V tejto kapitole sa budú oslavovať Belline narodeniny. Dúfam, že sa vám táto časť bude páčiť. Za komentáre dopredu ďakujeme. Prajeme vám príjemné čítanie. Vaše zuzu15 a tapta.
09.08.2010 (20:30) • tapta • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1228×
4. kapitola
Narodeniny
Počul som ako sa Belle rozbúchalo srdiečko. Zobúdza sa. Rýchlo som sa za ňou rozbehol, ale zastavil som pred dverami. Včera večer sme sa s rodinou dohodli, že do izby pôjdeme všetci naraz. Poobzeral som sa dookola, boli tu všetci. No, ale vyzerali dosť smiešne. Na hlavách mali tie narodeninové čiapočky, v rukách držali darčeky, okrem Esme, ktorá v rukách držala tortu. Na tvárach mali úsmevy od ucha k uchu, hlavne Emmett, ktorý sa prezliekol za šaša. No super. Už sa tak len nespráva, ale aj vyzerá. Na sto percent to bola práca Alice. To mám šťastie, že som tu nebol.
„Edward? Dúfam, že si nemyslíš, že som na teba zabudla. Tu máš, daj si to na hlavu."
„Sakra."
„Povedal si niečo?" opýtala sa Alice s dvihnutým obočím.
„Ja, nikdy!" okamžite som povedal.
„No preto."
V jej myšlienkach som si prečítal, že keby som povedal niečo iné, musel by som s ňou ísť nakupovať. Dal som si to na hlavu a zobral darček, ktorý som si nechal pred jej dverami.
Rose otvorila dvere a všetci sme zborovo zvrieskli: „Všetko najlepšie Bella!"
Ona sa na nás prekvapene pozrela a o pár sekúnd sa začala smiať. Tak to sa jej nečudujem, vyzeráme ako keby sme práve vyšli z cirkusu.
Rose ju zobrala do náručia a povedala: „Všetko najlepšie, dcérka," a pobozkala ju na čelo.
Potom k nim prišiel Emmett, obidve ich objal a usmial sa na ne. Vyzerali ako keby to bola ich dcéra, ale vlastne aj je. Milujú ju tak, ako keby ňou aj bola. Jasper mi to len potvrdil. Cítil to z nich.
„Tak, teraz je čas na sfúknutie sviečky," povedala Alice.
„Tolta," šťastne povedala Bella.
„Nehovorí sa tolta, ale torta," opravil ju Carlisle.
Ona sa naňho pozrela, zdvihla bradu a urazene povedala: „Ja to neviem."
„Nevieš povedať r?" opýtal som sa jej.
„Neviem," smutne povedala.
„Vieš čo? Ja ťa to naučím. Chceš?" povedal som jej.
Ona sa na mňa usmiala a povedala: „Áno."
Esme pred ňu postavila tortu a povedala: „Praj si niečo pred tým ako sfúkneš sviečku. Hovorí sa, že sa ti to splní, ale nikomu nemôžeš povedať, čo si si priala."
Zavrela očká a o pár sekúnd ich sfúkla.
„Darčeky!" zvrieskla zase Alice, kto iný by to mohol aj byť.
Už aj svoj podávala Belle, ktorej sa pri týchto slovách rozžiarili očká. Už si chcela ho zobrať, keď ju zastavil Emmett.
„Otec, ako prvý," hrdo povedal.
Alice sa naňho vražedne pozrela a v myšlienkach pripravovala plán, ako sa dá zabiť upír pri nakupovaní, alebo pri najmenšom zblázniť. Tak toto mu určite nezávidím.
„Pozri sa, čo ti priniesol ocko," povedal.
Bella sa naňho pozrela a Emmett už jej podával darček. Bola to bejzbalová pálka s loptou.
„Naučím ťa hrať bejzbal!" hrdo povedal a napol hruď.
„Na to je ešte malá," povedala Rose.
„Tak to si nemyslím. Hrať by sa to mala naučiť čo najskôr."
„Ale však ešte nevie ani poriadne chodiť," povedal som.
Pozrel sa na mňa a zakrútil hlavou.
„Nie, nie, nie! Opýtame sa jej." Otočil sa na Bellu.
„Chceš sa naučiť hrať bejzbal?"
„Chcem," povedala Bella.
„To je moje dievča."
„Tak dobre," povedala Rose.
Od nej dostala náhrdelník s nápisom Navždy...
Od Alice dostala asi tonu oblečenia, od Jaspera náušnice, od Carlisla a Esme ostrov, odo mňa klavír a klavírne nahrávky.
O pár hodín neskôr
Sedeli sme v autách a smerovali do Nórska. Samozrejme, ako obyčajne, Bella mi sedela na nohách a videl som, ako mi už zaspáva. Zastavil som, vybehol z auta a uložil ju na zadné sedadlá. Vyzerala ako malý anjelik. Zatvoril som dvere, nastúpil a pokračoval v ceste. Bol som posledný. Moja rodina bola už vpredu, ale nechcel som ísť prirýchlo kvôli Belle, aby jej nebolo zle, lebo už sa stalo, že som mal jej obed v aute. Nevoňalo to najlepšie. Radšej som si kúpil nové volvo.
O pár dni
Stál som pred novým domovom. Vošiel som dnu s Bellou a videl moju rodinu, ako na nás čaká.
„Kde si tak dlho trčal?" opýtal sa ma Emmett.
Radšej som si túto jeho otázku nevšímal. Čo som mal hovoriť, že som šiel pomalšie kvôli Belle a niekedy zastavil aj v hoteli, aby sa poriadne vyspala. To určite vedia. Však sám som im kvôli tomu volal, alebo lepšie povedané, oni mne. A ani so mnou nešli, lebo si museli vybaviť kopu veci. Napríklad to, že Emmett pôjde do práce a bude robiť trénera v posilňovni. Už teraz si to viem predstaviť ako to dopadne. Z myšlienok ma vytrhla až Rose.
„Edward, podaj mi ju," poplašene povedala.
Videl som ako pri nás stojí a už sa naťahuje k Belle. Podal som jej ju.
„Ahoj, zlatíčko. Dúfam, že Edward sa o teba postaral. Keď sa ti niečo nepáčilo, tak mi to povedz, aby som ho mohla prizabiť," a usmiala sa na ňu.
V jej myšlienkach som si prečítal, že to myslí úplne vážne.
„Mala som sa supel," povedala Bella.
Potom ju každý poobjímal a šla sa napapať. Najradšej som ale bol, že si nemusím kupovať nové auto.
Autor: tapta (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Smaragdové oči - 4. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!