Je tu 13. kapitolka Three words. Rozdělila jsem ji na dvě části, protože mám pocit, že je to takhle lepší. Do první části jsem se snažila vložit trošku vtipu (no nejsem moc vtipná, no... xD) a ta druhá je spíš no... To se dozvíte až v té další části. Čtěte, podle libosti i okomentujte, potěší mě obojí... x)
30.12.2009 (07:15) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1580×
13. kapitola (1/2)
Pohled Rosalie:
A já si myslela, že policista by měl vydržet vše… I když… Přece jen tohle je asi na člověka moc.
„Jaku, tos to nemohl provést šetrněji?“
„A jak asi?“ odpovídal mi Jake, scházející schody. „Léčba šokem, ne? Jak znám Charlieho, tak by mi jinak neuvěřil… takhle se s tím lépe srovná…“
„No… ale počítáš i s možností číslo 2...?“
„Jakou?“
„No… Co když se s tím nesrovná. Co když si bude myslet, že se zbláznil. Nebo se z toho fakt zblázní?“
„Hele nepodceňuj Charlieho.“
„Nikoho nepodceňuji, ale...“
„Hele vy dva. Už še plobílá!“ vložila se do toho Nessie.
Čekala jsem, že teď začne Charlie křičet a utíkat od nás. Nebo, že bude aspoň křičet. A pak mě taky napadlo, že bude prostě jen nepřítomně zírat do blba… Ale Charlie mě fakt překvapil. Začal se smát!
„Takže… Ty jsi… Vl- vlkodlak? Tak to je gól…“ ani jeden jsme nechápali.
„Ale teď vážně… jestli jsi ty vlkodlak a předtím si mluvil o upírech znamená to, že…“
„já jsem upírka, Charlie.“ Dokončila jsem ho. Jeho oči se rozšířily, asi strachem. Instinktivně posunul Nessie za sebe.
„Ale dedo… já šu taky školo upílka. Teda, tatka je upír a já šu poloupír. Je to fakt žajímavý, páč šu asi jediná na švetě.“ Zazubila se na něj Nessie. Teď už Charlie začal fakticky křičet.
„Aááááh.“ Vyskočil na nohy a začal se štípat po celém těle.
„Co to krucinál děláš?“
„Co by, snažím se probudit!!“ odpověděl Charlie Jacobovi.
„Copak spíš?“
„Vypadá to tak!! A mám fakt divnej sen!“
„zklamu tě… Není to sen.“
„Charlie, omlouvám se, ale…“ začala jsem, ale Charlie mě zastavil.
„STOP! Nepřibližuj se ani o píď.“ Zavřel oči a začal zhluboka dýchat. Střelila jsem pohledem k Jacobovi, pak k Nessie, ale oba jen krčily rameny.
„A teď děláš co?“
„Napodobuju Fionu od nás z práce, tohle dělá když je ve stresu… Je toho na mě trošku moc.“
„Chápu, ale… jinak to nešlo. Promiň...“ omlouval se Jacob.
„A kdo je Bella?“
„Bella je Bella.“ Zasmál se Jake.
„Ne, Jaku on myslí co je.“
„Jo aha…“ poškrábal se Jacob na hlavě. Já u toho jen protáčela oči.
„Člověk. Jako ty.“ Odpověděla jsem mu místo Jacoba já.
A pak začalo pořádné vysvětlování… Všechno jsem Charliemu řekla. Proč jsme odešli, začalo to vypadat, že snad i Edwarda pochopil… Byla už noc, když jsem s vyprávěním skončila. Zdálo se, že je po problémech, ale to by mi nesměl zazvonit telefon.
„Prosím?“
„Rose okamžitě jeď do nemocnice! Victoria plánuje unést Bellu! Do hodiny bychom měli být ve Forks, ale do té doby ji určitě unese. Máme málo času a jsme moc daleko.Je to na tobě Rose!“ vřískala moje malá sestřička do telefonu.
„Rozumím, pospěšte si!“ s těmito slovy jsem zaklapla telefon.
„co se děje?“ ptali se všichni tři.
„Victoria, chce unést Bellu!“ mohla jsem tam přidat a zabít, ale to jim bylo jasné i bez toho, abych to řekla nahlas.
„Jdeme!“ řekli sborově.
„Ne, Charlie, ty zůstaneš s Renesmee tady. Je to příliš nebezpečné.“
„Kruci Rosalie, jedná se o moje dceru! O moji Bellu!“
„Nepomohl bys nám, zůstanete tady!“
„No dobře…“ rezignoval nakonec Charlie. Připadala jsem si jako matka a Charlie jakoby byl můj syn, který se chce dívat déle na televizi… Už jsme s Jacobem vybíhaly do lesa, když v tom vyběhl Charlie z domu.
„Slibte mi, že ji zachráníte!“
„Slibuju.“ Řekli jsme opět současně a běželi směrem k lesu.
„Přeměním se a svolám smečku. Ty běž do nemocnice, třeba to stihneš!“ přikývla jsem a Jacob opět vybuchl. A zavyl na měsíc. Byl zrovna úplněk.
Nelenila jsem a maximální rychlostí běžela do nemocnice. Bylo pozdě, musela jsem je minout o pár minut, protože jsem ještě zřetelně cítila jejich pach. Proskočila jsem rozbitým oknem a opět jsem běžela lesem.
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Three words - 13. kapitola (1/2):
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!