Ahoj tak a tu je moja druhá poviedka dufam sa bude lubit inak budu tam aj Cullenovci ale až neskor a poprosila by som vás o komentíky či mám pokračovat abo ne diky:))a ospravedlnujem sa za chyby:)))))pekne čítanie
08.06.2009 (14:00) • kikhusenka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1282×
Cítila som na sebe niekoho pohlad."ODPOVEDAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KRISTINA VNIMAS MA??!!!"učitelka sa po mne rozkryčala.Tvár mala červenú od hnevu a vlasy zježené akoby ju
skopal prúd.Zatrepala som hlavou aby som si uvedomila čo vlastne kriči."čo ste hovorili?"pokojne som sa jej opýtala a ona vrazila päsťou do stola.
Všetci sa zlakli.Takúto som ju ešte nevidela.Nikdy po nikom nekričala."TAK JA SI TU MôZEM VYSVETLOVAť UčIVO A....učitelka si dalej niečo hovorila ale ja som ju znova nepočúvala.
Stále som myslela na neho.Na anjela ktorého som dnes uvidela."DAJ MI žIACKU KNIžKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"povedala s revom učitelka.Znudene
som sa postavila,zobrala som žiacku a vykročila som vpred.Ako som kráčala zakopla som a skoro som spadla.Naštastie som sa zachitila katedri ale zabudla som na to že sme jej ešte
dávnejšie nalomili nohu.S praskotom sa noha zlomila a ja som aj z učitelkou padla na zem.
Všetci sa začali smiať no učitelka bola rozzúrená.Postavila sa,upravila si drdol a skríkla."DO RIADITELNE,HNEEEEEEEED!!!!!!!!!!!!!!!!"Tak teraz som sa jej začala
báť.No nič pomyslela som si a tak som vykročila.
Cestou do riaditelne ma opäť pohltili myšlienky na anjela.Vstúpila som do malej kancelárie a riaditel sa na mna prekvapene pozrel.
Učitelka vstúpila a na čele jej ešte stale pumpovala nechutná žila.
"Joz....ehm pán riaditel"opravila sa učitelka.Jasné niečo s ním má tak a teraz som v....
"Tuto Kristína nerešpektuje školský poriadok a....".A čo som takého spravila?"skočila som jej do reči.
Učitelka znovu nabrala červenú farbu a ja som sa prikrčila.Vypadala že mi už jednu vrazí a dostane infarkt.
Vtom do miestonsti vstúpil....on?čo tu robí?ten nádherný anjel položil nejaké papiere riaditelovi na stôl.Ked išiel okolo mna vypadal že dostane záchvat smiechu.
Ja som zostala civieť na miesto kde jeho telo zašlo do druhej miestosti a zatvorili sa dvere.
Učitelka sa opäť rozkričala.ALE TY UZ PREKRACUJES HRANICE MILA DAMA!!!!!!!!!!!UZ MAM TOHO DOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Rukami som si prikrila uši aby
mi nepraskli ušne bubienky.Ked učitelka utichla ozval sa smiech.Vychádzal z miestosti kde zašiel anjel.
Pousmiala som sa no učitelka si ma merala vraždiacim pohladom tak som zachovala vážnu tvár.
Riaditel sa len pousmial a pokývol aby som mu všetko vysvetlila.Z vedlajšej miestosti sa stále ozýval smiech.
Ked som dovysvetlovala riaditel ma poslal do triedy a začal sa hádať s učitelkou.
Vošla som do triedy a všetci sa začali smiať.
"Ludia máme volnú hodinu!!!!!!!!!"skrikla som a všetci začali jasať.
"A čo si spravila?"ozval sa Dano(spolužiak)
"Popravde nič"sadla som si na svoje miesto a začala som sa rozprávať s kamoškou.
Po chvíli zazvonilo.Tú učitelku som potom zazrela na chodbe a prepalovala ma nenávistným pohladom.Ajaj tak to moje známky asi nevylepší.
Dalšia hodina ubehla v pohode.Maly sme čítať nejakú knihu.Konečne sa ozvalo vytúžené zvonenie.Zobrala som si tašku a išla som na obed do školskej jedálne.Aj tak s toho pomaly nič nezjem tak neviem načo tam chodím.
Maly sme kôprovú omáčku a zemiaky.bleeeee.fuj.Obed som si ani nezobrala a išla som von."čekaj!!!!!!!!!zavolala za mnou Mary a rozbehla sa."Kam tak utekáš?"spýtala sa ma.Mary je moja dobrá kamarátka."Domov,kam asi!
A kde je Clawdika?"Clawdika je moja naj kamoška."Už sa valí"...zamumlala Mary a zamávala jej.Zachvílu bola pri nás a začali sme sa rozprávať o blbostiach.
Potom som sa s babami rozlúčila a cez les som išla domov.Ja totiž to bývam trošku dalej .Asi 2 km od školy a cez park je dhšia cesta.Počúvala som hudbu.
Zrazu som na sebe cítila niekoho pohlad.Otočila som sa okolo svojej osi ale nikto nikde nebol.Pokrčila som ramenami a išla som dalej.
Niečo ma ale chytilo za rameno.Zvrieskla som pretože som sa zlakla."ššššš"ukludnoval ma anjel."Ahoj"jeho sametový hlas sa my vryl do pamäte.
"čau"povedala som nesmelo.vytresla som prvé čo ma napadlo"To si sa ty smial vtedy?"kútiky úst sa mu roztiahli do krásneho úsmevu.
"Na tak obyčajnú babu máš dosť zábavnú povahu.Nedalo sa nesmiať.Prepáč!"začal sa chichotať ."A ozaj ja som Benjamin!predstavil sa mi.
"Ja som Kristína!Podala som mu ruku a on sa znovu usmial.Ach môj bože.Ja som sa snad do neho zabuchla."Môžem ťa doprovodiť domov?"opýtal sa ma po chvíli
ticha."jasné"odpovedala som no v tom niečo zašuchotalo.....
Autor: kikhusenka, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Štastná náhoda:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!