V tejto kapitole pôjde Emmett do práce. Dúfam, že sa vám táto časť bude páčiť. Za komentáre dopredu ďakujeme. Vaša zuzu15 a tapta.
25.08.2010 (10:30) • tapta • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1319×
7. kapitola
Emmett verzus posilňovňa
Emmett
Dnes ma čaká moja prvá práca po sedemdesiatich rokoch, už sa na to teším.
„Myslíš, že je to dobrý nápad?" opýtala sa ma Rose.
Neviem, prečo sa ma každý snaží prehovoriť. Čo by som také mohol urobiť v posilňovni?
„Emmett, keby sa náhodou niečo stalo, máš moje číslo," hovoril Carlisle už stopäťdesiaty šiesty krát, ako keby som bol padnutý na hlavu. S tými starými to je ťažko. Už asi na neho lezie senilita. To by som sa ani nečudoval.
Odrazu som počul ako Edward kričí a uteká z lesa. To už aj na neho lezie? To je už od stovky? Tak to aby som sa pripravil. Neviem ani ako, ale asi nestihol zabrzdiť, lebo letel rovno do okna, ktoré Esme včera vymenila. Preletel rovno cez neho a hádajte na kom zastavil. Na mne.
„Čo sa ti stalo?" naštvane som sa opýtal.
Musím sa ísť prezliecť. Roztrhal mi môj oblek. Chcel som vyzerať seriózne. Dokonca som si kúpil aj okuliare.
„Idem sa baliť," vyľakane hovoril Edward.
Nechápavo som sa naňho pozrel. Ide niekde?
„Tanya, príde." Tak to už chápem.
Alice vletela do domu a rehotala sa ako pominutá. Pozrel som sa na Edwarda, ktorý skočil, ale nešťastne pristál na mojom citlivom miestečku. Zaskučal som. Alice sa teraz váľala na zemi, ja som skučal od bolesti a Edward sa na nás vykoľajene pozeral. Odrazu som počul, ako do obývačky vošla celá rodina, potom už len smiech a nejaké pády. Teraz ma napadlo, nestihnem do
práce. Vyskočil som na nohy, ale nejako som zabudol, že Edward je na mne.
Odrazu vyletel a prerazil stropy.
„Môj dom," zvrieskla Esme.
Pozrel som sa hore a videl som Edwarda ako sedí na streche. Vybuchol som v nekontrolovaný smiech. Tváril sa ako vyoraná myš, ktorej práve ukradli syr. Pozrel som sa na Esme, ktorá držala moju titánovú pálku, tvárila sa ako Boh Pomsty. Videl som ako mieri na mňa a už som letel za Edwardom. Pristal by som na ňom, ale stihol sa posunúť. Ale nemyslel som na moju váhu, keď som padal, prerazil som zase strechu a letel do Alicinho šatníka.
Ona ma zabije!
„Niééé," vrieskala Alice.
Ako som aj očakával, pristal som v šatníku. To bude zlé. Ako som sa obával, predo mnou stála Alice a vyzerala ešte strašidelnejšie ako pred chvíľou Esme. Pozrel som sa jej do očí a prisahal by som, že som tam videl červené plamienky. Zľakol som sa ako nikdy predtým.
„Zabijem ťa," rozzúrene hovorila.
Zase tie plamienky v očiach. Nasucho som prehltol. Postavil som sa na nohy, prerazil stenu za mnou, aby som sa dostal, čo najďalej od mojej strašidelne sestry.
„Emmett!" zavrčala.
„Láska, upokoj sa," hovoril nežne Jasper k svojej strelenej manželke.
Rozbehol som sa do svojej novej práce. V posilňovni mám byť o pätnásť minút. Pred mestom som zastavil. Dal som dole sako, ktoré bolo celé roztrhané, vhrnul rukávy od bielej košele a z vlasov striasol kusy omietky. To by aj mohlo byť.
Už ľudským tempom som tam došiel. Našťastie som prišiel na čas. Otvoril som dvere do posilňovne a uvidel môjho nového šéfa. Vyzeral ako horda svalov bez mozgu. Čo vlastne aj je. Stačil mi jeden rozhovor s ním.
O hodinu neskôr
Rose
Videla som Emmetta, ako sa tam baví s jednou pobehlicou a ukazuje jej nejaké cviky. Náramne sa pri tom bavil. Otočil sa, pozrel sa na mňa a už ľudským tempom utekal za mnou. Na tvári mal úsmev od ucha k uchu. Však on len uvidí, čo ho čaká. Ako sa hovorí oko za oko, zub za zub. Ešte šťastie, že ma Alice
prehovorila, aby som sa športovo obliekla.
Prišla som k nejakému trénerovi, ktorý na mňa najviac vyvaľoval oči.
„Prepáč, mohol by si mi s niečím pomôcť?" flirtovala som s nim.
„Jasne, čo potrebuješ?" snažil sa o sexy hlas.
„Mohol by si mi ukázať ako sa na tomto cvičí?" oblizla som si spodnú peru.
Srdce mu na sekundu zastavilo a potom sa pustilo obrovskou rýchlosťou, ako keby mu malo vyskočiť. Jedným očkom som sa pozrela na svojho manžela, ktorý sa neveriacky pozeral. Ako keby mu to ani nedošlo, pomyslela som si.
Emmett
Pozeral som sa na svoju manželku. Neveril som vlastným očiam. Ona tam s ním flirtuje?! Ja ho zabijem. Je mi jedno, že je to môj šéf. Za chvíľu aj tak nebude, bude z neho iba roztrhaný, prejdený, utopený, zmasakrovaný a mŕtvy človek. Rose sa na mňa po očku pozrela. Ona si z toho bude ešte robiť srandu. Rýchlym krokom pre človeka som sa k nej vybral. Vražedne som sa pozrel na teraz už mŕtveho človeka. V jeho očiach som videl strach. To nie je nič. Ešte nevie, čo ho čaká. Bude prosiť o smrť. Už som bol pri Rose a chytil ju okolo pásu.
„Čo tu robíš s mojou manželkou?" spýtal som sa chladne a stále som sa naňho vražedne pozeral.
„Zlatko, upokoj sa!" hovorila Rose.
Ja sa mám upokojiť? Po tomto, čo tu predviedla?
„Pôjdeme domov, čo na to povieš?" snažila sa ma upokojiť.
„Domov pôjdeme, ale neskôr, prv zabijem toho magora," zašeptal som, iba pre jej uši.
Chcel som ho už zobrať za krk a vyniesť ho niekde von, keď som počul detský hlások.
„Ocino," prehovorila moja dcérka.
Pozrel som sa za seba a videl som ju. Je zlatá ako sa pokúša za mnou bežať. Chytil som ju opatrne do náručia.
„Čo tu robíš?"
„Alice ma tu zobrala," radostne povedala.
No, a bolo aj po mojom pláne zabiť šéfa. Nevadí, budem mať aj iné šance a tie si poriadne vychutnám.
Radšej som to nateraz nechal tak a dal výpoveď. Nebudem tu predsa mrhať časom, keď mám doma takú krásnu upírku a ďalší malý poklad.
Autor: tapta (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Smaragdové oči - 7. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!