Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Smrt je pouhý začátek, Jacobe Blacku 2

plakát 4


Smrt je pouhý začátek, Jacobe Blacku 2Další dílek bude o něco překvapivější a taky erotičtější, než byl ten první. Jsme moc rády, že jsme našly tolik nepříznivců až odpůrců Jacoba a děkujeme všem, kteří nám vyjádřili svoji přízeň. Moc nás to těší. Děkujeme. Vaše Az a Huny.

Jakmile jsme tou popelnicí dojeli k ceduli Forks, přemáhala jsem se, abych toho zablešenýho čokla nikde nevyhledala. Nejraději bych ho nakopala pěkně do ksichtu a pak bych mu uštědřila pár kopanců do koulí. Nebo ještě hůř… byl by z něho jen mastnej flek na kapotě mého super nového sporťáčku Chevy! Opravdu se už moc těším, až bude Jacob Black po smrti.

Z mého přemýšlení o způsobu rychlého zabití bez použití těch super moderních zabijáků mě vyrušil právě jeden z nich - Edward.

„Bello, tak kde máš to svoje letní sídlo?“ zeptal se mě opatrně.

„No tak když zahneš na ulici k Maradonovi, tak tam někde… Popisné číslo je 666. Dneska je toho na mě moc!“ přiznala jsem se ihned.

„To je v cajku, vyhodím tě u tý kozatý přebarvený bondýny!“ řekl mi.

„No to je ta, co mi přebrala ženicha!“ řekla jsem velice opatrně.

„Tak ti řeknu, že to nebylo moc hezký, její myšlenky jsou fakt otravné. Bože, proč mám takový pocit, že je to jen hezká tvářička a v hlavně piliny!“ řekl mi a tím mě rozesmál.

„Víš, že ani nevím, co máš za schopnost? No ale podle toho, co si mi tu řekl, tak máš naprostou pravdu. Prolézá střední jen kvůli tomu, že se vychrápe s učitelem. Občas i s učitelkou!“ práskla jsem na ni s odporem na poslední slova.

„Tak já čtu myšlenky, ale nějakým záhadným způsobem je nemůžu číst tobě a to mě fakt štve.“

Zastavili jsme před mým domem, který patří mému otci. Slušně jsem se s Edwardem rozloučila a musela jsem absolvovat ten protivný rozhovor s mojí bývalou expřítelkyní Angelou. Nebyla jsem z toho extra odvařená, že s ní musím mluvit, ale když si to nenechala jinak vymluvit, tak všechny pokusy o to se jí vyhnout a vše si vyjasnit ztroskotaly právě u mě.

Neměla jsem náladu rozebírat můj vztah s Jacobem a taky ten její. Bohatě mi stačily podrobnosti, co mi jednou vyprávěla o tom, co dělala se svým klukem. Tehdy jsem vůbec netušila, že by se mohlo jednat o Jacoba Blacka, se kterým jsem byla v té době zasnoubená. Jako nejlepší přítelkyně naprosto zklamala. Nejen, že mi vykládala podrobnosti jejího vztahu s Jacobem, ale také mi ho nakonec přebrala.

Nikdy jsem si nemyslela, že bych mohla dopadnout takto. Teď tady přemýšlím o vraždě mého bývalého snoubence, ale přitom mám chuť zabít i svoji nejlepší expřítelkyni. Asi budu muset zavolat Cullenům a říct jim ještě o jednu vraždičku navíc. Jsem ochotna jim zaplatit vším, dokonce jsem přemýšlela, že bych jim byla jako potrava. I když pořád se o nich říká, že jsou vegetariáni, kteří občas ujedou. Prý nejvíce Jazz.

Zaplatit jsem jim chtěla hlavně z mého tajného konta, které je hlavně z Charlieho peněz. Občas mi sem tam nějakou tu tisícovku dá, prý abych si něco hezkého koupila, když chodím se synem jeho nejlepšího přítele. Ale místo nějakého pěkného oblečení jsem si střádala na svoji budoucnost, nebo na vysokou školu. Nyní jsem odhodlaná všechny svoje úspory dát Cullenům za vraždu toho hnusného zablešeného čokla Jacoba Blacka a Angely Weberové! Ano, Angelu taky musím sprovodit z tohoto světa. Ona ví mnohem víc, než si je vědoma uvěřit nebo přiznat.

Jako první jsem sáhla pro telefon, kde jsem měla uložený číslo na Cullenovi. Chtěla jsem jim ještě k té vraždě připsat jednu. Po dvou zazvoněních to někdo vzal.

„Prosím, Cullenovi! U telefonu Carlisle,“ ozvalo se z telefonu.

„Dobrý večer, tady Isabella Swanová, chtěla bych ještě k té vraždě mého exsnoubence doobjednat vraždu navíc!“ řekla jsem svůj plán.

„Dobře, Bello, hned k tobě Edward přijde,“ řekl mi asi Carlisle.

„Souhlasím, ale ať jde prosím oknem! Doma je můj otec a ten o tom nemá ani potuchy,“ dodala jsem na vysvětlenou, proč nechci, aby ho viděl Charlie.

Ještě chvíli jsme si povídali a upřesnili alespoň datum toho všechno. Za krátký okamžik se hovor přerušil, a já se mohla odebrat do koupelny se trošku zkulturnit. Dala jsem si horkou sprchu, umyla si vlasy, a k tomu všemu jsem si nakonec oblékla vyzývavou noční košilku. Byla červená a krajková. Opravdu vhodná na návštěvu upíra. Z koupelny jsem šla do svého pokoje, kde již v okně čekal Edward.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ho.

„Ahoj, tak co pro mě máš?“ optal se mě svým krásným hlasem.

„Ale, jenom se potřebuji zbavit jednoho člověka, který toho ví až příliš, ale není schopen si to uvědomit!“ řekla jsem mu vše, co jsem potřebovala.

„Dobře. To bude asi ta blondýna, co se dneska tak na tebe sápala, ne?!“ řekl jen tak mimo řečí.

„Ehm… Ano, to je ona!“ řekla jsem poměrně nahlas. Naštěstí Charlie asi spal u televize.

„OK. Hned zítra se do toho pustíme a ty se snaž usnout. Je na tobě vidět, že jsi nějaký ten čas nespala!“ Vzal mě za ruku a v celém těle jsem ucítila jako ránu elektrického proudu. Opatrně si mě vzal do náručí a pokládal mě do postele.

Když mě přikryl dekou, chtěl se odtáhnout, ale nějak jsem mu v tom zabránil a najednou jsme se s Edwardem vášnivě líbali. Líbal jako opravdový bůh, ba co víc, byla jsem po jednom dnu do něho totálně zblázněná.

Velice opatrně mi shrnoval ramínko od mé krajkové noční košilky a nakonec mi ji sundal. Slastně jsem vydechla, když mi přejel svojí studenou rukou přes bradavky a ty okamžitě zareagovaly. Potěšeně se usmál a vrhnul se na moje rty. Nahlas jsem vzdychla a on poněkud ztuhnul. Lekla jsem se, že jsem to zkazila a vyděšeně jsem se odtáhla.

„Tvůj otec,“ zašeptal. „Vzbudil se, ale jestli chceš pokračovat, tak bych o jednom místě věděl.“

„Jdeme,“ vyhrkla jsem okamžitě a natáhla jsem si na sebe zpátky tu noční košilku.

„Vylez mi na záda,“ shrbil se, tak jsem vylezla nahoru a Edward rychle vyskočil z okna.

Neměla jsem strach, když se řítil tmou, spíš jsem byla vzrušená, až nadržená, takže se měl na co těšit.

Ani jsem se nenadála a už jsem mu neseděla na zádech, ale byla jsem opřená o kapotu jeho auta a on si tvrdě podával mé rty.

Už jsem se nemusela kontrolovat a mohla jsem vzdychat nahlas, kdykoliv se dotknul mých vzrušených bradavek a svými vzdychy jsem ho povzbuzovala k ještě většímu dráždění.

Po nějaké době jsme se přesunuli do auta. Edward mě položil na zadní sedačku a znovu mi sundal košilku. Vlastně jsem nechápala, proč jsem si ji vlastně brala. Mohla jsem nám ušetřit pár vteřin času, ale s tím se už teď nedalo nic dělat.

Jakmile jsem byla vysvlečená, dala jsem se do svlékání jeho košile a kalhot. Byl to trochu boj, ale když jsem trochu zabrala, knoflíčky odletěly a já měla cestu k jeho hrudi úplně volnou. Ještě jsem se rychle vypořádala s kalhotami a boxerkami nebo co to nosil – ve tmě to totiž nebylo vidět, ale něco určitě měl - a mohli jsme si pořádně zařádit.

Milostné radovánky v autě nepatřily zrovna k mým oblíbeným. S Jacobem byly poněkud bolestné. Když jsme totiž nemohli ani ke mně ani k němu domů, museli jsme využít auto a většinou jsem to odnesla alespoň s pohmožděninami. Charliemu později došlo, od čeho je mám a prostě si upřímně přiznal, že než aby mě viděl s modřinami a zraněními, radši vypadne na ryby a nechá nás si trochu užít. Tenkrát byl šlechetný, to se mu muselo nechat.

Aby si Edward zpátky k sobě přitáhl moji pozornost, roztáhl mi nohy a prudce do mě přirazil. Jak jsem to nečekala, zalapala jsem po dechu a prudce se prohnula v zádech, ale ten pocit byl bombastický. Poprvé jsem se totiž milovala s někým jiným než s Jacobem. To on mě totiž zbavil panenství, když jsme spolu začali chodit a nikdy mě nenapadlo vyzkoušet někoho jiného, protože s ním to bylo tak úžasné. Byl pozorný, milý a neskutečně výkonný. To bylo asi tím, že nebyl člověk, ale vlkodlak. V myšlenkách jsem se ušklíbla a radši vnímala Edwarda, než ty myšlenky na toho zablešence.

Edward mě miloval vášnivě. Přirážel opravdu vášnivě a tvrdě a přitom mě líbal. Nemohla jsem ani popadnout dech, a když mě pohltil mohutný orgasmus, moc mi to k pravidelnému dýchání nepomohlo.

Stále jsem vzdychala a do toho se snažila uklidnit, což mi zrovna moc nešlo, protože Edward na mně stále ležel a i sebemenší pohyb stačil k tomu, abych ho v sobě cítila.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrt je pouhý začátek, Jacobe Blacku 2:

 1
2. kristýna toušová
17.05.2013 [20:45]

miluju tě emete bez tebe umřu gdiš tě vidim mam pocit lásky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kristýna toušová
17.05.2013 [20:40]

roberte a kristn chtěla bich abi jste přijeli do liberce i se všemi co natáčeli twilight sagu prosím Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!