Ahojte no takže pre tých čomto čítajú teda ak to niekto vôbec číta mám správy. No takže zaprvé sa ospravedlnujem že to dávam neskoro...za druhé dakujem tým čo čítajú štastnú náhodu...a za tretie som sa rozhodla vylepšiť túto poviedku a tak začínam...ps komentíky by potešili:))
07.08.2009 (22:00) • kikhusenka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 859×
Pomaly som otvorila oči. Bože niečo sa mi sníva... Akoto že nad sebou vidím niekolko tvári a neznámych no aj tak prekrásnych ludí???ehm elfov??
Počkať to nie je sen!!!!!!!
Prekvapením som akoby zamrzla na mieste... Stále som ležala no oči sa mi rozšírili prekvapením.... Nemohla som sa pohnúť.
Začali niečo hovoriť no nerozumela som im..
"Laivine"Povedala jedna elfka... tomu som rozumela . Moje meno. Kedysi mi niekto hovoril že moje elfské meno je laivine.. ale nikdy som mu neverila.
Prečo aj- ked vás za bieleho dna zastaví nejaký cudzí chlap a povie vám vaše elfské meno...
"Ja som Alassiel"Napohlad bola velmi sympatická.. Konečne som sa prebrala z šoku.
Pozrela som sa na všetkých päť tvári ktoré boli nadomnou.
Začali sa mi predstavovať.. Prvá sa mi predstavila krásna elfka s dlhými rovnými blond vlasmi a a zelenomodrými očami. (Alassiel)(číta sa---ah-ahs-see-ell)
Dalšia bola čiernovláska s čisto modrými očami..."Erubadhriel (číta sa----Air-oo-nahn-ehth-ee-ell)
Další tiež čiernovlasí muž so zelenými očami-"Suiadan (číta sa-----Soo-ee-ah-dahn)
Další bol tiež muž celkom mladý no asi prvý ktorý tu nemal dlhé vlasy-"Melimion (číta sa------Mel-leem-ee-on)
V očiach mu hrali také divné iskričky.. hmm.
Dalšia bola tiež blondína-"Raina"(rye-nah)
"Kde to som?"Bola som vážne prekvapená.. Určite mi už hrabe.
"Si v našej krajine."Ako si sa sem dostala?"spýtala sa ma Erubadhriel.
"Ja..ja...ja vlastne ani neviem"Ako som sa ocitla tu u vás.. Ved som bola na tom brehu a bola som v mokrých veciach.."
Až teraz som sa pozrela na svoje oblečenie. Mala som krásne šaty.....ach jaj.
Takže ma musely prezliecť a odniesť sem. No super.
Z môjho premýšlania ma vytrhol mužský hlas.
"Našiel som ťa tam ja"ten hlas patril Melimionovi.
Mal velmi príjemný a krásny hlas.
No povedal to tak hrdo až ma to prekvapilo.
Pomaly som sa posadila.
Sykla som bolesťou. Hlava ma bolela ako keby ma ovalily balvanom.
"Tu máš."Raina mi podala nejaký hrnček s ktorého sálala príjemná vôna.
"To ti pomôže a vypi to do dna"Poslúchla som a podala som jej prázdny hrnček.Bolesť začala ustupovať.Zázračný čaj.
"Dakujem"
Raina sa len usmiala a odkráčala preč.
Až teraz mi niečo došlo ..... ako vedeli moje meno?
"Ako ste vedeli ako sa volám?"
"Melimion?"Ukáž jej to prosím ťa."Ostatný okrem Melimiona odišli neznámo kam.
Melimion sa usmial a podišiel k velkej knižnici.
Chvílu niečo hľadal a nakoniec vytiahol velkú knihu.
Odfúkol z nej prach a položil ju vedla mna.
Postavila som sa vedla neho.
Nevedela som ten názov prečítať no bola to velmi hrubá a hlavne velmi stará kniha..
Som zvedavá čo v nej je.
Melimion ju pomaly otvoril a hladal asi tu správnu stranu.
"Naša historia je velmi zložitá.-začal..-a okrem elfov existujú aj poloelfovia. Hovorí sa že su velmi mocný no a podla mna aj velmi krásny.No..ehm.. vieš ešte pred niekolkými rokmi teda dosť dávno jedna mocná rodina elfých šamanov . No boli niečo ako predpovedači budúcnosti... napísali túto knihu v ktorej sa píše že..-Melimion vypadal byť dosť nervozny-že sa do našej krajiny dostanú poloelfovia ..majú prísť vraj z iného sveta..mocného sveta...teda ja neviem odkial si prišla ty ale hovorí sa že prídu z krajiny zem alebo tak nejako.."
Zrejme už našiel tú stranu ktorú hladal pretože sa zastavil a knihu trochu natočil na mna.Text bol napísaní krasopisom no asi po elfsky..Takže jediné čo som dokázala prečítať bolo LAIVINE.
Autor: kikhusenka, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek šťastná náhoda-kapitola 12:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!