takže už osmá kapitolka :)
19.04.2009 (11:00) • betuli • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1740×
Pomalým pohybem jsem se otočila a zahleděla se mu zdlouhavě do očí. Měl je rudě zbarvené a díval se na mě vystrašeným pohledem. ,,Co tu-´´ zkočil mi do řeči než jsem stihla vyslovit tu nejdůležitější otázku. ,,Já vůbec nevím co se se mnou stalo. Byl jsem na hřišti a zrovna jsme hráli zápas. Dostal jsem pálkou do obličeje a pak už si nic nepamatuju. Jen ukrutnou bolest, oheň co se mi rozléval po celém tělě. Vím co jsem můj stvořitel mi to celé vysvětlil a řekl mi, že mě nechá jít mou vlastní cestou. Prý zachraňuje ty kterým by už nebylo pomoci.´´ dopověděl mi svůj příběh a já na něj nevěřícně koukala.
,,Phile? Si to vážně ty?´´ vyhrkla jsem. Věděla jsem že to musí být on, ale chtěla jsem to slyšet z jeho úst.
,,Ano Bello. Vím co jsi ty a vím co jsem já. Nechci zabíjet lidi, ale hrdlo mě tolik pálí, že bych je tu všechny nejraději pozabíjel. Pomoz mi. Pomoz ať se můžu setkat s Renée. Tolik mi chybí. Nechci jí ublížit. Chci jí dát na vybranou jestli se mnou chce zůstat navěky nebo být nadále člověkěm.´´ nevěřícně jsem na něj zírala. Byl starý pár dní možná jeden nebo dva a už dokázal odolávat lidské krvi jenom aby se mohl setkat s maminkou. Vážně ji miluje. Miluje ji víc než jsem si myslela. Sama si pamatuj jak je bolestivé odolávat lidské krvi. Za zády jsem ucítila ještě někoho jiného. ,,Bello?´´ promluvil tichým omluvným hlasem. Pomalu se mě dotkl a přivinul si mě blíž k sobě. ,,Myslím že by ses měla jít převléct.´´ ozvala se Alice, která stála po Edwardově levém boku a v rukou svírala naše zavazadla. Pomalu jsem se prohlédla a přikývla jsem. Edward mi zašeptal do ucha: ,,Neboj ohlídám ho a promluvím s ním. Společně se pak rozhodneme jestli je nejlepší způsob pouštět ho teď k Renée.´´ Na paži jsem ucítila Alicin nedočkavý dotek. ,,Tak pojď Bello. Nechceš mi tady dělat ostudu že ne?´´ usmála se na mě a potom jsme společně odcházeli k nejbližším toaletám.
Když jsme se po pár minutách vrátili zpět na to samé místo Edward s Philem tam už nestáli. Alice musela vycítit mé zděšení a zatahlala mě za ruku. ,,Támhle´´ ukázala nějakým směrem. Oba dva seděli na lavičce a ruce pevně sťaté v klíně. Chápala jsem proč Phil, ten odolával lidské krvi, ale proč Edward. Podívala jsem se mu do tváře a rozběhla se k němu. Jeho sevření se povolilo a roztáhl ruce do objetí. Vklouzla jsem pod jeho paže a na chvíli nechala štít aby zmizel. Pojďme se na chvíli projít. Pomyslela jsem si a podívala se na něj, jesti mou myšlenku slyšel. Lehkým pohybem přikývl a mrknul na Alici.
,,Proč si.... co ty ruce tam na chodbě?´´ ptala jsem se se zájmem.
,,Víš nemohl jsem neslyšet Philovi myšlenky.´´
,,Na co myslel?´´
,,Víš on tvou maminku vážně strašně moc miluje a udělá vše pro to, aby byla zase s ním.´´ Při jeho slovech jsem se malinko zatřásla. Přemýšlela jsem nad Edwardovými slovy: udělá vše pro to, aby byla zase s ním. Ne! To ne. On chce z maminky udělat upírku nebo s ní bude nadále žít jako upír? Copak je tak sobeckej? Ptala jsem se sama sebe, ale když jsem se nad tím hlouběji zamyslela viděla jsem sebe a Edwarda a naši nepřekonatelnou lásku. No a pokud si to bude maminka opravdu přát proč by neměla být upírem? Musí však dostat na vybranou jako jsem měla já. A musíme ji na to psychicky připravit ona nemá tak silnou povahu jako já nebo Charlie. V tu ránu mě u mého zkamenělěho srdce začalo něco hřát. Byla to radost. Jestli se maminka stane upírkou, znamenalo by to, že se s ní nikdy nebudu muset rozloučit a budeme moci být napořád spolu. Děkuji Phile -řekla jsem si v duchu- děkuji ti za maminku.
odkaz na 9. kapitolku http://stmivani.wz.cz/10-fanfiction-od-vas/temny-uplnek-9-prekvapeni/?PHPSESSID=bcaeaf7d7347024df507a783df3fe4fd
Autor: betuli (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Temný Úplněk- 8. Dotek:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!