Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty nesmieš umrieť! 8. kapitola

Haha-kristen!


Ty nesmieš umrieť! 8. kapitolaNa začiatok chcem napísať, že Edward v tejto poviedke nie je vystrašené decko. Takže pozor! :D Prajem príjemné čítanie. :*

 

Bella

Dnes to bolo šialené. S Edwardom sa cítim skvele. Kiežby nemusel toľko pracovať. Zabavili sme sa. A zistila som, že je rovnako šialený ako ja. Pomaly som prešla ku skrini a odtiaľ som si vytiahla tričko, tepláky a spodné prádlo. Vykročila som smer kúpeľňa, na pol ceste som sa stretla s Edwardom a obaja sme vybuchli do hurónskeho smiechu. Obišli sa a išli si po svojom. Vošla som do kúpeľne, odložila som si veci a vošla do sprchy. Kvapky vody ma hladkali na tele a ja som mysľou zablúdila k Edwardovi. Bola som Nikovi vďačná za to, že mi ho poslal. Aspoň som sa necítila tak sama.

„Ach, Nik,“ povzdychla som si.

Keď som sa konečne dosprchovala, vyliezla som zo sprchového kúta a chcela prejsť k osuškám. Samozrejme, to by som nebola ja, kebyže sa nepošmyknem. Posledné, čo som vnímala než som spadla a buchla si hlavu, bol môj výkrik.

 

Edward

Počul som Bells vykríknuť a potom poriadnu ranu. Pribehol som k dverám kúpeľne a zaklopal na ne. Žiadna odozva. Otvoril som dvere a videl Bells, ako leží nahá na zemi.

„Prepána, Bella!“ vykríkol som, zobral z vešiaka župan a za pomoci mojej upírskej rýchlosti som ju preniesol do izby. Našťastie sa len buchla o hlavu.

Celý čas som pri nej musel sedieť. Bál som sa o ňu, aj keď som vedel, že sa jej nič nestalo. Dokonca mi volala aj Alice, že sa nemám čoho báť. Že sa preberie a bude v absolútnom poriadku.

Keď konečne otvorila oči, začala salva nadávok a vrčania. Áno, je v poriadku, lebo toľko nadávok za taký krátky čas vie z úst vypustiť len ona.

Zasmial som sa a pristúpil k nej.

„Si v poriadku?“ opýtal som sa jej.

„Samozrejme, že som v poriadku. Mňa len tak niečo nezabije,“ povedala pyšne...? Príliš som sa nad tým nepozastavoval, predsa s ňou žijem už nejeden mesiac.

„Som hladná,“ konštatovala a už aj sa hrabala z postele.

„Vstaneš z tej postele a ja prisahám, že dostaneš!“ povedal som jej čo najprísnejšie. Začala sa smiať a ja som nadul trucovito líca. Mykla plecami a usmiala sa.

„Takže, Edík, dala by som si kuraciu polievku, pizzu a hlavne zmrzlinu.“ Usmial som sa a rozišiel sa do kuchyne. S malou pomocou Esme na telefóne som to zvládol.

A okrem toho, tá zmrzlina nebol až taký problém, keďže ju mala Bella v chladničke.

Najprv som jej dal ochutnať polievku. Len čo ju ochutnala, oči sa jej rozžiarili.

„Ed, takú dobrú polievku som v živote nejedla. A to, prosím pekne, moja mama dokázala pri varení zázraky!“ Áno, áno, zasa sa na ňu usmievam ako dáky debil. Čo je to, sakra, so mnou?!

„Ed, podal by si mi tú pizzu? Ak je len spolovice taká dobrá ako tá polievka... Mňam!“ Doslova vykríkla, keď ju ochutnala.

„Ed, z tohto sa už nevyzuješ, budeš mi musieť variť častejšie. Aj za cenu, že by som sa musela doriadiť na celé týždne!“ rozprávala Bella popri jedení.

„Vieš, Bells, ja ti budem rád variť aj keď na seba nebudeš páchať atentáty... Aj keď popravde… nerád varím,“ priznal som sa. Predsa ktorý upír rád varí?

„Beriem ťa za slovo,“ usmiala sa na mňa Bells.

„Vieš, asi sa do mňa tá zmrzlina nevopchá... prejedla som sa,“ povedala, sklopila oči a začervenala sa.

Smial som sa. Dobre ma táto hanblivá Bella rozosmiala. Nikdy sa nehanbila. A že sa často mala prečo.

„Bella, ty sa červenáš?“ doberal som si ju. Bella nadula líca a mračila sa na mňa, čo ma, samozrejme, rozosmialo ešte viac.

„Edward! Prestaň sa mi smiať!“ Hodila po mne vankúš. Chytil som ho. Objal ho, otočil sa k Belle chrbtom a tváril sa, že s ním prežívam najromantickejší bozk na svete - samozrejme nesmela chýbať aj zdvihnutá noha! Bella sa išla popukať od smiechu. A ja vlastne tiež.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty nesmieš umrieť! 8. kapitola:

 1
5. Izza
18.03.2014 [18:49]

Jej:33 super^^ rýchlo dalsiu prosím:3^^ :))* <3

4.
Smazat | Upravit | 16.03.2014 [11:37]

Hopalo :/ ospravedlňujem sa niekedy mi to hapruje a ja som si to neskontrolovala Emoticon Teraz by ste text mali vidieť :)

3. zuzika
16.03.2014 [8:54]

Prečo tu nieje text???? A kedy bude????

15.03.2014 [20:47]

MichellCullenmě taky nic Emoticon

1. Izza
15.03.2014 [20:34]

Len mne to nic neukazuje?:O :/

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!