moje 1.povídka doufám že se bude líbit
14.03.2009 (20:15) • lucineczka02 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 4298×
TENKRÁT
ČÁST 1
Takže, abych vše uvedla na pravou míru Bella žije poklidným upírským životem s Edwardem. Alice a Jasper, ale i Esme a Carlisle žijou pořád svým poklidný život, ale je tady malá změna, která se týká Rosalie a Emmetta. Když byla jednou Rosalie na lovu našla malinkou dívenku, která umírala. Byla špinavá a určitě velice hladová. Rosalie se neudržela a malinkou dívku kousla. A tak se splnil sen Rosalie i Emmettovi stali se z nich rodiče. Rosalie ji pojmenovala Elen po své matce. Už jsou to 4roky cos náma žije je to skvělé, ale tento příběh není o Rosaliia Emmettovi jak si mnozí mohou myslet…..Je úplně o někom jiném.
,, Teto Bello, téééééééééééto, stréééééjdo kde jste?“ křičela Elen po celém domě a běhala sem a tam.
,,Tady v ložnici, co potřebuješ?“ zeptala se Bella
,,Teto vyprávěj mi jak ses seznámila se strejdou Edwardem prosíííííík.“ A usmála se na Edwarda, který objal Bellu kolem ramen a uculil se.
,,No tak dobře, vždyť jsem ti to slíbila.“ A než se naděla seděl v pokoji Emmett a vzal si na klín Elen po chvíli přišla i Alice a Rosalie. Elen chtěla počkat i na Jaspera, ale jelikož nešel musela ho do pokoje dotáhnout.
VYPRÁVÍ EDWARD
,,Víš vlastně za to, že jsem s Bellou vděčím tvému tátovi, stalo se to………..
před 20 lety vysoká škola Harvard
,,Čus brácho, tak co jak se těšíš na novou školu a nový kočičky, který si myslí, že jsme tak sladcí?“ zeptal se mě Emmett a udělal na mě sexy pohled
,,Hmm strašně moc, už se nemůžu dočkat,“ řekl jsem a udělal znechucený obličej
,,Ty si vážně divný, měl by sis užívat dokud si mladý“..nad tím se ale trochu zamyslel vždyť já bud mladý pořád….,,Jako já, podívej se na mě nebýt ženatý tak“..,, tak co zlato“zařvala na něho Rosalie….,, tak si tě najdu abych ses tebou mohl oženit samozřejmě“ a udělal na Rosalie svůj psí kukuč. A já jsem se nad tím musel jen zasmát.
Každý jsme nastoupili do svých krásných autíček a jelikož nejsme v nějakém zapadákově, tak jsme mohli jet každý v čem chceme, protože to v tomhle velkoměstě bylo pro ostatní velice přirozené.Jel jsem první, protože mě nebaví brzdit se za ostatními. Byl jsem na parkovišti první, tak jsem vystoupil a čekal. Bože né už je to tu zase: Jé ten je tak sladkej úplně k nakousnutí.Wow ten by stál za hřích toho chci tady a ted.Ty vole proč ty holky po němtak čumí vždyt vypadá jak kdyby se líbal se stěnou. Naštěstí jsem uviděl Rosali a Emmettajak si ke mně štrádlujou tak jsem na ně počkal a zároveň s nimi jsme se připojili k Alici a Jasperovi. Pořád jsem přemýšlel bylo mi smutno. Vždycky když jsem viděl jak je moje rodina spárovaná jsem si připadal na víc. Samozřejmě i teď. Asi bych si vážně měl někoho najít pomyslel jsem si, ale pak jsem zase posmutněl….vždyť já nejsem normální, tak jak si můžu někoho najít? Určitě by utekla s křikem nebo by ji zavřeli do blázince. Smutně jsem povzdychl a přidal do kroku, protože jsem za sourozenci patrně zaostával.
Pokračovaní příštěby Lucineczka
P.S. napište komentíky jestli chcete abych pokračovala…. Diky papa
Autor: lucineczka02, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Tenkrát:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!