Tento díl je 15+, jak jsem již minule psala, Edward bude mít schůzku s Bellou. A podle omezení víte, k čemu asi dojde, ale to víme i z minulé kapitoly. Takže, hurá do čtení. =))
03.10.2012 (17:45) • AnysP • FanFiction na pokračování • komentováno 12× • zobrazeno 2402×
Chtěla bych se omluvit, že trvalo takhle dlouho, než jsem to napsala, ale neměla jsem žádnou inspiraci, a i tak si myslím, že je to nepovedená kapitola.
V minulém díle: „To jen abys věděl, na co se máš připravit,“ řekla jsem a kousla ho trošku do ušního lalůčku, až znovu zavzdychal.
Pro sebe jsem se usmála a na papírek mu napsala svoji adresu. A pak jsem odešla.
2. kapitola (Bella)
Pak jsem odešla a šla na další hodinu, kterou jsem měla s dalším upírem. Zjistila jsem, že jsou to sourozenci, a někteří z nich mají schopnosti, a to konkrétně Jasper. Ten dokáže vycítit a ovládat emoce, pak Alice, ta prý vidí budoucnost. A nakonec Edward, to je ten, se kterým mám odpoledne schůzku, ten čte myšlenky. Mám to ale štěstí, že ani jedna z těch schopností na mě nepůsobí.
Po škole jsem šla domů, abych se na Edwarda připravila. Šla jsem se vysprchovat, poté jsem se šla svůdně nalíčit a obléknout. Na sebe jsem si vzala krásný černý kožený korzet, k tomu černá kožená tanga a černé kožené podvazky. Na to jsem si vzala kraťoučký župánek, který mi sahal sotva po zadeček.
Když jsem byla hotová, šla jsem ještě do kuchyně dát si panáka na posilněnou. Sice jsem na sex měla chuť, přece jenom jsem ho neměla už od příletu letadlem. No, dalo by se říct, že jsem i tak trošku nymfomanka, protože alespoň pětkrát až sedmkrát do týdne musím mít sex. No, nevím, v kolik hodin má v plánu přijít, tak se jdu ještě kouknout, co dávají v televizi. Jéé, hele, oni dávaj Stmívání, no, to je skvělý, jak já to nesnáším, nechápu, proč se tam ti upíři jmenují také Cullenovi a je tam Bella.
Když to skončilo, tak zrovna zazvonil zvonek. Šla jsem otevřít a přivítat Edwarda.
„Ahoj Edwarde, tak co, připravil ses?″
Jen co jsem to dořekla, tak mu zase automaticky zčernaly oči. A než jsem se nadála, už jsem byla přilepená na zeď a líbána Edwardem. Chvíli jsem mu ty polibky oplácela, ale jakmile jsem ucítila, že se začíná probouzet jeho chlouba, odtrhla jsem se od něj.
„Co takhle si první popovídat a trošičku se poznat, protože bych chtěla vědět, proč máš stejný příjmení jako já, víš.″ Edward se na mě podíval štěněčím pohledem, protože si očividně povídat nechtěl, ale nakonec se asi překonal, protože mě vzal do náruče a odnesl mě na pohovku, kde si mě posadil na klín. Chvíli mě líbal na krku, ale pak se odtáhl a začal vyprávět.
„Narodil jsem se v Chicagu, dětství jsem měl hrozné, neměl jsem svou matku moc rád, protože pracovala jako děvka. Každou noc si domů vodila jiného chlapa a já musel poslouchat ty zvuky vycházející z jejího pokoje. Proto jsem se v sedmnácti letech vytratil z domu a šel na nejbližší zastávku autobusu a odjel jsem odtamtud pryč. Svou matku jsem od té doby neviděl, nemám o ní žádné informace, nic,″ vyprávěl a tvářil se u toho celkem šťastně. „Jednou, když jsem byl v parku na procházce, jsem se omylem zapletl do rvačky a rozdělila nás až policie, vzali mě na stanici a tam zjistili, že nejsem ještě plnoletý. A bydlím sám. Proto mě odvezli do děcáku a tak mě našel pan Cullen se svojí manželkou a adoptovali mě, stejně tak Alici, Emmetta a Jaspera s Rosalií, kteří jsou opravdu sourozenci.″
Když tohle dořekl, tak jsem si uvědomila, že vlastně lže, protože mi nemůže říct pravdu o tom, že je upír.
„No, měl si opravdu smutné dětství, to já měla úplný opak, i když moje matka nedopadla dobře, protože u mého porodu umřela. A svého otce neznám, protože ten se s ní jenom vyspal a pak ji nechal být.″
Po tom, co jsem to dořekla, jsem se na Edwarda vrhla a začala ho líbat, protože jsem to už opravdu nemohla vydržet a ještě jak se mi na zadeček tlačila jeho pořád stojící chlouba. Edward mi moje polibky s chutí oplácel, taky už se asi nemohl dočkat. Po chvilince se mě zeptal, kde mám pokoj, tak jsem mu řekla - první dveře ve druhém patře. Zvedl se a odnesl mě tam, pak mě hodil na postel a lehl si vedle mě.
Začal mě znovu líbat a pomalu rozvazovat šněrování korzetu. Jen se uvolnilo, Edward začal hypnotizovat moje plná prsa. A po chvilce se na ně přisál a začal mi je laskat. Začala jsem vzdychat, jakmile jsem ucítila jeho jazyk, jak mi brnkal na moji vztyčenou bradavku, po chvilce ji vystřídal za tu druhou a zopakoval úplně to samé. Když skončil, tak začal putovat svým jazykem po mém plochém bříšku až k pupíku, kde se chvilku zdržel a pokračoval dál. Dojel až k podvazkům, které mi rozepnul a stáhnul spolu s kalhotkami.
Začal se koukat na moje místečko a líbal mě od kolene, po vnitřní straně stehna, až dojel k tomu místečku. Začal mi foukat na poštěváček a já se mohla zbláznit. Strčil do mě nejdříve jeden prst a chvíli s ním jenom tak pomalinku pohyboval. Za chvíli přidal i druhý prst a zrychlil jejich pohyby. Když jsem byla na pokraji orgasmu, vyndal prsty a roztáhl mi pořádně nohy a vnikl do mě. Prohla jsem se v zádech a zavzdychala. Edward začal tvrdě a rychle přirážet. Po chvíli jsme se oba zhroutili po dokonalém orgasmu, který nás oba zachvátil. Podívala jsem se na Edwarda, ten se přiblbě usmíval, ale pak se zarazil a řekl: „No, tak na tohle jsem teda připravenej vážně nebyl, ale bylo to úžasný,″ řekl a usmál se, já se na něj také jen usmála. Chvíli jsme jenom leželi, ale pak jsme šli do koupelny, kde se všechno zopakovalo. A bylo to mnohem lepší.
Za chvíli jsme vylezli a rozloučili se. „No, Bello, opravdu se mi to s tebou líbilo, tak doufám, že si to spolu někdy zopakujeme,″ řekl a já se pro sebe usmála.
Pomalinku jsem k němu přišla a zašeptala mu do ucha: „Znám tvoje tajemství, ale ty neznáš to moje.″ Naposledy jsem ho vášnivě políbila a zabouchla za ním dveře, přes které jsem mu ještě řekla: „Tak zejtra ve škole, upíre.″
-------------------- Pokračování příště -------------------
Tak snad se vám to líbilo, ale já osobně nejsem s touhle kapitolkou moc spokojená.
Zase komentáře, prosím. =)) Díky.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: AnysP, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Spolu nebo ne? 2. kapitola:
Aha. No hele upřímně. Možná bych trochu ubrala sexu a nechala je se jenom jakoby žhavit. Víš co myslim,takhle to všechno už od první kapitoly vypadá strašně nahraně. Taky jsem začátečník, ale tohle mi na tvojí povídce vadí. A navíc neměl by si třeba Edward myslet, že je Bella upírka, když za celou dobu,co ji zná má celou dobu zlatý zorničky, protože je nenajedená? No, ale když pominu těch mějch pár výtek tak se těším na další kapitolu.
:-D:-D:-D Pěkné :-D:-D:-D !!!
Bella je teda riadna mrcha Ani mne som totálne na práškoch...už ani sa radšej doma nezdrzu m
Ahoj, článek jsem ti opravila, ale měla jsi v něm stále spoustu chyb:
+ čárky (!!!),
+ mě/mně,
+ ji/jí,
+ ni/ní,
+ překlepy,
+ krátké/dlouhé samohlásky,
+ malá/velká písmena,
+ podtržítko, které se nepoužívá,
+ mezery,
+ slovosled,
+ nastavila jsem ti 18+,
+ přímá řeč, zasílám koncept:
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.
Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.
Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."
Doporučuji ti najít si korektora v sekci "Pomoc autorům".
Děkuji.
Článek ti ještě jednou vracím a doufám, že je to tentokrát naposledy.
Neopravila sis snad žádné chyby, které jsem ti minule vypsala. Pokud jsi ovšem ten komentář vůbec četla...
K tvému komentáři... Nebuď naštvaná. Děláš, jako kdyby to byla naše chyba, že ti to nejde... V administraci ti to musí jít, i když máš mininotebook. Nejsi jediná uživatelka, která ho má...
Pokud chyby nevidíš sama, najdi si korektora, který je opraví za tebe. Možnost "Článek je hotov" zaškrtni teprve poté, co si opravdu vše opravíš! (I ty uvozovky, podotýkám.) Děkuji.
omlouvám se ale ty uvozovky dole napsat nemůžu protože na mém mininoteboku to nejde!!!! článek si ještě jednou pročtu děkujiza upozornění..
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!