Návrat z pohřbu a nečekaná návštěva. Má Maiki šanci začít nový život? Prozradí celou svou minulost někomu, kdo má podobný osud. A co Lexi?
09.10.2011 (22:00) • Sabulina • FanFiction na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 1633×
V autě bylo ticho. Dokonce i Lexi se na mě lítostivě dívala. Vystoupila jsem a vydala se do pokoje. Vysvlékla jsem ze sebe šaty a oblékla si pohodlné tepláky a tričko. Lehla jsem si na postel a vzlykala. Slyšela jsem Lexi, jak jde do šatny, ale potom jsem už nic nevnímala. Nevím, jak dlouho jsem tam ležela. Hodinu, dvě hodiny, den, dva dny…
Často za mnou někdo chodil, já s nikým mluvit nechtěla. Edward a Jasper mi rozuměli i beze slov. Alice mě chtěla vytáhnout na nákupy, Carlisle chtěl, abych řekla, co mám na srdci, Esme chtěla, abych šla ven, Bella mě prosila, abych šla na lov, Renesmee a Emmett mě chtěli rozesmát, Lexi se o nic nepokoušela a jen tiše kolem mě chodila. Dokonce přišla i Rosalie.
„Maiki, já vím, jak ti je. Edward mi řekl o tvých myšlenkách a o tom, co se ti stalo.“ Chvíli se odmlčela, ale pokračovala dál.
„Když jsem byla člověk, patřila jsem mezi nejkrásnější ve městě. Vlastně jsem byla nejkrásnější. Měla jsem si brát Royce Kinga. On byl ten nejžádanější svobodný mládenec. Nesnila jsem o ničem jiným, než se vdát a mít děti. Jednou, když jsem šla od své kamarádky Věry, jsem potkala Royce s jeho kamarády. Pili, byli opilí. Volali na mě a já šla za nimi. Byla jsem tak hloupá. Věř, že bych raději umřela. Nechali mě ležet na zemi v domnění, že jsem mrtvá. Moje krev přilákala Carlislea a on mě přeměnil. Po přeměně jsem byla teatrální. Hodně. Pomstila jsem se jim. Všem a Royce jsme si nechala naposledy. Trpěl. Věděl, že přijdu. Pak, když přišel Emmett, uklidnila jsem se, ale nikdy nepřestanu litovat tohoto života. Jediný důvod, proč jsem naživu, jestli se tomu dá tak říkat, je Emmett. Jenže nikdy nebudeme mít děti. Nikdy nezestárneme.“ Udiveně jsem se na ni dívala a nevěřila tomu, co řekla. Usmála se na mě, zvedla se a šla ke dveřím.
„Počkej, Rose.“ Obrátila se a vrátila.
„Já, nikdy si nepamatuji, že by rodiče byli šťastní. Neustále se hádali. Táta mámu bil. Často si vyléval zlost i na mně. Nepamatuji si, že bych jako dítě byla šťastná. Záviděla jsme všem dětem. Záviděla jsem jim štěstí, radost, lásku. Když mi bylo 13 let a byli jsme sami doma s tátou, přišel za mnou. Byl milý, usmíval se na mě. Uložil mě do postele. Začal mě osahávat… Každou noc za mnou chodil. Každou noc mě zbil a znásilnil. Každou noc jsem brečela a přála si zemřít. Řekla jsem to mámě, ale ona mi vynadala a zbila mě. Prý nemám lhát. Že se o nás táta stará a nemám ho takhle špinit. Pak se jim narodila Lexi. Už když jsem ji viděla poprvé, věděla jsem, že s ní to bude jiný. Věděla jsem, že jí chci ochránit. Starala jsem se o ni já. Dokonce měla postýlku u mě v pokoji. Rodiče se o ni nezajímali. Čím byla starší, tím jsme byly šťastnější. Její úsměv pro mě znamenal vysvobození z pekla. Každý den s ní byl pro mě spásou. Na její třetí narozeniny se rodiče rozhodiy, že se zachovají správně a vzali nás do restaurace. Já jsem dala Lexi řetízek se srdíčkem, na kterém je vyryté moje jméno. A já mám zase ten s jejím jménem. Když jsme jeli domů, táta nedával pozor. Nedal přednost kamionu a narazil do nás. Probudila jsem se a viděla Lexi vedle sebe. Byla mrtvá. Vynesla jsem její tělíčko z auta, svírala jsem ji v náručí a plakala. Potom si pamatuji jen Bellin hlas a tmu.“ V domě bylo hrobové ticho. Všichni poslouchali. Rosalie mě objala.
„Teď už bude všechno dobrý.“
Autor: Sabulina (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Smrt, bolest, nenávist a láska 5. kapitola:
ty kraaaliku tak to je husty....a smutny,ale je to paradni povidka. jen tak dal
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!