Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Trochu jinak - 2. kapitola (Nový člen)

Anděl


Trochu jinak - 2. kapitola (Nový člen)Tak je tady 2. kapitola, přeji hezké počteníčko. A prosím komentíky.

2. Nový člen

Vstoupila jsem do domu a už jsem nebyla ani překvapená. Byl to krásný prostorný dům, ale takový stavěly na každém jiném místě zeměkoule.

 

Darine a Daisy se omluvily, že jdou na lov. Abych pravdu řekla nevěřila jsem jim, oči měli jako tekuté zlato.

 

„Pojď ukážu Ti Tvůj pokoj." řekla Market a vytrhla mě z přemýšlení.

„Samozřejmě už jdu." přitakala jsem a šla za ní.Vyšly jsme do 2. poschodí a ona otevřela poslední dveře dlouhé chodby.

 

Teď už jsem byla překvapená. Byl to pokoj přesně podle mých představ. Podobný, ale ne takový, jsem měla i ve Forks.

„Tak co?," začala Market, ale já jsem jí hned skočila do řeči.

„Tak co?," opakovala jsem pohrdavě. „Je to božské! Jak jsi to věděla?"

„Mno . . . Alice se zmínila." zamumlala

„Jasně Alice." udělala jsem grimasu.

„Tak se tady zabydli, já jsem dole."dořekla

„Moc dík moc, moc dík za chvíli jsem tam."řekla jsem radostně a ona odkráčela dolů.

 

Rozhlédla jsem se po pokoji a nemohla jsem uvěřit. Černé kožené lehátko vévodilo tomu všemu. Velkým otevřeným oknem bylo vidět na velký les. Šla jsem se posadit  na lehátko.Vtom mi v kapse zabrněl mobil. Rychle jsem ho zvedla.

„Ahoj Megg!" ten hlas jsem znala až moc dobře.

„Ahoj Alice."

„Jak se Ti to líbí?" zeptala se radostně.

„Je to úžasné!" horovala jsem.

„Nevolám jenom pro to, mám pro tebe novou zprávu." Mluvila hrozně rychle (i na upíra), ale i vážněji.

„Alice uklidni se mluv pomaleji.," napomenula jsem ji „ jakou jestli je špatná tak jí slyšet nechci."

„Ne nemyslí, že je špatná.," řekla pořád vážně „budeme mít nového člena rodiny!!"

„Budeme? Není to jistý?" zeptala jsem se naléhavě.

„Ano budeme, já to vidím!" odbyla mě.

„A kdo to ještě ví?"

„No ten dotyčný sám ty a  . . . jáá!!" znovu radostně vykřikla.

„Fakt super!,"  také jsem radostně vykřikla. „ - Jméno?"

„no tak to ještě nevim, zavolám ti za 5 hodin, to už budu vědět vše. Pa!" a zavěsila.

 

Zvedla jsem se z pohovky a šla dolů. Tam na mě netrpělivě čekala Market.

„Nového člena rodiny?"zeptala se.

„No někdo se k nám asi připojí.," odpověděla jsem jí „Do Taniyni rodiny se taky někdo připojil." dodala jsem.

 

A tak jsme se bavily o všem možném dokud nepřišly Darine s Daisy. Market je taky neměla ráda, ale byly to prý jediné upírky, které s ní byly ochotné cestovat. Ona byla moc společenský typ. Darine s Daisy byly  jižanky  teď jim bylo asi 500 let. Mě zatím jen 300 let. Moje proměna proběhla, když mi bylo asi 13 let, a tak jsem se mohla klidně vydávat za holku z 6. třídy základní školy. Zatím co ve Forks za  žačku 2. ročníku střední školy. Market se proměnila ve 14, ale vypadala mladší a tak jsme začali chodit do stejné třídy.

 

***

 

A tak jsme se druhý den ráno nastoupily do autobusu. Jestli jsme se vydávaly za 6. nemohly jsme mít auto a to mě štvalo.Alice ještě nevolala bylo divné. Co se asi stalo?

„Alice mi dělá starosti." postěžovala jsem si.

„Neboj ona na tebe asi jen zapomněla." utěšovala mě.

„To se Alici nestává."řekla jsem smutně.

„Možná moc myslí na Jaspera."

Moc jsem tomu nevěřila. „Možná." řekla jsem pochybovačně.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Trochu jinak - 2. kapitola (Nový člen):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!