizeno? Jindy je tu tak čisto. Nadávala jsem si. Chtěla jsem své dva hosty nějak dostat pryč, abych se mohla soustředit na práci, ale nevěděla jsem, jak jim to říct. Nemohla jsem je prostě jen tak vyhodit. To se nedělá. Tak jsem to vzdala. Zahodila své myšlenky a beze slov si sedla na postel ke svým poházeným sešitům. V přítomnosti Edwarda jsem se nikdy soustředit nemohla, teď to najednou šlo. Ne úplně, ale dost na to, abych něco vypracovala. V té chvíli jsem se zaměřila pouze na úkol přede mnou. A když jsem se přistihla, že zase myslím na Edwarda, rychle jsem vzpomínala na Jessicu a Angelu a všechny ostatní. Ovšem na Mika ne. Ten by jen připomínal oslavu a ta oslava zase Edwarda. Ale nakonec jsem nad sebou stejně nevyhrála. Čím víc jsem se snažila soustředit, tím víc se mi to nedařilo. Ještě víc mě znervózňovalo to, jak mi Edward koukal mlčky přes rameno a Alice si mě z křesla - kde obvykle sedí Edward - zvědavě prohlíží. Přetrpěla jsem to a s námahou dodělala zadané cvičení. Když v tom se z kuchyně linula směsice pachů. Nejdřív to moc krásně vonělo. Vypadalo to, že Charlie dělá nějaké steaky. Potom jsem ucítila zkaramelizovaný cukr. Cože? Vždyť to nejde k sobě. Chtěla jsem vstát a jít Charliemu pomoct. Ale vonělo to tak krásně, a tak jsem to nechala na „profíkovi“. To jsem ale neměla dělat. Jakmile jsem se totiž nabyla nadějí, že večeře bude tedy výborná i přes všechny varování, ucítila jsem pach spáleniny.
„Užij si večeři, Bello.“ Zavolala na mě Alice, když vyskakovala oknem. Ušklíbla jsem se. Edward mě políbil na čelo a běžel za ní.
„Tati, proboha.“ Zděsila jsem se, když jsem spatřila kuchyni. Sporák byl v plamenech. Vlastně to jídlo. Ty ještě před chvíli výborné steaky se teď škvařili v plamenech. Charlie uhasil už mírný plamen a dal dva plátky - černé jako uhel - na talíř.
„Dáš si?“ Nabízel.
„Určitě ne.“ Měla jsem nutkání mu pomoci, umýt nádobí, vyvětrat, ale co si natropil, to ať si uklidí. A znechucená jsem odešla do koupelny a spát. Bez večeře.
„Už jsi mluvila s Alicí?“ Zeptala jsem se na španělštině Jessicy.
„No...“ Jindy smělá, usměvavá holka se teď proměnila v nejistou dívku s malým sebevědomím. „Ne, nemluvila. Čekala jsem na tebe. Já... Nechci s nimi být sama.“ Tomu jsem se usmála. Všichni k nim chovají určitý respekt - kromě mě. Totiž jen já vím, co jsou Cullenovi zač. A i když jsem jediná, tak jediná nemám strach. Je to zvláštní. Ta myšlenka mě docela těšila. Jediná. Vítězně jsem se uchichtla. Jessica se na mě podiveně podívala.
„Je tu něco k smíchu?“ Asi si myslela, že se směju jí, ale zřejmě jí to pobavilo, protože už zněla jako ta stará Jessica.
„Nic, jen tě chápu.“ Odpověděla jsem. „Jess, neměla by jsi to dál odkládat.“
Autor: Missy (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Slza nikdy nespadne - 4.kapitola - 2.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!