Zdravím, po opravdu velmi dlouhé odmlce jsem konečně dokončila 14. kapitolu Three words. Je celkem krátká, ale snad se bude líbit. Komentáře potěší, ale nejsou nutností.
Stihne Rose zachránit Bellu?
21.08.2010 (10:45) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 1479×
14. kapitola
Pohled Rosalie:
Běžela jsem lesem jako o život. Běžela jsem o Bellin život. Bylo mi jasné, že Victoria ji neunesla, aby si s ní pokecala o módě… Chtěla ji zabít.
Běžela jsem podle jejich vůně, do kopce, kolem řeky, přes silnici čím dál tím hlouběji do lesa. Myslela jsem jen na to, že jestli to nestihnu, tak si to do konce mé věčnosti nepřestanu vyčítat.
Jakkoliv jsem si, když jsme ji poznala, myslela, že ji nenávidím, tak nyní, když hrozí, že ji ztratím, si uvědomuju, že to nebyla nenávist. Byla to jen závist.
Záviděla jsem jí její lidskost. To, že může prožít krásný, obyčejný a dlouhý život. Mohla mít děti. To bude mě navždy zapovězeno. Na to není žádný lék. Pro mě neexistuje nic jiného, co bych si přála víc, než mít vlastní dítě. Stvořené z mé a Emmettovy lásky.
Když mi Alice oznámila, že se Belle a Edwardovi narodila malá dcerka, myslela jsem si, že jí budu závidět ještě víc. Možná, že kdybych se to dozvěděla hned po odjezdu, záviděla bych. Ale já se to dozvěděla až teď. Závidím jí sice, ale převahuje u mě nyní láska. A navíc, když jsem malou Nessie uviděla... Není to sice moje dcerka, ale je to moje malá neteřinka. A já nemůžu dovolit, aby přišla o maminku. Nemůžu dovolit, aby Edward přišel o svoji lásku, Alice o přítelkyni a my všichni o milujícího člena naší rodiny. To prostě nedovolím!
Na sekundu jsem zastavila a pořádně jsem se nadechla.
„Ach ne!“ Do nosu mě uhodila velmi vábivá vůně. Vůně lidské krve. Belliny krve. Je zraněná! Rozběhla jsem se jak nejrychleji jsem dovedla.
Doběhla jsem právě ve chvíli, kdy se Victoria zakousla do Bellina krku a sála její krev. Odtrhla jsem ji od ní. Vrčela na mě a přikrčila se ke skoku, ale já ji odrazila. Teď jsem pro změnu útočila já. Ta zrzka mi už leze na nervy! Skočila jsem na ni a odtrhla ji pravou ruku. Zaječela bolestí. Bella také ječela, ale já se o ni teď nemohla postarat. Musela jsme zničit Victorii jednou provždy. Znovu jsem škubla. A její další ruka byla pryč. Zkoušela se bránit nohama, ale už jí bylo jasné, že prohrála. Šlo to rychle. Utrhla jsem její hlavu jedním prudkým pohybem a byl konec. Zapálila jsem oheň, i když byla zem vlhká a naházela kusy jejího těla do plamenů. Bella opět zakřičela. Okamžitě jsem byla u ní.
„Bello, Bello to bude dobré… Omlouvám se!!“
„Char-lie… Nessie… Oni… zabijí je!“ křičela Bella.
Proměna již začala, nemohla jsem nic udělat. Ale Charlieho s Nessie zachránit musím, nic se jim nesmí stát!
„Vydrž, Bello! Nic se jim nestane, neboj se!“ uklidňovala jsem tím jak jí, tak sebe a svou upírskou rychlostí se rozběhla k domu Swanových.
Pohled Jacoba:
„Přeměním se a svolám smečku. Ty běž do nemocnice, třeba to stihneš!“ řekl jsem Rosalii a rozběhl se do lesů, kde jsem se proměnil. Zároveň jsem se modlil, aby to stihla a Belle se nic nestalo, aby ji ta hnusná pijavice neublížila nebo hůř – nezabila!
„Paule! Jarede! Same! Všichni!“ křičel jsem v myšlenkách.
„Co se děje, brácho?“ ozval se Embry.
Všechno jsem ukazoval v myšlenkách, celá smečka věděla co dělat a zároveň mě uklidňovala, že to bude dobré.
„Pijavice smradlavý, furt se tu budou motat,“ brblala si pro sebe ještě v myšlenkách Leah, ale já ji vnímal jen minimálně.
Ucítil jsem pach více než jednoho upíra. Victoria a nějací dva neznámí. Vydal jsme se po pachu těch dvou a pak mi došlo, kam směřují.
„To ne! Charlie a Nessie!“
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Three words - 14. kapitola:
Prosim pokračovanie
Kedy bude pokračovanie je to super poviedka
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!