Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » So cute! 3. kapitola

Bryce


So cute! 3. kapitolaPo dlouhé době další kapitola. Je tu Bellin plán, jak se pomstít Chrisovi. Pomůže jí v tom Alice a Edward? Co se stane mezi Bellou a Edwardem? Padnou si do oka? A co Emmett? Pomůže jim? To vše se dozvíte, když si to přečtete. Děkuji Jay.

Plán

Najednou se ke klukovi s bronzovými vlasy přichomýtla blondýnka. Rozhodně se nemohla rovnat té, co sedí vedle toho hromotluka, ale i přesto byla krásná.

„Viku? Kdo jsou ti vedle nás?" zeptala jsem se tak, aby nás neslyšeli.

„To jsou Cullenovi. Adoptivní děti, stejně jako my. Ten černovlasý s tou blondýnkou jsou Emmett a Rosalie. Vedle nich je Jasper a Alice. Poslední je Tanya a Edward," řekl a dál se věnoval výkladu chlápka, co stál uprostřed kruhu, který jsme vytvořili tím, jak jsme si posedali.
Něco říkal o vlkodlacích a upírech. Moc jsem ho neposlouchala. Pak se budu muset zeptat Vika, co říkal. Když konečně skončil s tím svým nudným výkladem, mohli jsme jít do chatek.

„Viku? Mohl bys zabavit na chvíli Chrise? Potřebuju si promluvit s Ashley. Znáš to, ženský věci," zeptala jsem se a mrkla na Viktora.

„Jo proč ne?" řekl a zavolal si Chrise.

„Chrisi, pojď za mnou, ženský si chcou samy pokecat," řekl a zavedl ho k nám na chatku. S Ashley jsme šly do jejich chatky.

„Co potřebuješ?" zeptala se mě.

„Vrátím mu to, co on udělal mně," řekla jsem ďábelským hlasem a Ashley se začala smát.

„Dobře, s čím chceš pomoct?" zeptala se mě.

„No, zaprvé něco vymyslet," řekla jsem a začaly jsme vymýšlet a zpracovávat plán.

♥♥♥♥♥

„Chtělo by to ještě někoho. Nejlíp kluka," přemýšlela jsem nahlas. Měly jsme opravdu úžasnej plán. Jen ho zrealizovat. To bude ještě Chris koukat. Já mu dám mě ztrapňovat. Ten se bude ještě divit.

„Co takhle Edward? Je milý. Určitě nám pomůže. Znám se s jeho sestrou Alicí, je opravdu úžasná," vyrušila mě Ash z mého rozíjmání. Kdo je Edward a Alice? Něco mi to říká.

„Ehm... Kdo to je?" zeptala jsem se nechápavě. Ash se na mě trochu udiveně podívala.

„Ty jsi snad dokázala přehlídnout ty modely vedle nás?" zeptala se a nechápavě u toho kroutila hlavou. Aha! Tak odtud znám jejich jména.

„Jo, všimla, ale pozapomněla jsem jejich jména," zašeptala jsem rozpačitě. Ash se začala smát mému pomatení a já se zamračila. No, skvělý. Vyplázla jsem na ni jazyk a otočila se.

„No tak, Bello! Nech toho, si z tebe jenom utahuju," řekla stále ještě se smíchem v hlase a položila mi ruku na rameno. Otočila jsem se a usmála se. Přece se na ni nebudu zlobit kvůli takové pitomosti. Usmála se taky.

„A půjdem se jich zeptat? Ráda bych konečně uskutečnila náš dokonalý plán," řekla jsem a čekala, co na to Ash. Přikývla. 

  ♥♥♥♥♥

Stáli jsme před jejich chatkou jak dvě somračky.

„Tak zaklepeš už?" ptala jsem se nevrle. Celkem jsem byla nervozní  z toho, že s nima mám mluvit. Vypadali celkem namyšleně a obzvlášt ten Edwartisimo, nebo jak se to jmenoval. Ještě, aby na mě vyjela ta blonďatá. Tany, myslím se jmenovala, a vlastně to je jedno, jak se jmenuje. Ash s úsměvem zaklepala na chatku. Neslyšeli jsme nikoho jít ke dveřím. V těhlech chatičkách to celkem dupe, když k nim jdete. Najednou ve dveřích stál vysmátej skřítek. Nejspíš Alice. Div se jí z toho úsměvu neroztrhla pusa. 

„Ashley!" zvolala a objala Ash.

„Ahoj, Alice!" vykřikla na oplátku a objetí jí opětovala. Byla jsem trochu vyvedená z míry. Až takové kamarádky? To snad ne! Za Alicí se vynořila Barbie. No, super. Nehty dlouhý jak řeka Nil. Úsměv měla opravdu krásnej. Ještě, že ho nikdo nevidí. Asi snědla kýbl kyselých hroznů, jinak to nevidím. 

„Ty budeš Bella, že? Ash mi o tobě říkala," sdělila mi Alice s úsměvem. Fajn, já toho o tobě slyšela taky strašně moc. Proč mi o nich nikdo nikdy nic neřekl? Vypadají jako hodně dobrý kamarádky.

„Jo, to jsem já," řekla jsem s hraným nadšením. To bude dlouhej den.

„Alice, víš, potřebovaly bychom něco od Edwarda, myslíš, že by mohl?" zeptala se omluvně Ash. Alice na ni mrkla a vběhla do chatky. Barbie se mezitím někde ztratila. Ještě, že tak. Mám z ní husí kůži. Najednou z chatky vylezl nepříliš nadšený Edwis? Asi jo. Tak Edwis a Alice vyšli z chatky. Alice oproti němu úplně zářila. 

„Tak, bratříčku, nezapoměň, co jsi mi slíbil," řekla Alice a odkráčela. Edwis se na ni otočil a zavrčel. Vážně, měl by se jít hoch léčit, nebo aspoň by mu někdo měl sdělit, že tohle lidi nedělají.

„Edwarde, mohl bys nám, prosím tě, s něčím pomoc?" zašvitořila Ashley. Otočil se na ni se zářivým úsměvem.

„Jistě," sdělil a vydal se směr naše chatka. No, to bude opravdu dlouhej den. S tímhle se nebude dát vůbec pracovat.

 ♥♥♥♥♥

 

„Edwisi?" snažila jsem se upoutat jeho pozornost. No, nevypadal moc nadšeně a se zdvihnutým obočím na mě hleděl jak na někoho, kdo právě řekl, že jedna plus jedna jsou tři.

„Jmenuju se Edward! Ne Edwis! E-d-w-a-r-d! Chapeš?" rozčiloval se. Oči mu žhnuly a kdyby mohl, sežere mě zlostí, jak tak koukám. To je toho kvůli jménu. Protočila jsem očima a radši už na něj nemluvila.

„Bello, tak jak to uděláme?" zavedla Ash téma jinam. Byla jsem jí vděčná, jinak by mě tu ten playboy zabil.

„No, začala bych asi s líčením, ne?" řekla jsem a koukla na Ashley.

„Tak to budeme potřebovat Alici." Jen, co to dořekla, ve dveřích se objevil Merlinův skřítek.

„Myslela jsem si, že byste mohli potřebovat moji pomoc." A už si to šinula k posteli se svým namakaným kufříkem a za ní v závěsu šel vysmátej hromotluk s dalším kufrem. Cestou na mě mrknul a hvízdnul. 

„Brácha to si sbalil? Ty kaňoure!" zakřičel a poplácal nepříčetného Edwise po zádech, teda Edwarda! 

„Emmette!" zahřměl a setřásl Emmettovu ruku. Ten jen pokrčil rameny a přiblížil se ke mně.

„My se ještě neznáme. Já jsem Emmett! Největší borec a sexy chlápek na celý týhle planetě!" zvolal a už ke mně natahoval ruku. 

„Bella, ta co dokáže nejspíš parádně nakrknout tvýho chorýho bráchu," sdělila jsem mu a potřásla si. Zřejmě ho potěšila poznámka o jeho bráchovi, protože se křenil, jak kdybych řekla skvělej vtip.

„My dva si budem rozumět," řekl Emmett a mrkl na mě. Edward jen na něj, nebo snad na nás, zavrčel. Vážně, měl by to jít léčit. Jestli je to dědičný, chudáci děti. 

Alice nás nalíčila a oblíkla. Udělala mi opravdu krásnej make-up. Kouřové, hnědé stíny a řasenku. Trošku líčka. Vypadalo to dokonale. Na krk mi nakreslila dvě červené tečky a z jedné jakože stékala krev. Oblékla mě do modrého tílka a do riflové minisukně.

Musím uznat, vypadalo to dokonale. Edward měl na sobě černé, upnuté kalhoty a na to tmavě modrou košili. Vypadalo to opravdu sexy. Na puse měl namalovanou červenou barvou stékajicí krev a na zubech umělé špičáky. Vypadalo to opravdu realisticky. Emmett se chtěl taky zapojit, tak mi na ruku Alice nakreslila otisk zubů s krví a Emmettovi nakreslila rty jak Edwardovi a nasadila umělé zuby. Mohlo se začít. Alice odešla a Ashley šla pro Chrise.

♥♥♥♥♥

Ležela jsem na zemi, na mně seděl Edward, držel mi ruce nad hlavou a rty měl u mého krku. Emmett seděl vedle mě a rty se zubama už zahryzlé v mé ruce. Měl opravdu velkou radost, že dostal tak "důležitou" roli. Tvářili se u toho opravdu hladově. Byli opravdu realističtí. Edward mě propaloval nenávistným pohledem, takže nebyl problém předstírat, že se bojím. Zahryzl se mi do krku a, panebože, kroužil mi jazykem po tepně! Co to dělá?! Projela mnou vlna vzrušení a trochu se mi zadrhl dech. Ruka mu sklouzla na můj zadek a druhá mi hladila stehno. To si ze mě dělá srandu, ne? Emmett, pořád zažraný do mé ruky, nic nepostřehl a Edward si vesele užíval mého těla. Skvělé! Chrisi, kde jsi? Najednou spása! Chris vešel do chatky. Když nás viděl, zakřičel a vyběhl z chatky ven.

„Pomóc! Upíři! Pomóc!" běhal a vykřikoval. Emmett vylezl z chatky a začal hlasitě vrčet. Chris se lekl a zakopl. To Emmetta rozesmálo, až se svalil na zem a popadal se za břicho. Edward ze mě slezl a šel za Emmettem. Oba se smáli a já se k nim přidala. Pak to Chrisovi došlo. Naštvaně vstal a oddupal do své chatky, u dvěří se otočil a vyplázl na nás jazyk. To nás rozesmálo ještě víc. 

„To se povedlo!" zvolal nadšeně Emmett a šel do svý chatky. Čekala jsem, že Edward půjde za ním, ale místo toho zalezl zpátky do mojí chatky! Udiveně jsem na něj hleděla a šla za ním. 

„Co..." Ale než jsem to dořekla, už si bral bundu a vylezl ven. Nevěnoval mi ani jeden pohled. Nafoukanec jeden úchylnej.

„To bylo úžasný!" zvolal Viktor se smíchem, když vešel do chatky s Ashley. 

„No nic, jdu za ním, nebo bude na mě taky naštvanej," řekla Ash a odešla.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek So cute! 3. kapitola:

 1
4. katule
26.09.2012 [19:06]

luxuuus honem dalsi pokracovani

3. lelus
26.09.2012 [9:50]

čo sa to sa s Edom deje Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martty555
26.09.2012 [9:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Shay
15.09.2012 [9:59]

ShayJe mi líto, ale článek ti musím vrátit, máš v něm příliš mnoho chyb:
+ čárky (!!),
+ psaní jmen; Emmet => Emmett,
+ přímá řeč; pro uvozovky používej klávesovou zkratku ctrl + ů. Nebo najeď do speciálních znaků...
+ s/z,
+ odkaz na další/předchozí kapitolu.
+ a další...

Pokud si sama s gramatikou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům a najdi si korektora. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!