Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Somewhere - 2. kapitola

Bela-Eclipse


Somewhere - 2. kapitolaJak to Lilith zvládne? Sesype se nebo se Arovým výhružkám postaví čelem?

„Jo, Aro, chápu tě moc dobře. Stačí? Můžu jít?" prskla jsem mu znechuceně do tváře.

„Ale jistě, má drahá. Odpočiň si, večer tě čeká přijímací ceremoniál, večer se staneš Volturiovou."

Vyšla jsem ze dveří a jak nejrychleji jsem uměla, jsem se přesunula k sobě do pokoje. Tlusté, dřevěné dveře za mnou zapadly a já se po nich svezla na kolena. Kdybych mohla, plakala bych. Aro mi vzal všechno. Jasně jsem si uvědomovala, jak jsem byla sebejistá, když jsem vcházela do sálu. A teď? Jsem jen řadová upírka, která se brzy začlení do zástupů jeho vojáků.

 „Lilith," objímala mě Jane. „Co se stalo?"

Zadržela jsem vzlyky a zpříma se jí podívala do krásné tváře.

„Už nejsem ta Lilith, kterou jsi znala. Vzal mi moje dary. Už nejsem nic, než řadová upírka."

V Janině bledé tvářičče se mihlo překvapení.

„Jak?"

„Má tu nějakého upíra, který přejal moje dary. Nečekala jsem to, takže jsem se ani nebránila."

Jen mě znovu objala, seděly jsme spolu snad věčnost.

„Kde je Alec?" napadla mě další důležitá otázka.

Jasně jsem cítila, jak Jane znejistěla. Vždycky jsem to z ní vycítila.

„Já nevím," přiznala. „Od doby, kdy tě paralizoval, jsem ho neviděla, většinu času jsem trávila tady."

Jen jsem pokývala hlavou. Dnes večer bych ho na tom ceremoniálu mohla zahlédnout. Co mám dělat? Vše se změnilo až moc rychle. Jane studovala můj obličej.

„Dnes večer se stanu Volturiovou," oznámila jsem jí.

Viděla jsem, jak jí ztuhly rysy.

„Můžeš ještě utéct, máš čas. Pomůžu ti, můžeme to společně zvládnout."

Jen jsem poraženecky zakroutila hlavou. Aro věděl, že to neudělám. Jestli uteču, mohla bych s sebou teoreticky vzít Jane a odsoudit ji tím k věčnému skrývání. Nemohla jsem s sebou ale vzít změněného Aleca a Aro to věděl až moc dobře.

„To nejde, moc dobře to víš. Ani jedna z nás tu nenechá Aleca a ten s námi nepůjde. Plus jsem dostala od Ara jemnou nabídku. Buď se mu podřídím, nebo vás oba zabije. Už vás nepotřebuje, ten upír, který má teď mé dary, je silnější než celá Volterra a je úplně oddaný Arovi. Já proti němu nemám žádnou zbraň."

Jane věděla, že mám pravdu. Zůstanu tady a budu dělat Arovi mazlíčka. Pro ně dva to udělám.

„Neber to tak, že jsem se vzdala. Já budu bojovat, abychom se odsud společně dostali. Teď ale není jiná možnost, jak vás udržet naživu."

„Takže jediné, co potřebujeme, je přivést zpět starého Aleca."

Přikývla jsem. Něco společně vymyslíme. S Jane jsme obě zmlkly, protože právě někdo vcházel do dosud prázdné chodby, vedoucí do mého pokoje. Ozvalo se zaklepání na dveře.

„Dále."

Do pokoje vešel Arův gardista. Neznala jsem ho jménem, jako většinu tady. Jako každý byl pro lidské oči krásný, zde se ale mezi všemi upíry ztrácel.

„Pán vám posílá šaty na dnešní ceremoniál," poklonil se a položil na postel dlouhou, bílou krabici. „Doufá, že se vám budou líbit," zamumlal a vycouval ze dveří.

„Páni, takhle uctivě se nechovají ani ke mně," poznamenala Jane a u mě tím vyvolala menší záchvat smíchu.

„Tak se podíváme, co mi můj pán posílá za nádheru," ušklíbla jsem se nad slovem pán.

Společně s Jane jsem otevřela bílou krabici z tlustého papíru. Uvnitř mě přivítala záplava černého hedvábí. Jane vytáhla šaty a znechuceně se na mě otočila. Šaty měly ohromný výstřih. Arovi asi jaksi nedošlo, že vypadám na patnáct. Jane tu hrůzu hodila zpátky do krabice a vytáhla mě do stoje.

„Když už, tak ti u mě ve skříni najdeme nějaké přijatelné šaty."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Somewhere - 2. kapitola:

 1
13.10.2012 [18:46]

zeynep97Veľmi pekné. Emoticon Rýchlo ďalšiu. Emoticon

6. Nuly123
13.10.2012 [18:43]

Krása, Emoticon prosím rýchlo ďalšiu. Emoticon

5. modra123
13.10.2012 [18:42]

Veľmi pekné. Rýchlo ďalšiu. Emoticon Emoticon

4. Nataly619
13.10.2012 [18:40]

Skvelé. To sa mi páči. Emoticon ... Ten Aro je ale hajzel Emoticon Dať jej šaty s takým výstrihom... Emoticon Ten Alec bude asi tvrdý oriešok,dúfam, že na Lil nepoužije zase svoj dar... Emoticon To by ma chlapec veľmi naštval.
Ale, ale, kde je ďlšia kapitola? EmoticonJa chcem ďalšiu kapitolu, nie že sa na to vykašleš Emoticon.Budeš ma mať na svedomí. Emoticon

3. aknemilka xD
13.10.2012 [18:32]

Výborné. Emoticon Aby sa starý Alec rýchlo vrátil. Emoticon

2. Zlata
12.03.2012 [18:16]

Skvelá kapitola. Emoticon Prosím, rýchlo pridaj ďalšiu. Emoticon Emoticon

1. Ceola
02.03.2012 [10:07]

Skvělá kapitolka :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na další :)))) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!