Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šťastná náhoda-kapitola 10


Šťastná náhoda-kapitola 10Ahoj...tak rozhodla som sa pre "renováciu"či jak sa to volá...snažím sa vylepšiť tento príbeh...no ked existujú upíri tak prečo nie aj iné mýtické bytosti??tak je to trošku chaotické ale snažila som sa takže prajem pekné čítanie a pls komenty..:))

Hlas...sametový hlas...Nepoznám ho..no počujem ho...
Všade je tma.Nič nevidím.
"Vzbud sa.."počujem jemný hlas
No z tej tmy sa nemôžem dostať.Blúdim v tme ako...nedá sa to ani opísať.
Chcem prinútiť svoj mozog nech začne konečne trochu pracovať.Darí sa.
Pomaly sa mi z rozmazanej šmuhy vytvorí obraz a tma zmizla.

Rýchlo som sa posadila.Bola som v... lese??Ano...pamätám sa že som sa išla prejsť do lesa.
No tu je akosi teplejšie...
Počkať...Ja niesom v tom lese čo som bola.Teda aspon nie na tom mieste..A čo sa vlastne stalo??Mám okno!!!
Pamätám si iba.....jasné ten vír či tornádo...
A potom už nič.

Som v nejakom tmavom lese.Len na tom mieste kde som je svetlo...Zvláštne.
Periferným videním som zachytila ako sa niečo pohlo...
Začalo to vrčať a krúžilo to okolo tohto kruhu.Prešiel mi mráz po chrbte.
Donútila som svoje nohy aby sa pohly...
Utekala som ako som mohla...čo najrýchlejšie no aj tak som stále padala.
Tá moja nemotornosť.
Od pádov som mala niekolko rán..vždy som dopadla na ostrý kamen alebo na nejakú vetvičku ktorá sa mi zapichla do ruky alebo nohy...
Bože čo to je??

....................................................................
Zrazu som sa zobudila....
Uff bol to len sen...
Posadila som sa ...Kriste...Ja som na tom mieste zo sna.No teraz som neváhala a začala som hned utekať.A presne po tej istej ceste.Počula som praskanie vetvičiek a tvrde dopady láb na tvrdú hlinu..
Počula som dych toho tvora.
Počula som svoje srdce ako bije.Divím sa že mi ešte nevyskočilo z hrudi...
Na čelo sa mi lepili spotené vlasy a krv mi pomaly zasichá...
Otočím sa??čo to môže byť?Nie nesmiem ....
No moja zvedavosť je silnejšia.Pomaly som za behu otočila hlavu..
Ježiši...To nemôže byť pravda....Nieee..Za mnou bežalo čosi ako skrížený vlkodlak s niečím neurčitým no vyzeralo to hnusne a strašne...
No zrazu sa stratila pôda podo mnou...Letela som dolu z útesu.
"ááááááááááááááááááááááááááááááá"
Dopadla som tvrdo do vody.Bola priezračná takže som videla naokolo.

http://www.youtube.com/watch?v=zXpulL9ZXGU&feature=related
Preboha...To som na akom mieste??
Tolko mýtických bytostí...

Predo mnou sa objavila morská panna...Kráska s červenou hrivou sa pozrela dolu.Následovala som jej pohlad..
Ach..je ich tu vela...A všetci sú krásny..


Pocítila som tlak na plúcach.
Dochádzal mi vzduch.
Chcela som vyplávať ale...
Ach nie.....Jedna noha sa mi zamotala do nejakej divnej rastliny.
Plúca ma štípali a potrebovala som sa nadýchnuť.
Snažila som sa vymotať s tej rastliny no ešte viac som sa zamotala.
Už som nevládala...dusila som sa a nemala som šancu vymotať sa z tej rastliny.
Teraz umriem...
Z môjho premýšlania ma vytrhol chladný dotyk na mojej tváry.
Predo mnou sa objavil krásny akoby som to nazvala- morský muž.
Chytil mi tvár a priložil svoje pery na tie moje.
Divila som sa no potom ako mi do úst začal prúdiť vzduch pochopila som.
Dýcha za mna.
Potom som ucítila niečo na nohe.Morské panny ma vymotávaly z tej rastliny.
On ma chytil za ruku a ťahal ma hore.
Rýchlo som sa vynorila a zprudka sa nadýchla.
Vyliezla som na breh a ten muž tam stále bol..
"Dakujem..."Zašepkala som a pozrela som sa na neho.
"Mi pomáhame iba tým ktorý tu majú nejaký ciel...ale ty si prijala aj to že umrieš ..no nechcela si sa vzdať..dávaj si pozor..tento svet je velmi nebezpečný.."
V tom zmizol no objavilo sa niečo horšie..



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šťastná náhoda-kapitola 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!