Tak další kapitola - tedy část. Promiňte nějak nestíhám. A teď navíc odjíždím na dovču, takže to bube trvat ještě trochu déle. P.S.: Pls komentíky XD
01.07.2009 (19:00) • Adell • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1093×
9. Lov (1.část)
Edward mi vynesl moje věci nahoru do mého pokoje a já jsem mu ještě jednou poděkovala.
„Nemáš za co.“ Odpověděl směšně. „Půjdu se zeptat Alice jestli tedy taky půjde s námi. Tak… zatím ahoj.“ Rozloučil se a šel za Alicí.
„Ahoj.“ Odpověděla jsem, ale už byl pryč.
Poprvé jsem se rozhlédla po pokoji. No to snad NE!! Věci jsem neměla na svém místě a … a byl tu nehorázný binec. Napřed mě napadla Alice, ale ta by tu neudělala takový, takový binec.
Bylo mi naprosto jasné, kdo to má na svědomí.
„EMMETTE!!!“ zařvala jsem naprosto rozčíleně, ale ve mžiku ke mně přiběhla Esmé.
„Emmett je na lovu.“ Odpovídala mi ještě než vešla do dveří. „To snad není pravda. Ten Emmett!!.“ Vzdychla si jakmile to viděla a pak se zeptala: „Chceš pomoct??“
„Ano, to bys byla moc hodná.“ Řekla jsem zničeně. „proč to udělal?“ ptala jsem se sama sebe.
„Znáš ho ne?“ozvalo se nám za zády. Obě jsem se otočily, i když já jsem nemusela – věděla jsem kdo to je. Byl to on – Edward, samozřejmě.
Zatvářil se trochu rozpačitě, když viděl jak se na něj díváme, ale pak se srovnal a zeptal se: „Nechcete pomoct? Je tu fakt binec…“ Jen jsem přikývla a dala jsem se zase do práce.
„Magie! Megg!“ ozvalo se z koupelny chvíli po tom co jsem douklízeli. Trvalo nám to opravdu dlouho, i když jsme byli 3 a to upíři. Byla to Alice. Došla jsem za ní do koupelny: „Co potřebuješ?“zeptala jsem se. Dělala si nějaký složitý účes, ale moc jí to nešlo – měla moc krátké vlasy.
„Tady mi to podrž.“ Žádala mě něžně. Podržela jsem jí nejužší pramen vlasů, ale nějak jsem tušila, že to není vše. Do koupelny jsme se zavíraly, když jsme si něco tajného chtěly říct, tady nás nikdo nemohl slyšet, protože tu byly zvukotěsné dveře. Byly opravdu kvalitní, aby alespoň někde bylo trochu soukromí.
„Tak co chceš, Alice.“ Řekla jsem, když už jsem to nemohla vydržet.
Autor: Adell (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Trochu jinak - 9. kapitola (Lov) - 1.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!