Tak ahojte tu je ešte jedna kapitola na rozbeh je taká nudnejšia ale tak neviem hádam sa dá a pls komentíky a díky všetkým ktorý majú trpezlivosť to vôbec čítať.ospravedlnujem sa za chyby:))
09.06.2009 (09:00) • kikhusenka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 996×
Na lesný chodník vystúpila žena.Mala čierne vlasy a krásnu tvár.
"Benjamin?"oslovila ho a on sa len usmial.
"eemm,nebude ti vadiť ked pôjdeš domov sama?"zamumlal a pozeral sa na čiernovlásku.
"Nie,to je v pohode,čau"otočila som sa a kráčala som dalej.
"Ahoj"počula som ako to ešte zakričal za mnou ale ked som sa pozrela na mietso kde stál bol preč.
Ty wole som sa donho asi fakt zabuchla.Ja som fakt praštená.Pred našim domom stáli samé autá.Ježiši zase brat robí párty to snad nemyslí vážne ved len včera bola posledná.
Otvorila som dvere a zavalil ma dym z cigarety čo na mna vydýchol jeden týpek.
Vyplazila som na neho jazyk ako malé decko a zavrela som sa v izbe.Nepočula som nič okrem hlasnej hudby.
Zrazu do mojej izby vbehol Martin(Brat)."čau ségra hej niekto ťa chce vidieť."zatvoril dvere a počula som hlasitý smiech.
Otvorila som dvere a bola tam Clawdika."čawes!!!"snažila sa prekričať hlasnú hudbu.
"čau,čo tu robíš?"Ona len pokrútila hlavou a vyviedla ma von."No tak vy máte žúrku a ani ma nepozveš?"osopila sa hned ako sme boli dalej od domu.
"Sorry ale ja som nevedela že bude žúrka!""Tak vieš môj brat aj tak nemá rád ked som doma práve ked robí párty"Odfrkla si a ťahala ma napäť.
"čo robíš?"nechápala som no ona len "Ideme to napraviť ked je žúrka musí byť aj zábava nie?"
Vstúpili sme do mojej izby,posadila ma na stoličku a do ruky mi strčila ceruzku na oči a lesk.Potom otvorila skrinu a hodila mi oblečenie.
"Hej môžem si žičať toto?"ukázala na nejaké oblečenie a ja som len kývla.Začala som sa malovať a ona sa zatial obliekala.
Potom sme sa vymenili.Zatial som zavolala pár kamošov nech prídu.Vlasy som si vyfúkala fénom a pozrela som sa do zrkadla.
To isté spravila aj ona a usmiali sme sa.Musím uznať že sme vyzerali dobre.
Vyšli sme z izby a zamkla som.Nemám rada ked mi lezú do izby.
Kamoši tu už boli."Ahoj!!!"zvolala Mary.Práve stála pri nejakej skupinke chalanov s ktorými sa bavila.
"Kika!!!"pozerla som sa za hlasom.Martin mal naštvaný výraz."Vieš že nemám rád ked si tu práve teraz."
"Ja viem ale vieš ja tu tiež bývam tak to trp."zabodla som mu ukazovák do mikiny a nahodila som naštvaný výraz.
"Ale Mako!"nahodil nejaký chalan a postavil sa vedla neho.
"Ved tvoja ségra nevyzerá najhoršie"zamumlal meral si ma zaujatým pohladom.
"Ježiš Mišo!!!"Je to moja ségra,och!"pozrel sa na Miša znechuteným pohladom.
My sme sa len začali smiať.
"A?"obhajoval sa a stále ma pozoroval.
Matrin ho odtiahol preč a niečo si brblal.
Mišo sa len začal smiať.
Pozrela som sa na Claudiu a tá mala výraz že dostane záchvat smiechu.
A tak sme sa začali smiať.POčula som zvonček a išla som otvoriť.
Otvorila som dvere a tam stál Benjamin.Zostala som na neho civieť s nemým úžasom na tvári.
Na sebe mal čiernu košelu a rifle.niekolko gombíkov mal rozopnutých a rukávy mal vyhrnuté.
Civela som na neho ako na boha."Môžem ísť dalej?"spýtal sa opatrne."Jasné,len môj brat robí párty tak ti to snad nevadí."
On sa len pousmial a vstúpil.
Všetky baby na nom nechali oči.Chalani nervozne brblali."Kika?pribehla ku mne Clawdika.
Ked si všimla Benjaminalen sa usmiala."A to je kto?"To nás ani nepredstavíš?"zabodla pohlad na mna.
"Ehm toto je Benjamin a toto je Claudia moja naj kamoška".predstavila som ich a Clawdika ma odtiahla na bok.
"Sorry ale musím domov mama zase vyšiluje tak sa maj"Zakývala mi a bežala preč.Vyšla som von a Benjamin išiel za mnou.
"Nechceš ísť radšej niekam kde budeme mať klud?"spýtal sa a ja som prikývla.
Vyšli sme za dom a sadli sme si na menšiu lavičku.
Hviezdy ožiarili okolie a ja som sa nemohla vynadívať na Benjamina.Bol taký krásny.
Uvolnene sa posadil a zahladel sa mi do očí.
"Kika ja....
Autor: kikhusenka, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek šťastná náhoda-kapitola 2:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!