Tak tady je 4. kapitola. Objevuje se zde David (nechte se překvapit kdo to je) a poporvé i Edward. Prosím komentíky a předem dík.
14.06.2009 (21:30) • Adell • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1267×
4. David
„Co se stalo?" zeptala jsem se jakmile jsme vyrazily.
„David volal." prostě oznámila. David byl její druh, hrozně moc ho milovala, ale on hodně cestoval. Neptala jsem se na něj, když jsem přijela, nemá to ráda.
„A?" ale teď jsem se odpovědi dožadovala.
„Měl přijet dneska ráno, volal, že zůstane déle." řekla smutně.
„Kde vůbec je?"
„Ve Voltře." Tak to je jiná. No zeptám se Alice, stejně jí musím zavolat. Na lovu to nebylo ono, moc šelem tam teda nebylo ... nuda. Ale měla jsem chvíli na přemýšlení. Proč by David tam zůstával tak dlouho? Nedávalo to smysl miloval ji taky hrozně moc. Že by se zamiloval i tam? To nebylo možné. Opravdu silnější lásku jsem nikdy neviděla, i když všichni v mém okolí (Carslisle + Esmé, Alice + Jasper a nebo Rose + Emmett) byli do sebe zamilovaní taky moc.
Přišly jsme okolo šesté večerní. Musím zavolat té Alici aniž by o tom Market věděla. Problesklo mi hlavou, no byla to ostatně pravda. Darine ani Daisy ještě doma nebyly.
„Musím ještě něco zařídit." a vyběhla jsem z pokoje. Vzala jsem telefon do ruky a v té chvíli zabrněl, zvedla jsem ho: „Alice?!"
„Megg! Tak co?" vyzvídala.
„Jo dobrý, neviděla jsi teďka někdy Davida?" drmolila jsem jedno slovo za druhým.
„No ne, to neviděla, ale budu dávat pozor, slibuju." to mě trochu uklidnilo.
„Dobře, dobře to mi fakt pomůže a hned mi zavolej, jakmile ho uvidíš.," moje slova nedávaly moc velký smysl, ale pochopila. „tak jak se teda jmenuje?" dokončila jsem o moc nadšeněji.
„Jmenuje se Edward," ihned se naladila na mojí vlnu. „je moc hezký a žil stejným způsobem života jako my. Dokáže číst myšlenky a opravdu ho už teď beru jako bratra."
„No těším se až ho poznám ať někdy zavolá.," usmíval jsem se do telefonu. „ a jak se všichni máte?"
„No dobře, znáš to je to taková rutina." řekla taky jako rutinu a obě jsme se zasmály a já dodala: „Myslím, že já to tady za chvíli budu mít taky jako rutinu." a tak se z obávaného (pro mě) telefonátu stala poklidná mluva. Šla jsem pomalu zpátky do domu.
„Tak co nový člen?" uvítala mě pořád smutně Market.
„No prý je moc hezký.," usmála jsem se na ni. „Jmenuje se Edward." A tak jsme se dál bavily o mojí a její rodině a nikdo nezmínil o Davidovi.
Ano měla jsem pravdu. Z mých dní se stala stálá rutina. Do dvou týdnů od mého rozhovoru s Alicí mi znovu zazvonil telefon. Bylo to na hodině angličtiny.
„Paní učitelko můžu jít na záchod?" použila jsem stejnou fintu, tentokrát jsem měla dost času do zvonění.
„English, please." jo jasně už zase: „Can I go to the toilet, please?"
„Yes, you can." řekla pochybovačně. Rychle jsem vyběhla ze dveří, ale ne tak rychle abych upoutala pozornost.
„Ano, Alice?"
„Viděla jsem Davida vrací se domů, "živ a zdráv"." řekla radostně. I já jsem měla radost.
„A co tam dělal tak dlouho?"
„No to bych taky ráda věděla, asi mám nějaké poruchy vidění nebo co. Snažila jsem se podívat jakmile jsi mi zavolala, ale nešlo to." hudrovala.
„No to nevadí Alice to se zpraví. A jak se máte?!"
„Opravdu dobře.," řekla jako kdyby cenzurovala blbý vtip. „Chybíš mi je tady docela nuda, i když Emmett se o něco vždy postará, ale není to ono."
„Ty mi taky chybíš." Řekla jsem s úsměvem v hase „A jak se má Edward?" !!! moc důležitá otázka, ale ani jsem nevěděla proč.
„Megg! Nějak natěšená ne?" sakra bylo to poznat, ale pokračovala: „Jo má se dobře, zvykl s i tady a mám ho moc ráda." To jsem cítila až sem. Brala ho jako bratra. Měla ho moc ráda.
„Dobře Alice. Mějte se všichni!!! A pozdravuj je!." A zavěsila.
***
Večer přijel David. Dlouze políbil Market a omlouval se jí, že nepřijel dřív. Mě objal a řekl: „Ahoj, tak dlouho jsme se neviděli, vítej tady." Měl velmi podobný způsob mluvy i myšlení jako Market.
„Ahoj.," Odpověděla jsem po chvilce. „Proč jsi přijel tak pozdě?" zatvářil se velmi tvrdě a neodpověděl.
Večer nám povídal historky z Itálie a tak. Ale bylo mi nějak divně. Všechno to bylo divné. Nedopověděl mi. Proč asi??
Autor: Adell (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Trochu jinak - 4. kapitola (David):
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!