Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stín pochybnosti 6. kapitola

the-host


Tak přidávám další kapitolku. V té se konečně dozvíte, jak to bylo s Cullenovými, když se stěhovali a tak vůbec. Nic dalšího neprozradím, musíte si to přečíst. Vaše BellsSwanCullen

6. kapitola

V hlavě se mi honily myšlenky na vraždu Charlieho, ale to bych mojí Belle nikdy neudělal.

Cože? Já jsem řekl mojí Belle? No to jsem to dopracoval. Vždyť ona je tak křehká, tak lidská. Tak zranitelná. Ne, to nemůžu. Musím se od ní držet dál.

A jak jsem řekl, tak i udělal.

 

Druhý den

Ráno Bella dorazila do práce v dost zuboženém stavu. Modřina, kterou se snažila zamaskovat make-upem, jí zbarvovala obličej do fialova. Měla ji přes celou tvář, skoro přes oko. Pomalu se pohybovala, jako kdyby ji bolela žebra. Ztěžka dýchala, ale snažila se neprojevovat. Stejně jsem to věděl. Díky svému upířímu zraku jsem viděl téměř každou modřinu. Jsem si jistý, že neměla jen tu jednu přes obličej. Práce jí šla dobře od ruky. Poté, co dodělala papírování, tak pomáhala v kuchyni. Poradila s pár fígly, které sama v kuchyni využívá. Musím říct, že vypadala jako anděl. Díky tomu, že Esmé lítala po kuchyni s ní, tak Bella byla šťastná. Nebo se tak alespoň tvářila. Dost mě mrzelo a štvalo, že jí číst myšlenky neumím. Zajímalo by mě, na co myslí.

 

Esmé

Bella byla s papíry rychle hotová a potom mi pomáhala. Dozvěděla jsem se pár fíglů z vaření, které jsem za svého lidského života neznala. Bylo na ní vidět, jak se přemáhá, že ji to bolí. Asi požádám Carlislea, aby se na ni podíval. Takhle to nejde.

 

Alice

Měla jsem vidění, že Bellu zbije otec, i kdyby tam Edward nebyl. A zbil by ji o dost víc, takhle se aspoň bude trochu krotit. Chudák holka, nemá to lehké. Díky mně má práci. Tak abych začala od začátku…

Před dvěmi měsíci

„Budeme se stěhovat do České republiky, je tam zataženo, málokdy sluníčko. Takže vyzkoušíme hlavní město Prahu. Otevřeme si hotel. Budeme uznávaní, a když se budeme stěhovat, můžeme si vymyslet, že je to kvůli tomu, že otevíráme další hotel,“ nadšeně hlásil Carlisle.

„Hurá, aspoň nebude nuda. Poznáme další lidičky… Bude svačinka!“ začal jásat Emmett.

„Emmette, klid, nikdo nebude svačinka, jen najmeme pár lidiček na provoz a budeme mít klid,“ prohlásila Alice.

„A co budeme dělat my?“ samozřejmě Rosalie se nemohla nezeptat.

„My? My budeme samozřejmě pracovat. Já budu s Esmé v kuchyni a organizovat různé akce a večírky. Ty budeš pokojská, jen musíš dávat pozor na rychlost, tak aby tě nikdo neviděl. Jaspere, budeš řidič, budeš vozit lidi z letiště do hotelu, z hotelu na letiště, jinak budeš pomáhat, kde bude potřeba. Emmette, ty budeš údržbář a budeš dohlížet na správný chod všech technických věcí. Carlisle, jelikož to vymyslel, tak bude vést hotel a přijímat další pracovníky. Samozřejmě mu bude pomáhat Edward, aby vzali spolehlivé lidi. Jinak bude Edward dělat, co bude chtít. Jen potřebujeme někoho, kdo by byl za barem a hlavně, aby byl taky rychlý, pečlivý a dobře vypadal. Co ty na to, Edwarde?“ zeptala se Alice a u každého se zastavila pohledem.

„Alice, já za barem nebudu. To mě nebaví,“ prohlásil Edward, který byl celou dobu potichu a odešel.

Dívala jsem se, kam šel, a udivilo mě, že to do pokoje nebylo. Sice tam je pořád zalezlý, ale už jsme si zvykli. Šel ven a tam s někým mluvil. Podle pachu a hlasu to byl Jacob Black.

„Jo, to by možná šlo. Zkusím se zeptat.” A s tím se vrátil zpět do domu.

„Carlisle, mám otázku. Mohl by za barem být Jacob?“ zeptal se opatrně.

„Proč zrovna on? Proč chce být s námi?“ Udivenost z něj čišela.

„To ti může vysvětlit on. Jacobe?“

Jacob vešel opatrně do obýváku.

„Ehm… Ahojte. Omlouvám se, že ruším, ale vím, že se brzy budete zase stěhovat, tak jsem se chtěl zeptat, jestli bych nemohl s vámi. Vím, že jsme odvěcí nepřátelé, ale zase vím, že tu déle nevydržím. Chci být vlkem a zase vím, že když odejdete, přestanu se měnit a zase budu stárnout. Nechci vám kazit vaši věčnost, ale mohl bych s vámi na pár let? Sam už o tom ví, sice nesouhlasí, ale je to můj život, tak bych si ho chtěl prožít podle svého.“ A udělal takové ty psí oči, při kterých i led by roztál.

„Když ti nebude vadit náš pach, a že bychom tě zaměstnali, tak nevadí. Na tvůj pach si zvykneme. Přece jenom se nesnášíme, teda podle ras.“ S konečnou platností prohlásil Carlisle a odešel pomalu balit.

„Juchů, budu mít štěňátko…“ vyskakoval a jásal Emmett.

„Promiň, ale já si nehraju. Nemám rád drbání na bříšku ani za ušima. Ale když budeš chtít rvačku nebo prohnat po lese, tak není problém. A co to bude za práci? Jestli se smím zeptat. Já jen, abych se to kdyžtak naučil,“ nesměle prohlásil Jacob.

Všichni jsme vyprskli smíchy, protože Emmettovi spadla brada skoro až na zem, jak byl vykolejený z toho, že už není jediný, kdo si z ostatních dělá srandu. No, to ještě bude těžké. Emmett a Jacob rovná se jaderná bomba. Ale tak snad nic nezbourají a nikoho nezabijí, nedej bože sami sebe navzájem.

Najednou jsem dostala vizi. Byla v ní nějaká dívka s Edwardem, byli někde v pokoji a povídali si. Dívka se smála a na Edwardovi bylo vidět, jak je šťastný.

„Na to zapomeň, Alice. To se nestane. To nedovolím!“ A vzteky odešel.

Na druhý den jsme se stěhovali. Jacob s sebou moc věcí neměl. Aspoň mám záminku jít nakupovat. Bude sranda.

 

V Praze

Tak dům už je zaplacený, teď už ho jen opravit. Bude to tak na měsíc. Všechno musí být dokonalé. Esmé se do toho hned pustila, jelikož plány si udělala už ve Forks. Mezitím jsem dostávala vize častěji a častěji. Vždy v nich byl Edward a neznámá dívka. Z vizí jsem pochopila, že hledá práci, a že ji nakonec dostane u nás. Super… aspoň budu mít nějakou kamarádku.

„Carlisle, měl by sis jít dát inzerát do Anonnce, to jsou místní inzertní noviny.“

„A proč, Alice? To ještě někoho potřebujeme? Víš, že s tím nemám zkušenosti, jsem lékař.“

„Jedna dívka se příští týden přistěhuje do Prahy k otci a bude hledat práci. Je vyučená na hotelovce, tak tomu rozumí. A hlavně, já ji vídám ve svých vizích s Edwardem u něj v náručí. Nechci si sice hrát na dohazovačku, ale jeho štěstí je potřeba trochu pomoct. Víš, jak všechny užírá, že je pořád sám. Hlavně si hlídej myšlenky před Edwardem.“ S tím jsem odešla.

 

O týden později

Carlisle

„Dobrý den, jsem Isabella Swan a našla jsem si váš inzerát, platí ještě?“ zeptala se mile dívka v telefonu.

„Ano, ještě platí.“

„Mám maturitu z hotelové školy a měla bych zájem o práci u vás. Právě jsem se přistěhovala do Prahy, tak můžu nastoupit ihned, jestli to místo je ještě volné.“

„Dobře, tak přijďte dnes odpoledne a já vám ukážu, co bude vaší prací. Přineste si potřebné dokumenty,“ odpověděl jsem už asi po sté v telefonu.

„Dobře, tak ve dvě jsem u vás.“ A s tím zavěsila.

Dnes už asi stý telefon a já jsem zvědav, jak to zvládnu, když chci vzít jen tu jedinou, maximálně ještě uklízečky. Snad se ta pravá objeví brzy. Je možné, že už volala.

„Carlisle? Dnes odpoledne přijde ta dívka, tak ji vezmi. Měla by přijít ve dvě, podle mých vizí.“ Do dveří skoro vtančila Alice a zase odešla.

No, to bude perný den. Ještěže ostatní jsou domluvené na jindy. Aspoň to bude jednodušší. S tím jsem odešel za Esmé. Podívat se, jak pokročili v kuchyni a Jacobem za barem. Dnes se už pouklízí poslední zbytky, protože večer bude zahajovací večírek. Zítra už konečně otevíráme.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín pochybnosti 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!