Je tu prolog k mé nové povídce.. Její název je Three words (Tři slova).. Snad se bude líbit.. Prosím o komentáře, snesu i kritiku.. =) P.S.: Hra osudu pokračuje dále, ale Zkoušku srdce momentálně pozastavuji- docházejí nápady pro pokračování..
30.08.2009 (13:30) • Adushka9 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2470×
Three words- prolog
…A na paměti jen 3 slova měj: Miluj, trp a odpouštěj!
Tímto se řídím. Uběhly 3 roky od chvíle kdy mně tu nechal. Řekl: „Bude to jako bych neexistoval.“ Vzal mi společné fotky, CD, ale nevzal mi vzpomínky. A také nevzal to, o čem nevěděl- naše dítě.
Ano. Jmenuje se Renesmee a jsou jí necelé 3 roky. Je krásná po něm. Bílá pleť, zlatavé vlásky, které se jí vlní po dél ramínek jako prstýnky, čokoládově hnědé oči oči ( ty má po mně) . Povahově se mu také dost podobá.Už když byla Nessie malé miminko, komunikovala semnou. Nemluvila, ale to, co chtěla říct mi ukazovala pomocí obrázků a vizí. Dotkla se mně a já viděla, co ona chtěla, abych viděla. Takže Nessie je vlastně poloupírka. Je neuvěřitelně krásná, chytrá a rychlá. Malá to ano, ale jakoby se v jejím malém těle skrývalo dítě, kterému je 10 let. Né 3(!). Nikdy jsem nepřišla na to, jakto, že upír může mít dítě. Být tu Carlisle tak se ho zeptám, ale on tu není.
Nikdo z nich.
Hodně často přemýšlím nad tím, co by bylo, kdyby o Nessie věděl. Kdyby věděl, že jsem těhotná. Opustil by mně? Zůstal by semnou? To se už nedovím.. Je to tak jak to je. Nkdo a nic to nezmění. Mám svoji milovanou dcerku a ona má mně. Já, Charlie, René, Phil, Ang, Ben..a další. Všichni Nessie milují. Bohužel Jacob, můj bývalý nelepší přítel ji ani jednou neviděl. Když jsem byla těhotná tak mi moc pomáhal, ale od doby co se malá narodila jsem ho neviděla. Neunesl to. Navíc, stal se z něj vlkodlak.. Stále mě miluje. Ach jak ráda bych ho i já milovala, ale moje láska patří jen Edwardovi. Před pár měsíci bych jeho jméno nevyslovila, ale Nessie člověk (poloupír), mi pomáhá. Šíleně moc. Ona prostě ví jak mě rozveselit, ví jak mě bolí jeho odchod.
Nessie ví, kdo je. Ví kdo jsou oni. Všechno jsem řekla. Svoji schopnost ukazuje pouze mně. Zakázala jsem jí ukazovat ji někomu jinému. Nesmí používat svoje schopnosti před nikým jiným než předemnou.
Jednou když jsem se s ní byla projít v lese ulovila zajíce. Před mýma očima ho vysála. Byl to pro mě tenkrát šok, ale později mi došlo, že jsme to mohla čekat. Gen upíra se nezapře.. Ještě, že nepije lidi (!), to bych už nerozdýchala.
Do mého života po Edwardovi nevstoupil žádný muž. Žiju jen pro Nessie. Nikdy mně nenapadlo, že budu mít v osmnácti letech dítě, ale nemít ji asi už bych nežila. Přijde mi, že dokonce i Charlie u ní mládne. To co si neužil semnou si vychutnává dosyta u Renesmee. Její první slova, první krůčky.. To co u mě ‚zameškal‘.
S dítětem se člověk změní. Hned vidí vše veseleji.. Až budou Nessie 4 roky nastoupí do zdejší školky a já začnu chodit do práce. Sice nyní píšu do zdejších novin, ale není z toho moc peběz a spolu s Charlieho platem nás to tak tak živí.Nežijeme si špatně, to ne, ale ráda bych to ještě změnila.René a Phil nám posílají peníze. Jezdí za námi jak jen to jde. máma je z Nessie naprosto unešená. Je to náš malý andílek..
Jediné, čeho se bojím je to, že Nessie bude stále růst tak rychle.. Nevypadá na tříleté dítě, ale na pětileté.. Pár lidí si toho všimlo, ale nic jsem jim k tomu neřekla. Ovšem Charlie, si všiml i jiných věcí. Toho, že její oči nejsou vždy tak krásně hnědé.. Tojo, že se někdy nechová na svůj věk.. Bojím se, že jednou přijde den, kdy mu budu muset říct pravdu.
Opět se vracím ke Cullenům. Chtěla bych ho mít u sebe. Jeho oči, jeho úsměv, jeho svalnaté tělo, jeho hlas.. Chápu proč mně opustil.. Nehodím se k němu. On je pan dokonalý a já.. Co jsem já? Obyčejný člověk.. Nemotorný k tomu. Ale proč ani Alice nic neřekla? Nerozloučila se. Nic. Prostě odjela. Předvídá budouctnost. O Renesmee určitě ví, tak proč se ani teď neozvala? Ví o ní? Jestli ano, tak řekla o ní někomu? Jak ráda bych ji našla. Nebo aspoň zavolala. Mluvila s ní.. Splní se mi to vůbec někdy? Doufám, že ano..
Jak se říká.. Naděje umírá poslední. Takže musím dál doufat..
Autor: Adushka9 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Three words- Prolog:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!