Nová kapitola, dúfam, že sa bude páčiť... Bella a Edward bývajú spolu v Bellinom byte. Ako sa to podarilo?
25.02.2014 (07:45) • • FanFiction na pokračování • komentováno 4× • zobrazeno 1027×
Bella
Už sú to dva mesiace, čo ma môj brat opustil. Do bytu sa nasťahoval Edward tak, ako si to môj brat prial. Dosť ma prekvapilo, že pred svojou smrťou natočil video, v ktorom mi vysvetlil, prečo chce, aby so mnou Edward býval. Ale hlavne ma prekvapilo, že mi o videu a ani o Edwardovi nič nepovedal. S Edwardom sa stretli ešte na strednej. Boli najlepší kamaráti. Preto si vybral práve Edwarda, aby mi pomohol.
Z premýšľania ma vyrušil práve Edward. Zišiel po schodoch ešte rozospatý, brutálne rozstrapatený, v pyžame a s notebookom v rukách.
Ešte pred necelým mesiacom som ho nemohla vystáť, keď som si chcela nájsť prácu, vykričal ma, že keď nechcem počúvať jeho, aspoň by som mohla počúvať brata vo videu, ktorý mi prikázal, aby som doštudovala školu, že mi všetko Edward zaplatí a aby som sa necítila trápne, zaplatí to peniazmi, čo Nik odkladal do banky. Myslela som si, že keď budem dostatočne dlho trucovať, dovolí mi pohľadať si prácu a nastúpiť do nej, to som však Edwarda ešte dobre nepoznala. Teraz sa pri tejto spomienke musím pousmiať, ale vtedy som bola vytočená a strašne nepríjemná. Edward sa vždy usmieval a nehneval sa na mňa. To ma vytáčalo ešte viac. Nakoniec som sa vzdala. Edward mi sľúbil, že sa o všetko postará a že sa nemám trápiť. Stalo sa tak, vždy sme mali dostatok peňazí, nakúpené a niekedy aj navaril, väčšinou to však bola len omeleta alebo špagety, ale snaha sa predsa cení, no nie?
Stále bol pri mne doma a tak som sa ho musela spýtať, kde pracuje. Povedal, že v oblasti obchodu. Viac som vedieť nepotrebovala, lebo toto odvetvie bolo pre mňa ako španielska dedina. Niekoľkokrát do týždňa odchádzal, vtedy na mňa vždy všetko doľahlo. Keď bol so mnou Edward, nevnímala som tento byt ako čiernu dieru plnú spomienok. Edward ma vždy dokázal doviesť na iné myšlienky. Teraz tu bol a ja som za neho bola vďačná.
„Tak, princezná, ako bolo v škole?“ opýtal sa ma posmešne.
„Skvele, jeden učiteľ si ma tento týždeň zobral do kabinetu a tam sa diali ale divy...“ povedala som zasnene.
„Čo?!“ Vyskočil od notebooku a ja som sa sa zasmiala.
„Vážne si mi uveril?“ smiala som sa mu.
„Ha ha ha, veeeľmi vtipné,“ povedal sarkasticky a niečo vypisoval do notebooku.
„Možno by som ti mohla s niečím pomôcť, čo povieš?“ spýtala som sa.
Edward podvihol obočie a začal sa smiať.
„Ježiš, Edward, myslela som s tvojou prácou, nie s tým...“ Cítila som sa vážne trápne, debil.
„S tým,“ smial sa Ed, „to sa volá sex, Bella. Alebo ak si myslela s tým - ako môj penis -, nenamietal by som. Chudák, nemám na neho v poslednom čase čas, už by sa o neho mohol niekto postarať,“ mrkol na mňa.
Neviem, ako som sa tvárila, ale vybuchol v hurónsky smiech až skoro spadol zo stoličky. Ja som sa snažila radšej splynúť so stenou za mnou. Otočila som sa mu chrbtom - debilovi - a robila si radšej raňajky. Keď sa konečne upokojil, začal zasa ťukať do počítača. Toto som neznášala, čas, kedy bol zahĺbený do práce a mňa si nevšímal.
„Ježiš, Edward, nechaj to, prosím, ja sa nudím, je sobota a nejdem do školy!“ Na konci som už zvyšovala hlas. On sa na mňa usmial, ešte niečo naklikal a zaklapol notebook. Usmiala som sa.
„Tak, čo by ste rady podnikli, princezná?“ usmieval sa na mňa a čakal.
„Poďme nakupovať!“ zapišťala som nadšene.
Edwardov úsmev zmizol a nahradilo ho zdesenie.
„Nakupovať? Ty chceš nakupovať?“ Keď som videla jeho vydesenú tvár, musela som sa smiať.
„Problém? Trauma z detstva?“ smiala som sa.
„Horšie - jedna shopaholičská sestra,“ povedal znechutene.
„Tak mňa sa nemusíš báť, ja nie som shopaholic, ver mi,“ usmiala som sa na neho.
„Tak to dúfam!“ pousmial sa bojazlivo.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: , v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Ty nesmieš umrieť! - 6. kapitola:
Pekne. A hlavu hore, nebud uz smutna a kasli na vsetkych,nech si myslia co chcu. Dôležité je co si myslíš ty.
Inak uzasna kapitola, ale inak to ani nejde, ze?
uzasne :D neviem sa dockat dalsej :D
Velmi pěkné moc se mi to líbí :-) :-)
Konečne :33 super ako vzdy ^^ rýchlo ďalšiu prosím :3* <3 ^^ :))
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!