Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 14

Anna - TIME 100 Gala


Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 14fúúúú..tak teda je nedeľa, síce už trošku pokročilejší čas:D ale stále nedeľa ešte do polnoci:D:D tu je sľúbený už 14. diel :) opäť nuda tak prepáčte :-/ dnes sa pokúsim ešte aspoň trošku popracovať na ďalšej časti,, dúfam že pokračovanie sa mi podarí čo najskôr, a že zatiaľ sa vám páči no...k tejto časti samozrejme pesnička:) Florida a wynter-sugar :D:D dadoubledeedoubledeedoubledaaa xD pekné čítanie a prosím ako vždy komenty:)

FloRida feat. Wynter- Sugar

„ Tak ako?? Si pripravený?“ žiarivo sa usmiala Alice na Edwarda, ale len čo zbadala čo má na sebe rozzúrene ho zdrapla za ruku a ťahala ho do jeho izby. „ Povedala som ti!!! Obleč si veci z kôpky VPRAVO, nie VĽAVO!!! Ak som ti to nepovedala 10 krát tak potom ani raz!!! Ježišikriste!!A čo urobíš ty? Jasné, že si oblečieš veci z ľavej kôpky...To mi robíš naschvál alebo čo???“ potom mu zabuchla dvere pred nosom a odkráčala preč. On najprv neveriacky hľadel na dvere, ktorými odišla a vzápätí vybuchol smiechom. „ Edward Anthony Masen!!! Nemysli si, že ťa nepočujem!!!“ Alice neodišla, ako si myslel, ostala stáť za dverami. „ A okamžite sa začni obliekať lebo zmeškáš!!!“ pozrel na hodinky a naozaj bol už najvyšší čas začať so sebou niečo robiť. Dnešok bol preňho dňom s veľkým D. Konečne sa dočkal dňa, keď mal ísť s Bellou do kina. S povzdychom sa otočil ku kôpke naskladaného oblečenia na posteli a keď sa naň pozrel, musel uznať, že čiernobiela polokošeľa s bledými džínsami a bielymi teniskami, jednoznačne bude vyzerať omnoho lepšie ako žlté tričko, čo mal práve na sebe.

„Hmmmm...olalaaa...áá tu je tá kefa! Ach čo som sa ťa nahľadala!“ šomrala si Bella a zrazu víťazoslávne zdvihla už tak dlho hľadanú kefu, ako nejaký svätý kalich. Postavila sa pred zrkadlo, učesala sa, a znova sa pustila do hľadania. Teraz ,aby toho nebolo málo, hľadala riasenku a lesk na pery. Obvykle sa nelíčila, ale dnes chcela vyzerať výnimočne dobre. Oblečenie si našťastie stihla pripraviť už v noci. Celú noc v šatníku hľadala čo na seba. Všetko za radom odtiaľ vyhadzovala ale nakoniec natrafila na to čo hľadala- čierne obtiahnuté nohavice, fialovú blúzku zo vzdušného materiálu a fialové sandále na vysokom podpätku. V tento deň chcela byť dokonalá. Kým ale v noci rozhadzovala po izbe všetky veci- vrátane topánok- potichu k nej vošiel Carlisle, pozrieť sa prečo robí taký rámus. Keď mu oznámila kam sa chystá zamračil sa. Carlisle sa jej nikdy nesnažil nanucovať svoje názory a takisto ju nikdy nenútil aby robila niečo , by sa jej nepáčilo, ale s týmto tak celkom nesúhlasil. „ Podľa teba je fér k tomu chlapcovi, že ty s ním budeš tráviť čas a on nebude vedieť, kto v skutočnosti si? Viem, že si mu neklamala, nikdy, ale podľa mňa, utajovanie pravdy sa rovná klamstvu. Mala by si mu povedať pravdu...“ s tým odišiel a nechal ju samú medzi rozhádzanými vecami, samú so svojimi myšlienkami. Mal pravdu, toho si bola vedomá. Zaprisahala si, že keď o nejaký čas bude vhodná chvíľa, mohla by ho na to skúsiť aspoň pripraviť. Nahovárala si, že ak ju potom viac nebude chcieť vidieť, proste ho nechá tak. Zmení školu a nebude ho vyhľadávať. Ale dokázala by to? Nahnevala sa sama sa seba. Myslela si, že je slabá, mala si ho nevšímať, určite by ju po čase nechal na pokoji. Ten hnev ju neprešiel ani keď konečne zapadlo slnko a nasadala do auta.

„ Kam si myslíš ,že ideš?!“ vyletel na Edwarda jeho otec, práve keď sa chystal odísť. „ No...je piatok večer, mám svoj program, idem von.“ Trochu ho vyľakalo ,keď jeho otec zrazu zaškrípal zubami a ešte viac sa rozkričal. „ Tak to teda nie, mladý pán! Máš mi predsa pomáhať s papiermi z firmy! Nikam nejdeš, je ti to jasné?!“ Edward len provokatívne nadvihol obočie zašepkal: „ Skús ma zastaviť!“ po tých slovách mu ukázal chrbát a odchádzal naštvaný na schôdzku. Počul ešte ako otec v dome nadáva ale nevrátil sa. Šiel sa svojím srdcom, za svojím anjelom.

Cesta ku kinu, pred ktorým sa mal s Bellou stretnúť, nebola natoľko dlhá, aby sa upokojil. Jeho plán kúpiť popcorn a limonádu stroskotal. Keď pri kine odstavil auto, prekvapilo ho, že Bella už sedela na lavičke. S potešením chvíľu sledoval ako nahnevane odbila chlapca, ktorý sa jej snažil prihovoriť a niekam je pozvať. Potom sklonila hlavu a hľadela si na kolená.

Svižným krokom sa k nej priblížil a prisadol si na lavičku, na ktorej sedela. Ona si nevšila, že je to on. Zdvihla hlavu, že ďalšieho drzého dotieravca pošle kade ľahšie, ale hneď ako zbadala, že je to ON nahnevaný pohľad razom znežnel. Priam sa v jeho pohľade roztápala. Aj každý jeden deň večnosti, ktorý by mu pozerala do očí, sa jej zdal málo na to, aby toho mala dosť. Edward bol na tom rovnako. Akurát, že preňho slovo večnosť predstavovala niečo iné ako pre ňu. Z tejto mlčanlivej komunikácii ich vyrušil hlas predavačky lístkov do kina. „ Mládež, vy na ten film nejdete? Už o chvíľu to má začať...“ Bella sa spamätala prvá: „ Áno jasné..už ideme...“ šla s stánku no Edward bol rýchlejší a už podával predavačke peniaze za lístky a lístky podal Belle. Keď si ich Bella prezrela, tajomne sa pousmiala a pozrela naňho. „ Ja...ak chceš sedieť niekde vpredu, môžem to ešte skúsiť vymeniť...“ znervóznila ho už len jej prítomnosť. Stále na ňu hľadel, akoby mala zutekať. Nie je to irónia? Nemal by byť on ten, kto by mal s krikom utiecť?

 

Ďalšia časť--->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 14:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!