Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » šťastná náhoda-kapitola 11

alicebylittlelamb


šťastná náhoda-kapitola 11AHoj tak pridávam dalšiu kapitolku....:)))pls komenty

No v tom sa objavilo niečo horšie... alebo lepšie??
Druhý breh bol pomaly celý zarastený ...ale nie tými obyčajnými kríkmi ale ....nejakými divnými a cítila som ich až sem...fujj.
Ale niečo sa v nich skrívalo.
Niečo neurčité.
Viem že sa to na mna pozeralo.Snažila som sa nehýbať.
Po chvíli to asi usúdilo že niesom niečo na jedenie a odišlo to.
Bola som na brehu z ktorého sa nedalo vyšplhať hore.Na do mnou boly len holé skaly a to dosť vysoko.
No nechcela by som tam ísť už kôli tomu netvorovi čo ma nahánal...
A jediná cesta ako sa odtialto dostať bolo preplávať na druhý breh.No tam ma nikto nedostane...

Posunula som sa ku skale.Chrbátom som sa o nu oprela a nohy som si pritiahla k sebe.Bola som celá premočená a začínala mi byť zima.No čo tu mám robiť...Keby som radšej umrela.
Neviem kolko som tam tak sedela ale krásnu modrú oblohu vystriedala nočná...Nebo bolo posiate hviezdami....
Stále som tam tak sedela a snažila som sa rozpoznať zvuky ktoré vychádzali z okolnej krajiny.
Boli hrozné..a strašidelné..
Behal mi z toho mráz po chrbte.
Bože prosím nech už sa z tejto nočnej mory prebudím.Snažila som sa "vzbudiť"a pevne som k sebe tiskla viečka.No nič. Ja krava že som išla do toho lesa.
Prečo som neostala pri nich.
Bola úplna tma a na mna padala únava.Ved koho by to neunavilo??!!
Pomaly som si lahla no niečo ma tlačilo...
Nahmatala som niečo hranaté.Lepšie som sa pozrela.Môj mobil!!!!!!!Musel mi vypadnúť ked som padala...
Fungoval..!!!!Skúsila som otvoriť kontakty a hladala som osobu kommu by som mohla tak zavolať...
Hmmm..ten nie...ee..ach bože...ee...áno..
Vytočila som číslo...Funguje to...Mobil začal zvoniť.
Zdvihni to zdvihni to...!
"Kika?"Kde si už sa o teba bojíme..."
"Alice!!"Som tak rada že si to zobrala..Musíte mi pomôcť...Ja neviem kde som je tu plno príšer a ja neviem to ani pomenovať...Som v nejakej krajine ale je fakt divá..bojím sa.!"drmolila som dve na tri.
"V akej krajine?O čom to hovoríš a čo sa vlastne stalo?"
"Ja ...no ked som sa išla prejsť našla som v lese takú lúku.Bola trošku divná ale pekná.No a tak som si tam sadla a cítila som že sa na mna niekto pozerá.No a potom ako keby som sa dostala do nejakého tornnáda a zobudila som sa tu..
Potom ma nahánal nejaký vlkodlak a skoro som sa utopila."Nevládala som už z dychom ako som sa snažila povedať všetko naraz.
"Och bože...Kde to bolo?Ta lúka myslim"
"Nooo ono bola kúsok od vášho domu ..."
"Hmm pôjdeme sa tam pozrieť a čo najskôr ti pomôžeme..hlavne sa upokoj a ostan tam kde si áno?Teda pokial nebudeš v nebezpečí!!"
"Dobre.."
"Kika?"teraz sa v telefone ozval Benjaminov hlas.
"Benjamin?"
"Ako sa cítiš?"
"No je mi zima..nemám si ako vysušiť oblečenie...."
"čo najkôr ťa nájdeme!!!!!!!!Hlavne sa snaž ostať tam a zohriať sa nejako!"
"Chýbaš mi!"
"Aj ty mne..."
V tom začal pípať mobil..Ach...bateria....Mobil sa vypol...

Sadla som si a znova som si pritiahla nohy k sebe.
Vlasy som mala suché ale oblečenie...
Navyše bola zima už len tak...Tkaže vyzlečená by som asi neuspela.
Už som necítila ruky a nohy..Vlastne už som necítila nič...
Zuby mi drkotaly a celé telo sa triaslo.
Nevládala som a tak som sa zosunula na zem.CHcelo sa mi spať no každá nová krč mi to nedovolila.
Videla som že sa niečo pri mne hýbe no oči sa mi zatvárali ....
Počula som hlasy....potom len tma...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek šťastná náhoda-kapitola 11:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!