Zdravím.. Tahle kapitolka je taková kratší, ale další bude už deelší, slibuju.. x) Nevím za jak dlouho se tu objeví, moc se k psaní nedostanu. Nápady jsou, ale je jich víc, tak volím ty lepší varianty a tak.. Snad se bude líbit.. Komentíky i kritika potěší, tak jen do toho x)
21.11.2009 (19:00) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1368×
Z pohledu Belly:
Myslela jsem, že to bude můj konec. Ale nebyl. Najednou jsem mohla volně dýchat. Žiju. Otevřela jsem oči. No asi jsem se spletla, když jsem říkala, že žiju. Nebo jak si mám vysvětlit, že vidím sama sebe, v rukou lékařů? Nessie pláče, Jacob ji objímá a vypadá, že k slzám také nemá daleko.
„No tak Bello bojuj! Nenech tu Nessie, mysli na ni!“ počkat, ale Jacob vůbec nepohnul ústy.. jakto, že ho slyším?
Najednou jsme se jakoby vracela do svého těla. Otevřela jsem oči skutečně. Chtěla jsem něco říct, ale nešlo to. Víčka se mi opět zavírali.
„Do háje.. Vysvětlí mi někdo co se tu děje?!“ křičela jsem, ale nikdo mě neslyšel. Tedy.. skoro nikdo jak se ukázalo.
„Isabello Marie Swanová! Nekřič zde! Vše doléhá až k nám a my máme mít věčný klid!“ ten hlas jsem sice už nějaký čas neslyšela, ale poznala bych ho všude.
„Babičko?“
„Ano dítě.. Jsem to já.“ Usmívala se na mě babička, osvěcena bílým světlem. Vypadala stejně jako před.. Svou smrtí.
„Já to nechápu.. Takže.. jsem..“
„Ne, nejsi mrtvá… Neboj se. V normálním světě jsi v komatu. Tady jsi mezi nebem a zemí. Žiješ, ale přitom ne. Spousta lidí si po komatu nic nepomatuje, ale myslím, že ty si to zapamatuješ. Budou ti zodpovězeny otázky, na které sis myslela, že odpověď už nedostaneš..“
„Počkej… co mám udělat?“
„Stačí myslet na osobu, kterou chceš vidět a budeš u ní… To samé s místem.. Možná tě to všechno překvapí… Drž se zlatíčko!“ řekla babička usmála se a rozplynula se jak pára nad hrncem.
Nechápala jsem… Třeba.. Zjistím odpovědi na různé otázky. Takže… kam bych asi tak měla zamířit? Bylo to předem jasné, ale napadlo mě, že přeci jen napřed zkontroluji dcerku.
Pomyslela jsem na Nessie a ocitla jsem se na nemocniční chodbě. Na pohovce v čekárně seděl Jacob, který svíral v náručí moji uplakanou dceru. Nessie spala a vypadala tak sladce… tak bezbranně. Měla jsem sto chutí jí obejmout, ale pak jsem si uvědomila, že by to asi nešlo.. Věděla jsem, že je v dobrých rukách.
Kolem nich stále nervózně přecházel Charlie. Stále si něco brblal pro sebe pod vousy. Jako vždy jsem mu nerozumněla. Ušklíbla jsem se nad tím. Chtěla jsem se podívat na sebe.
Najednou jsem se ocitla pro změnu v nemocničím pokoji. Všude byly samé přístroje, které ukazovali můj zdravoní stav. A pak jsem se podívala na lůžko. Ten pohled byl… Zvláštní. Dívat se sama na sebe. Bylo to jiné než odraz v zrcadle, videonahrávka… Raději jsem odešla.. Zajímevé, jako poloviční mrtvola… Tedy… Jako duch procházím skrz zdi.
Opět ta nemocniční chodba. Nevěděla jsem o mám dělat. Kdo ví, jak dlouho budu v komatu. Ten čas přece musím nějak využít. Nemůžu ho promarnit tím, že budu čekat až se proberu. Jestli se tedy vůbec proberu… Dlouho jsem chtěla něco zjistit, teď mám možnost. Tak na co čekám?! Pohlédla jsem na Nessie a stála jsem u ní. Sklonila jsem se k ní a dala jí pusu na líčko. Na místo, kde jsem se jí dotkla přiložila ruku.
„Mami?“ zašeptala ze spaní.
Bylo rozhodnuto… Jak řekla babička ‚Budou ti zodpovězeny otázky, na které sis myslela, že odpověď už nedostaneš..‘ chci se dopátrat odpovědí.
„Postarej se o ni Jaku, já se vrátím.“ Zašeptala jsem. Zdá se mi to, nebo Jake přikývl?
Je možné, že mě slyší, nepatrně cítí mé doteky? Jak se zdá tak ano. Vrátím se. Nevím kdy, ale vrátím. Nyní mě čeká dlouhá a trnitá cesta k dopátrání pravdy…
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Three words - 5. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!