Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Temný Úplněk- 21.Miminko

Něco pro fandy :c)


Temný Úplněk- 21.MiminkoKomentujte prosím :)

Uběhl měsíc a maminky stav se pořád zhoršoval. Byla celá pobledlá a už se ani pořádně nemohla pohybovat. Byla sice v prvním měsíci, ale její břicho vypadalo nejméně na osmý. Každé ráno vypila jednu skleničku krve a potom chodila za Carlislem do jeho pracovny na různá vyšetření.
,,Jak se cítíš?´´ ptal se jí Carlisle.
,,Je mi zle.´´ odpověděla maminka a hlas se jí třásl. Její rty byly suché a bílé. Na těle měla všude modřiny a dítě už jí stihlo zlomit hned několik žeber.
,,Reneé je to jiné, než když si čekala Bellu?´´ zajímal se Carlisle a jeho hlas zněl jako kdyby snad prováděl nějaký pokus.
,,Carlisle!´´ okřikla jsem ho. Věděla jsem, že to je určitě milionkrát horší. Věděla jsem jak to bolí, jak jsem se ani pořádně nemohla nadechnout. Maminka však statečně vzhlédla a podívala se Carlislovi do očí.
,,To je v pořádku Bello. Nech Carlisla pracovat.Ano je to horší a o mnoho bolestivější.´´ odpoveděla tichým hláskem.
,,O jak moc bolestivější?´´ ptal se nedočkavě Carlisle.
,,No, žádné těhotenství není procházka růžovým sadem, ale tohle,´´hlasitě povzdechla a pak se chytila za břicho ,,je bolestivější.´´
,,Co se stalo?Maminko?´´ vykřikla jsem a rychle ji chytila, než mohla spadnout na zem.
,,Myslím, že to přichází.´´konstatoval Carlisle nervózně.
,,Co- co přichází?´´ křičela jsem.
,,Porod. Dítě se dere na svět.´´ řekl Carlisle a rychlými pohyby zmizel ve své pracovně. Slyšela jsem jak všechny svolal a rozdělil jim práce. Emmett s Jasperem budou připraveni pokud by se něco dělo. Esmé a Rosalie budou čekat až se dítě narodí a pak se o něj postarají.Jacob se nabídl, že vezme Nessi na chvíli k Charliemu, protože se prý s ním už dlouho neviděla. Alice a já budeme s maminkou v pokoji a budeme jim pomáhat. Edward, protože už trošku ví co se může stát bude vedle Carlisla a bude mu radit a Phil má ten nejsložitější úkol. Hned jak se miminko narodí, promění maminku v upírku.

Běželi jsme rychle nahoru a Phil něžně maminku položil na lůžko. Najednou se ozval výkřik a maminka otevřela oči.
,,Pomozte mi! Strašně to bolí.´´ křičela a pak znovu upadla do bezvědomí. Carlisle vzal nůž a začal řezat. V tu chvíli se Phil neudržel a vystartoval po Edwardovi. Ten ho však zadržel a zavolal na Jaspera s Emmettem, kteří ho pak odvedli ven z domu a hlídali ho. Philův úkol teď zůstal na mě. Teď jsem byla já ta co bude muset maminku proměnit.
Po chvíli začal Carlisle znovu řezat a za pár vteřin vytáhl malinké miminko z maminčina břicha. Carlisle ji začal zašívat a Edward mi podal malé miminko. Dala jsem ho Alice a ta běžela za Rose a Esmé.
,,Bello?´´ pokynul ke mě Carlisle, že je čas na maminčinu proměnu. Pomalými kroky jsem šla blíž k ní a pak jsem zakroutila hlavou. ,,Já nemůžu. Nedokázala bych přestat´´ vykoktala jsem a pevně sevřela Edwardovu ruku.
,,Carlisle?´´ pronesl Edward svým sametovým hlasem.
,,Ano udělám to.´´ odpověděl a nakrčil se nad maminčino tělo. V tu chvíli udeřilo její srdce naposledy a naposled vydechla. Carlisle ji začal oživovat, ale nic nepomáhalo.
,,Néééééééééééééééééééé!!!!!´´ zakřičela jsem....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temný Úplněk- 21.Miminko:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!