Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Smaragdové oči - 6. kapitola


Smaragdové oči - 6. kapitolaV tejto kapitole sa bude zachraňovať Emmett. Dúfam, že sa vám táto časť bude páčiť. Za komentáre dopredu ďakujeme. Vaša zuzu15 a tapta.

6. kapitola

Záchrana

Edward

Už sú to dva dni, čo sa Emmett nevrátil domov. Určite niečo vymýšľa a ja sa bojím, že čo to bude, lebo pri ňom si nemôže byť nikto istý. Počul som ako sa Rose vrátila s Bellou. Boli na nákupoch v potravinách. Zišiel som dolu. Videl som Rose ako tam stojí a v rukách drží nákup s Bellou. Bola smutná a vystrašená.

Bojí sa o svojho manžela. Nikdy, vo svojej existencii, tak dlho z vlastnej vôle bez nej nevydržal. Zamyslel som sa nad tým a má pravdu. Ako Emmetta poznám, už dávno by chcel byť s ňou. Ani dovolať sa mu nemôžem. Nemyslím si, že sa Carlislea až tak bojí. No, ale tým si nemôžem byť úplne istý. Keď po tej nehode s bejzbalovou loptou, kde hlavnú úlohu hralo Carlisleove milované auto, si na sto percent nemôžem byť istý. Vtedy vyzeral ako rozzúrený býk a ja jeho „obľúbená" červená farba. Celý deň som musel stráviť v Carlisleovej pracovni a počúvať, že ako je preňho dôležité jeho auto. Verím tomu, keby som mohol zaspať, tak sa mi o tom aj sníva.

Rose sa  na našťastie hneď pustila do opravovania auta. Šťastie, že všetko potrebné mala vo svojej garáži. Ani nie za dve hodiny mala všetko zrobené. Ale najviac, čo ma trápi je, že Alice nevidí Emmettovu budúcnosť, lebo sa ešte nerozhodol.

„Ahoj, Edík," veselo na mňa kričala Bella, keď ma zbadala.

„Ahojte. Ako ste sa mali?"

„Dobre. Kde je ocko?" opýtala sa Bella.

„Za chvíľu sa vráti, len si potrebuje niečo vybaviť," hovoril som čo má prvé napadlo.

Pozrel som sa na Rose a videl som ako sa trápi. Do dverí odrazu vletela Alice s Jasperom. Počul som ako v myšlienkach panikária. Nechápavo som sa na nich pozrel. Alice mi ukázala svoju víziu, kde je Emmett v obkľúčení nejakých dvoch upírov. Vyľakane som sa na ňu pozrel. Už som sa chcel opýtať, že kedy sa to stane, ale ona ma predbehla a poslala mi, že o pol hodinu.

„Čo sa deje?" vyľakane sa opýtala Rose.

„Emmett, musíme ho nájsť," priškrtene som povedal.

Pri týchto slovách, prišli dole Esme a Carlisle. Rose dala okamžite Bellu do náručia Esme.

„Čo sa deje?" vyplašene sa opýtala.

Začal som hovoriť, ale nestihol som ani dopovedať, už Rose vybehovala z domu a šla ho hľadať. Všetci sme sa za ňou rozbehli, okrem Esme. Musela ostať s Bellou, ale v jej myšlienkach som počul paniku a strach o svojho syna.

„Rozdelíme sa," navrhol Jasper.

„Ja a Alice, pôjdeme na juh. Ty a Carlisle, bežte za Rose na sever." Prikývli sme a pridali do tempa.

Bol som najrýchlejší člen v tejto rodine, ale ako pozerám, tak už nie som. Rose bežala takou rýchlosťou, že teraz by ju nedohnal nik. To sa jej ani nečudujem. Ja som sa zatiaľ snažil hľadať nejaký záchytný bod v Alicinej vízii, že kde asi tak by mohol byť. Ale na nič som nevedel prísť. Takže nám zostávalo, iba tu pobehovať.

Odrazu som zacítil pach nejakých cudzích upírov. Boli dvaja. Musela to zacítiť aj Rose, lebo sa za ním rozbehla. Ja s Carlisleom sme ju napodobili. Pridali sme na rýchlosti.

Bežali sme už dvadsaťsedem minút, keď zafúkal vietor a privial vôňu Emmetta zmiešanú s vôňou tých dvoch upírov. Rose už vraždila každého, čo sa len pokúsi ublížiť Emmettovi. Pred očami mala červenú farbu. Videl som, že ich už vidí. Bolo to presne ako v Alicinej vízii. Už sa pripravovali na útok, keď na jedného skočila Rose. On ju zo seba chcel strhnúť, ale proti rozzúrenej Rose nemá nikto šancu. Emmett sa na ňu vystrašene pozeral ako tam trhá tých upírov na maličké kúsočky. Ja som radšej postavil oheň, lebo teraz sa ku nej priblížim, tak neviem či by zo mňa vôbec niečo zostalo. Hodila ho do ohňa, prehodila si vlasy a už sa vrhla na ďalšieho. Keď skončila aj s tým druhým upírom, skočila na Emmetta a už ho drvila vo svojom objatí. Ja som zatiaľ zavolal Alice, ale ona mi povedala, že všetko videla a už beží za nami. Videl som, že ako Rose pustila Emmetta a dala mu takú facku, že to museli počuť o niekoľko kilometrov ďalej. Už som čakal, kedy sa mu hlava otočí o stoosemdesiat stupňov.

„To bolo za čo?" opýtal sa Emmett držiac si ruku na líci.

„Za čo? Ty sa ešte odvážiš pýtať, za čo? Prečo si sa nevrátil domov, ale utekal niekde do, ani neviem kde?" naštvane hovorila.

Emmett sa k nej priblížil a vášnivo ju pobozkal. Ona sa spočiatku bránila, čo bola asi sekunda, ale potom sa pridala. To bude zase noc. Len dúfam, že sa Bella vyspí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smaragdové oči - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!