Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Temný Úplněk- 10. Návštěva

Rosalie!!!


Temný Úplněk- 10. NávštěvaTak už 1O. kapitolka :) Líbí se vám to... mám pokračovat dál? jinak moc děkuju za komentáře :)

S Alice jsme odnesly maminku do postele a Edward se nabídl, že půjde s Philem na lov, aby to neměl tak těžké až bude chtít něco povědět mamince. Já jsem se šla koukat na televizi a Alice zamlouvala letenky na zítra ráno. Potom si šla sednout vedle mě.
,,Pojede s náma i Phil.´´oznámila mi.
,,Já vím, nemůžeme ho tady nechat a navíc si myslím, že je to tak pro maminku nejlepší.´´
,,Neboj všechno bude zase fajn. Tvoje maminka si na to zvykne.´´
,,Doufám.´´ V tom někdo zazvonil. ,,Alice?´´ zeptala jsem se. ,,Nevím kdo to je. Nic jsem neviděla.´´ Pomalým krokem jsem šla otevřít dveře. Alice mi stála za zády a chytila mě za ruku.
Sáhla jsem na kliku a pomalu otevřela. Ve dveřích stál Jacob a v náručí držel Renesmé. Co se stalo že tu jsou? ,,Jaku?´´ řekla jsem vyděšeně. ,,Nic nikomu není,´´ uklidňoval mě Jacob ,,Jen už jste byli pryč pár dní a Nessi se stýskalo.´´ Renesmé ke mě natáhla ručičku a položila mi ji na tvář. Ukázala mi, jak jsme s Edwardem odjeli a jak nikdo nevěděl kam jedem. Až pak dýl jim Carlisle řekl co se stalo. ,,Tobě se po nás  stýskalo?´´ Renesmé přikývla a seskočila z Jacobovi náruče a šla ke mě. Vzala jsem ji a přitiskla si ji k sobě. ,,Taky se mi stýskalo. Myslím, že by ses měla jít ukázat babičce.´´ usmála se na mě a vyskočila mi z rukou.
Když vešla do pokoje maminka seděla na posteli a plakala. Renesmé se na ni podívala a rozběhla se k ní. Obkala ji okolo ramen a dala jí pusu na čelo. ,,Ahoj.´´ pozdravila. Maminka se na ni podívala a utřela si slzy. ,,Renesmé co ty tu děláš? Vítám tě.´´
,,Mami neplač můžu si s tebou o něčem promluvit?´´ zeptala jsem se nejistě a pomalým krokem jsem si šla vedle nich sednout. Koutkem oka jsem viděla jak maminka přikývla. ,,Nessi pojď sem.´´ slyšela jsem Jacoba jak na ni volá. Chtěl nám s maminkou nechat chvilku soukromí. Renesmé se zvedla a odešla do vedlejšího pokoje.
,,Mami my jsme tě nechtěli s Philem vylekat. Jestli o tom nebudeš chtít nic vědět nebudeme tě nutit. Jen mi věř, že Phil tě opravdu miluje a nechce ti nijak ublížit.´´ nevěřícně na mě koukala a potom promluvila rozklepaným hlasem.
,,J-já myslela... že je to jen s-sen.´´
,,Ne, ale jestli nechceš vědět pravdu můžeme Phila poslat pryč.´´
,,On je tu? Můj Phil? On žije?´´
,,On nikdy neumřel. Jednen člověk jestli se tomu tak dá říkat,´´ nachvíli jsem se zamyslela ,,ho zachránil.´´
,,Phil... můj manžel Phil žije a je tady. On je tady. Vedle. Chci ho vidět.´´ opakovala maminka pořád dokola.
,,Jestli nechceš nemusíš ho vidět. Pošleme ho pryč. Nemusíš se s ním setkat-´´ ,,Ne já chci.´´ vyskočila z postele a utíkala do obýváku. ,,Phile? Phile! Kde je?´´křičela. Jak jí mám říct, že šel na lov aby ji nezabil. Jak jí mám říct, že je její manžel upír a stejně tak její dcera, zeť a celá jeho rodina. Jak? ,,On je s Edwardem.... šli se projít.´´ Alice mě předběhla a odpověděla mamince. ,,Díky Alice.´´ řekla jsem tak potichu, že to lidské uši nemohly slyšet. ,,Kdy se vrátí?´´ nevzdávala se maminka. ,,Brzy. Za pár minut myslím.´´ znovu odpověděla Alice.
Asi za patnáct minut se rozevřeli dveře a dovnitř vstoupil Edward a hned za ním Phil. Úzkostivě jsem se podívala na maminku, ta se ale usmívala. Nevěřícně jsem se podívala na Edwarda. ,,Pak ti to vysvětlím.´´zašeptal mi do ucha a už mě objímal. Maminka se k Philovi rozběhla, ale těsně před ním se zastavila. ,,Ty.. si nějaký jiný.´´ ,,To se ti jen zdá. Dlouho jsme se neviděli.´´ lhal ji Phil. Podívala jsem se mu do očí a už je neměl tak rudé. Ba naopak měl je zelené jako vždycky. ,,Ty oči?´´ zašeptala jsem směrem k Edwardovi. Myslíš že by Alice nechala něco náhodě?´´ Jo jasně Alice. To mi mohlo být jasné. Zase oběhala všechny obchody. Pak jsem se na ni podívala- měla nové šaty. ,,Jo.´´odpověděla jsem Edwardovi.
,,Myslím že bysme jim měli nechat trochu soukromí. Phil jí to nějak vysvětlí.´´řekl Edward a zatahal mě za ruku.
,,On jí už teď řekne, že je upír?´´ ptala jsem se nevěřícně a hlas se mi třásl.
,,Ne teď ne vysvětlí jí to jakto že je živý.´´ Pomalu jsme šli do vedlejší místnosti, kde už na nás čekali Jacob s Renesmé a Alice. Renesmé se k nám rozběhla a Edward si ji vzal do náruče. ,,Ahoj Ness. Tobě se stýskalo jo?´´ polechtal ji na bříšku a ona se začala smát svým krásným zvonivým smíchem. ,,Ty potvorko jedna.´´ žertoval s ní. Někdy mi připadalo to jeho čtení myšlenek strašně nespravedlivé. ,,Já chci taky vědět co si myslí.´´ řekla jsem a zamračila se. ,,Říkala mi, že si hrála s Claire a pak jí prý kousla.´´ odpověděl mi Edward a políbil mě do vlasů. ,,Ještě že není jedovatá.´´ zasmál se Jacob. ,,Myslím že chci vědět ještě něco.´´ Podívala jsem se prosebně na Edwarda. ,,Omluvíte nás.´´ řekl a odešli jsme do ložnice. Edward mě povalil na postel a začal mě svlékat. ,,Nejprve tu odpověď.´´ řekla jsem a pomalu se od něj odtáhla.
,,Tak se ptej.´´
,,Proč se René usmívala, když vešel Phil do místnosti?´´
,,Víš ona myslela na to, že celé to s Philovou smrtí byl jenom sen a teď se probudila. Už nevěří tomu, že Phil byl mrtví pro ni vždy žil.´´ Teď už mi to bylo celé jasné. ,,Děkuji.´´ To už mě ale líbal a pak jsem se mu celá odevzdala.

 

odkaz na 11. kapitolku  http://stmivani.wz.cz/10-fanfiction-od-vas/temny-uplnek-11-navrat/?PHPSESSID=bcaeaf7d7347024df507a783df3fe4fd

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temný Úplněk- 10. Návštěva:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!