Hlavní roli zde hrají Cullenovi a jejich nová členka Megg. Je to moje první povídka tak doufám, že se bude líbit. Pravda je trochu krátká, ale je to jen prolog. Prosím o komentíky.
05.06.2009 (14:30) • Adell • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1583×
1. Příjezd
Jmenuji se Maggie Cullenová, ale všichni mi říkají Megg. Mám krásnou a velkou rodinu, žijeme ve Forks v USA. Ale nejsme jako ostatní, jsme upíři, kteří pijí jen zvířecí krev.
Moje "adoptivní" rodina: moje "maminka" - Esmé, "táta" Carlisle a moji "sourozenci": Rosalie a Emmett, Jasper a Alice. Všichni jsou tak krásně spárovaní. Chodíme na střední školu ve Forks.
Já jsem taková samotářská a tak někdy z Forks odjíždím do České republiky. Teďka tam jedu, půjdu na základku v Brně. Už jsem se moc těšila. Letí se letadlem z Seattleu do Londýna a z něj do Prahy. Když přistálo poslední letadlo nasedla jsem na autobus, který jel směr Brno.
Česky jsem uměla dobře a tak jsem se bez problémů dostala ke svým starým známým. Bydleli na jihu Brna v malé vesničce. Žili stejným životem jako my a také chodili na zdejší školu. Když jsem dorazila čekalo mě radostné přivítání.
„Panebože Megg!," uvítala mě Market, „ tak dlouho jsme se neviděli." Objala mě a já ji také.
„Tak ráda tě vidím." zamumlala jsem v objetí. Na zápraží domu stály ještě dvě upírky: Darine a Daisy. S nimi jsem si jen potřásla rukou. Všechny tři mě uvedly do velkého domu.
Autor: Adell (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Trochu jinak - Prolog - 1.kapitola (Příjezd):
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!