Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tak kde je tá pravá? - Prológ

Že upír!!!


Tak kde je tá pravá? - PrológPoviedka nadväzuje na tú časť v Úsvite, keď to Jacoba prestalo baviť a odišiel na Edwardovom aute. Našiel čo hľadal? Je to môj prvý pokus o poviedku, tak prosím, buďte trpezliví. Vaša Michaelle

Prológ

Bolesť. Myslel som, že už poznám význam tohto slova, no to, čo som pociťoval v tejto chvíli, bolo ešte horšie. Moje už aj tak zlomené srdce sa začalo štiepiť na ešte menšie kúsky. Myslel som, že horšie to už snáď byť ani nemôže. Mýlil som sa.

Díval som sa, ako sa Edward skláňa nad Bellou a hladí ju po bruchu. Celé ho mala posiate tmavými podliatinami, ktorých každým dňom pribúdalo viac a viac. Pod srdcom jej rástol netvor, ktorý ju zabíjal. Lámal jej rebrá, vyciciaval z nej život, celú ju pomiatol. Deň pôrodu sa obrovskou rýchlosťou blížil. Očami som zbehol na Edwarda. Ako mohol? Ako jej len mohol niečo také urobiť? Ako len mohol byť taký hlúpy?

Bella pôrod nemohla prežiť. Bola len inkubátor pre toho malého netvora. Edward ju chcel premeniť hneď, ako to z nej vyberie. Pri tej predstave som sa zachvel. Nie! Nechcel som si predstaviť, ako jej do žily vstrekuje jed. Nechcel som myslieť na to, ako jej raz a navždy takto vezme život a ja už nikdy nebudem počuť tlkot jej srdca. Bolo to to najkrajšie, čo som za celý život počul. Rovnako jej hlas.

Ako len mohla niečo také chcieť? Stať sa netvorom? Prečo si jednoducho nemohla vybrať mňa? So mnou mohla žiť šťastný, ľudský život. Mohla mať celú kopu detí, koľko by len chcela. Mohli sme bývať v krásnom dome a každý večer sa dívať na západ slnka. Mohol som ju milovať tak, ako nikto na tomto svete a jej srdce pri tom mohlo naďalej biť. Ale ona chcela jeho. Chcela žiť jeho život, chcela byť netvor.

Edward začul moje myšlienky a v sekunde už stál pri mne. „Vypadni, okamžite!“ zavrčal a niečo mi strkal do ruky.

Viac som nepotreboval. Bella sa na mňa prekvapene pozrela a nechápavo si nás obzerala. Vtedy som už vedel, že ju vidím naposledy. Poslednýkrát som sa jej pozrel do očí, prešiel som na jej krásne pery, ktoré som vždy túžil bozkávať, započúval sa do tlkotu jej srdca, nadýchol sa jej vône a pohľadom prechádzal až k jej bruchu. Už som to viac nemohol vydržať. Vybehol som z izby a zistil, že mám v ruke presne to, čo teraz potrebujem. Kľúče od auta. Zbehol som do garáže a zobral si Volvo. Zbohom, zbohom moja Bella. Nevedel som, kam idem, ale vedel som, že sem sa už nevrátim.

Kilometre ubiehali. Hnal som sa rôznymi cestami, ale nedokázal som sa na ne sústrediť. Nedokázal som myslieť na nič iné, ako na ňu. Bella, moja Bella. Miloval som ju od prvej sekundy, čo som ju uvidel a ona milovala mňa. Ale milovala ma ako brata, ktorého nikdy nemala. Preklínam deň, kedy sa Edward vrátil. Ešte mesiac, možno dva, a jej srdce by bolo moje. Dal by som jej všetko, čo by chcela. No ona nechce, chce radšej smrť.

Prudko som zabrzdil. Našťastie nikto za mnou nebol, lebo určite by do mňa nabúral. Vtedy sa mi rozžiarili oči. Pijavica by bol určite celý bez seba, kebyže si nájde svoje auto iba ako kopu šrotu. Musím priznať, že aj keď to tu odporne smrdelo, nedokázal by som rozbiť niečo tak krásne, ako bolo toto auto.

Pohol som sa ďalej a postupne pridával rýchlosť, až som videl všetko okolo seba iba ako rozmazanú šmuhu. Koľko som už šiel - hodinu, dve? Práve som prechádzal okolo pláže, keď mi to docvaklo. Keď sa k nejakej pripútam, zabudnem na Bellu. Veď to som chcel, nie? Zabudnúť na ňu.

Zaparkoval som a vystúpil z auta. Tvár mi ovial horúci vzduch a jemne sa mi hral s vlasmi. Boli už po plecia, tak ako sa to Belle páčilo. Stačí, Jacob, nemysli už na ňu a hľadaj. Je tu toľko kočiek, že si jednoducho musíš vybrať! Oprel som sa o auto a hral sa s kľúčmi. Už žiadna Bella...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tak kde je tá pravá? - Prológ:

 1
4.
Smazat | Upravit | 09.09.2011 [13:08]

Ahoj, túto poviedku so našla až teraz, a tento nápad sa mi strašne páči. prosím, čo najrýchlejšie pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. marcela
05.09.2011 [19:37]

Myslím,že se ti to povedlo. Emoticon Emoticon Emoticon

2. Hejly
05.09.2011 [17:48]

Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
22.08.2011 [23:57]

NessienkaAhoj. Článok ti vraciam na opravu. Pozri si nasledovné:

*Urob si niečo s perex obrázkom. Pokúšala som sa ho nejakým spôsobom "zachrániť", ale nepodarilo sa mi to. Preto si obrázok nahraj do miestnej galérie, bude to tak praktickejšie a oveľa jednoduchšie.
*Slová s krát sa píšu spolu (výnikmu tvorí len prípad, ak vyjadruješ rozmer: napr. tri krát sedem metrov).
*Žily je s Y na konci, keďže sa skloňuje podľa vzoru žena.
*Čiarky, čiarky a ešte raz čiarky. Chýbali ti doslova všade:
-> pred spojkami: že, ale, ktorý, keď, kde, čo, tak, a tak...
-> pred ako sa píše čiarka v tom prípade, ak od seba oddeľuje dve vety súvetia: Edward ju chcel hneď, ako to z nej vyberie, premeniť... alebo ... nechcel som si predstavovať, ako jej do žily vstrekuje jed.
-> v súvetiach - zapamätaj si, že každá veta môže obsahovať len jedno jediné sloveso
-> v osloveniach - áno, aj v takých osloveniach, ktoré sú v podstate myšlienkami postavy, sa musia vymedzovať z oboch strán čiarkami
-> Na záver jedna rada - skús si to prečítať nahlas, aj to pomáha, aby si vedela, kde by si dala "pauzu", teda čiarku.

Ak budeš mať nejasnosti, prečítaj si ešte tento článok:
www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/slovenska-gramatika
Písanie čiarok tam nájdeš hneď na začiatku.

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!