Je to opravdu kraťoučká část kapitoly zatím z pohledu Megg. Myslím, ale, že je zajímavá - no posuďte sami. Stihla jsem přidat i druhou část před publikováním. Ta je z pohledu Edwarda. P.S.: Pls komentíky moc mi pomáhají BD.
23.06.2009 (11:00) • Adell • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1110×
7. Co to ?? (1. část)
Megg:
Přestala jsem blokovat svůj dar, začínala mě z něho bolet hlava. Moc ráda jsem byla v tomhle domě, vztahy mezi lidmi tady byly opravdu hezké. No a taky mě zajímalo jak mě zatím vidí Edward, to jsem musela přiznat.
Ale co?? Pozorněji jsem se zaměřila na místo, kde stál a nic jsem neslyšela - jako kdyby vůbec nevnímal lidi kolem sebe. Dokonce jsem nic neviděla ani necítila. Stávalo se mi, že u nějakých lidí jsem neslyšela jejich "myšlenkové" vztahy, protože do sebe byli uzavření, ale, když jsem je neslyšela tak jsem to cítila nebo viděla. Nemohlo se to stát u upírů - byli jsme si bližší. Ale... ale... tady to bylo jako... jak... kdyby tu Edward nebyl.
To se mi ještě nestalo bylo to moc divné. Moc moc divné...
Že by bylo něco se mnou? Anebo to bylo kvůli jeho daru?
Pravděpodobnější bylo,že je něco se mnou. Že stárnu, že moje schopnosti vyprchávají.
Ale to se nestalo, teda nikdy se to žádnýmu upírovi nestalo. Čím jsme starší, tím jsou naše schopnosti silnější. Je to tedy blbost.
Asi zajdu za Carslislem má v tomto oboru největší zkušenost.
7. Co to?? - 2. část
Edward:
No konečně přijela ta jejich poslední členka. Prý se jmenuje Maggie - Megg. První se jí chopil Emmett s nechutnými myšlenkami.
„Ahoj, musíš mi honem povědět jak se má David!!" Tlačil na ni.
„Má se dobře." Řekla jednoduše. Ihned jí pustil. Takovou odpověď nečekal.
„Takou odpověď... pch já věděl, že mi pořádně neodpovíš." Naštvaný se šel posadit k Rose. Po Emmettovi byla na řadě Esmé: „Vítej zpátky." Řekla a dala jí pusu na čelo. Pak tu byl Carslisle, ten ji objal. A v neposlední řadě Rose. Viděl jsem, že to tak brala. Tak teď jsem na řadě já.
Když mě uviděla zatvářila se jako ... hmm jak je nějaké správné slovo ... ano, okouzlená. Podal jsem jí ruku vypadala, že by to nedokázala. Vzpamatovala se a podala mi taky ruku.
„Já jsem Edward, ty musíš být Megg." Řekl jsem váhavě.
„Ano to jsem, těší mě." Řekla konečně, a že jí to trvalo.
„Pořád jí držíš!! Pust jí nebo zkolabuje!" řvala na mě Alice v duchu o minutu později a promítla mi svojí vizi. Pustil jsem ji, i když nerad, měla ty nejhebčí ruce na světě.
Ale pořád se na mě dívala nemohla se odtrhnout, no já taky ne. Alice to nevydržela: „Megg.!" Zavolala směšným hlasem Alice.
„Ano Alice." Řekla jako by si ulevila. Utíkala za Alicí ale jejich rozhovor jsem slyšel.
„Musím ti něco říct.," řekla Alice a pekelně se při tom umívala. „Edward umí číst myšlenky," jak jinak co jiného by jí chtěla říct. „a jestli budeš mít takový výpadky, který poznám i já, tak-"
„Díky za upozornění." Utkla jí taktně, to se mi líbilo. Chtěl jsem vědět na co myslí.
Zaposlouchal jsem se, ale nic jsem neslyšel. Divné. Jako, kdyby tam vůbec nebyla. Zkusil jsem to znovu.
Nic. Prostě nic. Co to?? Co to se mnou je?? Nebo s ní??
Rozhodl jsem se. Půjdu za Carlislem, za tu dobu co jsem tady jsme se dost seznámili. Měl by toho vědět nejvíc.
Autor: Adell (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Trochu jinak - 7. kapitola (Co to??) 1. část + 2. část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!