Ahojky! Tak jsem tady s 1. kapitolkou. S prologem jste byli spokojení, tak snad to bude i tady. x) Bella jede do Forks. Jaký má na to názor, že nemůže být Miley? Děkuji moc za jakýkoliv komentář. Přeji pěkné čtení.
17.09.2010 (14:00) • barushQa • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 938×
1. Kapitola
Vzala jsem si do svých dvou rukou kufry plné s mými věcmi, které převážně tvoří trička a tepláky. Když táta chtěl - a pořád samozřejmě chce – abych byla asi dva měsíce „jen“ Bella, tak už teda se vším všudy. Polovina make-upu jsem si nechala v New Yorku, což mi docela vadilo. Byla jsem zvyklá se skoro pořád malovat a někdy se toho na mě netláskalo opravdu hodně. Jediné co jsem si mohla vzít – po dlouhém přemlouvání z mého Miley života - byly vzpomínky, plno vzpomínek a… pár různobarevných laků. Téhle myšlence jsem se musela usmát. Tahle změna s sebou nesla i jiné věci či změny. Třeba místo toho, abych jela vlastním tryskáčem, jsem jela normálním dopravním letadlem s lidmi. Jediné co udělal můj táta pro můj duševní klid a zlepšení nálady, bylo to, že jsme jeli první třídou. Asi si myslel, že to nesu těžce, ale ať se nebojí. Nebudu mu ukazovat, jak jsem slabá. Budu dělat, jako že se těším, třeba mi ty dva měsíce zkrátí.
Šla jsem pomalým a šouravým krokem k autu, které už stálo připravené před jedním z New Yorských mrakodrapů – byla jsem se ještě rozloučit s agenturou a kamarádkami. Nejvíce mi bude chybět Keyt. Je hodně extravagantní. Jak jen jí popsat? Její vlasy jsou střiženy do mikáda – tak trochu AFRO. Má snědou pleť a výrazně se maluje. Vždy mě překvapí něčím novým ve svém stylu. Je to rozená francouzka, takže má opravdu zajímavý přízvuk. Je to super člověk. Bez ní bych to všechno asi nezvládla.
„Bello! Kde se touláš?“ díval se na mě tázavě táta, který už seděl v autě. „Letadlo letí za půl hodiny. Jestli to nestihnem, tak ti to navýším na tři měsíce,“ rozzlobeně si mě měřil. No to by mi ještě tak scházelo, abych tam trčela ještě déle. To mi to tu pěkně začíná. Jen jsem si povzdechla a pustila rádio. Zrovna hráli Kings of leon a jejich Sex on fire. Ano ulítávám i na tvrdší hudbě. Miluji třeba Muse a nebo Green Day.
„Bells, už jsme tu,“ usmál se na mě brácha. Ani jsem si ho nevšimla, že jede s námi. On se bude stěhovat s námi. Má mě hlídat, jestli neporuším nějaká „pravidla“ a nedělám ze sebe Miley ve Forks. Teddy bude muset být většinu času v New Yorku. Zařídí to nějak s mýma naplánovanýma koncertama a přesune je na jiný termín. Jsem docela ráda, že mi tu nechá Jacksona. I když mě tam má hlídat, tak je s ním sranda a máme spolu opravdu dobrý vztah. Je to taková má vrba. Zpovídám se mu skoro se vším. A hlavně. Vždy mě vyslechne. Moc ho miluju. Máme snad pevnější vztah než sourozenci. Stalo se nám, že si nás někdy spletli i s párem milenců. Já se jim ani nedivím. Když má někdo nějaké připomínky, tak my to nebereme vážně. My sami víme, jaké to mezi námi je. A Jackson má holku. Jmenuje se Samie. Je mi sice nesympatická, ale Jacksonovi jsem to neřekla. I když bych asi měla.
Já jsem pořád seděla v autě a Jackson už vzal všechny naše zavazadla. Musel mu pomoct i Teddy. Vylezla jsem tedy z auta a šla jsem k nim. Než jsme prošli odbavením, tak se táta zastavil, podal nám letenku a usmál se.
„Tak se tam mějte hezky. Jacksone, budu ti pořád volat a vyzvídat o Belle, a také jak to tam vedete, tak měj pořád u sebe mobil,“ poplácal ho po rameni. Otočil se na mě. Nechápala jsem to. On s námi nejde? To mi jako nemohl nic říct?
„Snad to k něčemu pomůže,“ objal mě. Po chvíli jsme se odtrhli a my už museli jít. Prošli jsme odbavením a podávali letenky letušce, která se na nás mile usmívala. Otočila jsem se a zamávala naposled tátovi. Jenže Jackson mě chňapl za ruku a táhl do letadla. A už vím proč. Hned jak jsme dosedli, tak nám letuška poručila, abychom se připoutali, protože už vzlétáme.
Cesta byla klidná. Nedělalo se mi nějak špatně. Celých šest hodin jsem prospala s hlavou na Jacksonově rameni. Chvílemi jsem poslouchla mp3. Když letadlo přistálo, tak jsme vystoupili a šli jsme si pro naše zavazadla. Jackson mi s nimi pomohl. Rozhlédla jsem se po parkovišti v Seatlu. Pane bože! To snad není možný! Mě asi trefí, protože to je nádhera. Tak přece jenom mi táta nevezme všechno! Na parkovišti byla zaparkovaná dvě auta. Mé červené Porsche a Jacksonův Jeep. Jak je sem přivezl? Budu se ho muset na to zeptat. Rozeběhla jsem se ke svému autíčku. Jackson zase k Jeepu, ale zpomalovaly ho kufry. Proto jsem si vzala má dvě zavazadla a dala je do kufru. Tedd chtěl, abych byla Bella, ale tohle je rozhodně víc k Miley. No co. Lépe pro mě. Jackson mi hodil klíčky. Nechápavě jsem se na něj podívala. Nevím, ale zdá se mi, že mi tu něco ušlo.
„Kde jsi je vzal?“ To by mě opravdu zajímalo. Pokud vím, tak jsem je měla ve svým pokoji.
„Dal mi je táta. Měl to všechno naplánovaný. Řekl mi taky, kde máme mít dům a dal mi klíčky,“ usmál se. Takže já zase nic nevím...
Nastartovala jsem. Motor jemně zavrněl. Brácha už vyjel. Z parkoviště jsem jela hned za ním, abych se tu neztratila. I když to tu není velké, tak stejně to tady neznám, a mám ještě k tomu špatný orientační smysl. Zajímalo by mě, jaký bude dům. Jsem hrozně zvědavá. Najednou jsem si uvědomovala novou skutečnost! Budu mít vlastní se svým bráškou. To je úžasné. Jak dlouho jsem se po tom toužila? Hodně dlouho. Jenže musela jsem zaplatit daň. Nesmím být Miley. Ale s tím se snad nějak smířím. Jedná se o několik týdnů. Jen je mi líto těch vystoupení.
Jedu po silnici, ale kde je Jackson? Snad jsem ho neztratila! To ne!
Autor: barushQa (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Tajná hvězda 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!