Takže už dvacátá kapitolka. Doufám, že povedená.:)
12.05.2009 (18:00) • betuli • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1568×
Přistoupila jsem k ní a podívala se jí do očí. Byla v nich radost, láska, odhodlání. Pak jsem se podívala na Carlisla a ten lehce přikývl. ,,Mami co se děje?´´ zeptala jsem se a hlas se mi lehce třásl.
,,Já budu mít miminko. Nosím pod srdcem Philovo dítě Bello.´´ řekla a její úsměv se ještě rozšířil. Při Philově jméně ji silněji stiskl a zatvářil se hrdě. ,,Takže já budu mít sestřičku nebo bratříčka jo?´´ při pomyšlení na to jsem se začala lehce smát.
,,Myslím že ano.´´ odpověděla.
,,Ale mami to nesmíš. Vždyť ti to může ublížit. Zabije tě to.´´ na posledním slově se mi zlomyl hlas. To by nešlo ztratit ji tak brzy.
Přijít o svojí maminku.
,,Všechno vím Bello. Carlisle mi vše vysvětlil. Vím jak to bylo mezi tebou a Edwardem. Vím co je Renesmé a taky už chápu proč tak rychle roste. Bello já chci to co ty. Chci svoje a Philovo miminko. Tvého sourozence a udělám to co si předtím udělala ty. Stanu se upírkou.´´ to slovo řekla s jakousi úctou, kterou jsem nedovedla pochopit. Jak může takhle najednou mluvit o upírech? Jak?
,,To ti nedovolím. Carlisle připrav se vyndáme to ven.´´ řekla jsem rozhodně a pokynula ke Carlislovi.
,,Bello jak jen můžeš? Jak? Ty sama si tohle podstupovala a teď to chceš Reneé zakázat? Své vlastní matce chceš bránit v tom co chce? Nechápu to. Jak by si jí to mohla udělat, když ty si před rokem podstupovala to samé.´´ vložila se do toho Rosalie. Její řeč na mě opravdu zapůsobila a tak jsem jen klidně přikývla a promluvila směrem k mamince.
,,Jseš na to připravená? Tolik bolesti. Budeš muset pít krev, aby si to dítě uživila a pak už nebude cesty zpět až to vyroste. Už to nepude dát pryč.´´
,,Neboj Bello. Já to zvládnu jako si to zvládla ty. Věř mi.´´ uklidňovala mě Reneé.
,,Carlisle máš dost krve?´´ ptala jsem se zoufale.
,,Ano. Mám všechno vybavení co bude potřeba ještě z té doby co si byla těhotná ty.´´ odpověděl mi. Lehce jsem přikývla.
,,Dobře. Mami musíš jít se mnou, je na čase aby se udělala všechna vyšetření.´´ řekla jsem a chytila ji za ruku. Při doteku mé ruky se lehce otřepala, ale pak klidně vstala a šla se mnou do domu, kde už čekal Carlisle se svojí lékařskou taškou a ukazoval směrem k jeho pracovně, která se zas po několik týdnů stane jeho lékařskou ordinací.
Autor: betuli (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Temný Úplněk- 20.Bratříček nebo sestřička?!:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!