dnes 19. časť :) príchod jazza a emmetka :D tiež to asi nieje bohviečo ale čo už no :-/ pesnička k tejto kapitolke je uplne iný žáner ako pesničky doteraz...ja osobne nepreferujem jeden žáner takže z každého rožka troška ;) Eminem-Beautiful :) ..na tej pesničke sa mi páči hlave refrén a inak má dobrý beat:D prosím nezabudnite na komenty s kritikou:)
01.08.2009 (11:00) • Jarusinka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2203×
Takto Bella sedela a plakala celých 13 dní. Edward za ten čas čo spolu chodili, ešte u nej nikdy nebol. Nemal ani len tušenie, kde bývajú. Potreboval ju vidieť. Jej odchod ho zničil. Keď sa mu potom 13 dní neozývala, ani nebola v škole, začal mať strach, čo sa mohlo stať. Bol na dne ale snažil sa pôsobiť akoby nič. Veď vlastne sa ani nerozišli. Proste ho len odmietla lebo je niečo, čo o nej nevie. Normálne sa snažil pôsobiť hlavne pred otcom a mamou. Tí vedeli len o tom, že zatiaľ si ho nechce vziať. Jediná Alice vedela o všetkom. On celé noci nespal. V hlave mu sa mu dokola pretáčala scéna z reštaurácie. Vždy keď zavrel oči, videl jej tvár plnú bolesti.
Carlislovi napadlo, že by sa mohol pokúsiť ju rozptýliť. Ak by v takomto stave bola príliš dlho, mohlo by ju to aj zabiť. On celé tie noci s obavami prezeral všetky knihy, ktoré si za svoju existenciu nazhromaždil a hľadal akékoľvek zmienky o upíroch, ktorí ronili krvavé slzy. Našiel zopár záznamov od starých mníchov, ktorí sa údajne stretli s nadľudsky krásnymi bytosťami. Bytosti sa im zverili so svojim tajomstvom. Hľadali pomoc v modlitbách. Jedna z bytostí sa zamilovala do mnícha ale on už mal rád niekoho iného. Upírka vtedy začala roniť krvavé slzy. Jej bolesť bola taká silná, že dokonca ani jej silné telo, ktoré by prežilo všeličo, nezvládlo takúto bolesť. Spomínaná upírka dokázala s touto bolesťou prežiť sotva mesiac. Nenapadlo mu nič iné, ako zavolať jej bratom.
„ Jazz? Ahoj tu Carlisle...ale áno dá sa...no myslím, že by ste mali prísť...kvôli Belle...deje sa jej niečo zlé...to naozaj neviem...áno, bolo by od vás veľmi pekné keby prídete...možno....áno..dobre...maj sa a pozdrav Emma.“ Carlisle si vydýchol, že Jasper s Emmetom boli na Aljaške. To znamenalo, že im nepotrvá dlho a prídu.
Na druhý deň naozaj prišli. Emmet ako vždy vysmiaty od ucha k uchu. Jasper si premeriaval Carlisle, kývol mu pozdrav a šli do domu. „ To je Bella???“ zdesene sa spýtal Jazz. Carlisle len smutne prikývol. Jazzovi sa z toľkej bolesti ,čo z nej vyžarovala až akoby zakrútila hlava a musel si sadnúť. „ Dlho tu asi nevydržím..je to silné dokonca aj keď je hore. Pochybujem, žeby necítim jej bolesť aj na kilometer.“ Emmet veľmi nepočúval čo hovoria -sledoval v telke baseball. Po chvíli sa vyrútil schodiskom a dobre, že nevyvalil dvere na Bellinej izby. Postavil sa do dverí a nahodil pózu ako superman. No keď zbadal Bellu úsmev mu zamrzol na tvári. Vrhol sa k nej a nemotorne sa ju pokúšal objať. On na takéto veci nikdy nebol, ale teraz jeho malá sestrička potrebovala pomoc. Ona sa ani nepohla. Pohľad mala prázdny. Už ani nevzlykala. Len hľadela do steny a po tvári jej stekali slzy. Prišiel k nim aj Jazz a poslal Emmeta preč. Bolo preňho síce ťažké zdržiavať sa pri nej, keď cítil toľkú bolesť ale nemohol je nechať len tak. Pokúsil sa na ňu poslať vlnu pokoja. Jediné čo tým dosiahol bol jej nahnevaný pohľad ,v ktorom sa zračila nenávisť. No on neodišiel. Sadol si k nej a začal sa jej prihovárať. Kým bol dole Carlisle mu stihol porozprávať, čo sa stalo. Síce nevedel čo presne sa odohralo v reštaurácii, mal akú-takú predstavu, pretože Bella občas niečo zamumlala. Najprv jej začal hovoriť o všetkom, čo sa dialo kým s Emmetom tie roky cestovali. Po hodine to ale vzdal a pokúsil sa s ňou hovoriť o Edwardovi. Keď začala, slzy jej vytryskli nanovo a ešte intenzívnejšie.
Po dvoch ďalších dňoch však vyslovil vetu, ktorá zafungovala, ako kúzelná formulka. „ Bells, myslím, že sa vy dvaja musíte porozprávať. Nemôžeš ho predsa nechať len tak bez poriadneho vysvetlenia... Musíš mu povedať pravdu a ak ťa naozaj miluje nebude mu to vadiť.“ Zotrela si posledné slzy a vstala.„ Hej, hej hej!!! Nie tak rýchlo...takto nemôžeš ísť...a vôbec, ešte je noc. Možno si si nevšimla ale je tu aj Emm. Ráno s tebou pôjdeme mojím auto do školy a zapíšeme sa.“ Jazz jej teda cez noc pomohol dať sa nejak dokopy, ráno vyrazili v jeho čiernom porsche987 do školy. On šoféroval, Bella sedela vedľa neho a stískala mu ruku. Emmet ako najväčší kráľ stál na zadných sedadlách. Všetkým naokolo mával ako keby mu za to platia. Jasper ho zmrazil pohľadom a vystúpil. Podišiel k Belle, chytil ju okolo ramien a viedol do budovy. Emmet šiel sa na nimi a usmieval sa na dievčatá, ktoré hľadeli zasnene naňho a nenávistne na Bellu. Spolu si sadli na schody pred budovou a čakali na zvonenie. Jasper stále s rukou okolo jej pliec. Vtom Bella zbadala na parkovisko vchádzať Alicino auto. Začala sa celá klepať a vzlykla. „ Pššššššš..pokoj..pokoj..nemaj strach..bude to v poriadku....bude to dobré..ak nie ja s Emmom sa o to postaráme....naozaj bude to dobré...“ Bella naňho smutne pozrela. „ Sľubujem.“ Dodal nakoniec.
Edward stuhol ako stĺp ,keď na schodoch zbadal sedieť Jaspera s Bellou v náručí. Zúrivo zaťal zuby, ale bolelo ho to. Každé jedno slovo, ktoré videl vychádzať z jej pohybujúcich sa pier, každý jeden pohľad. Hlavne pohľad, akým sa naňho dívala. Každý ho zabolel pri srdci akoby mu tam niekto vrazil nôž. Alice sa nich dvoch len zamračila. Nevidelo sa jej žeby Bella len tak prenič zanič odmietla jej brata a teraz by hľadala útechu v náručí iného. Nezdalo sa jej ani to, ako ju len ochraniteľsky držal okolo ramien. Musel však uznať, že Jazz sa jej na prvý pohľad zapáčil. Napadlo jej, že možno to je jej brat, ktorého spomínala. Boli rovnako bledí a mali aj rovnaké oči. Iba ten tretí sa jej tam nepozdával. Akoby to bol tiež ich brat. Čo samozrejme aj bol. Vyzeral dosť vtipne ale Alice nemala rada mužov, čo sa správali akoby boli majstri sveta. Jasper sa jej zdal iný, mala pocit akoby ho pozná už celý život. Akoby celý život čakala len naňho. On si ju tiež všimol a pošepkal Belle: „ Počuj...tá malá...tmavovlasá pri tom chalanovi ,čo tam stojí ako socha boha smútku a hnevu, ..tá čo vyzerá ako malý škriatok...poznáš ju?“ prekvapilo ho ,keď Bella vstala a ťahala ho za sebou dnu do budovy. Samozrejme, Emmet im bol v pätách aby mu nič neušlo. „ Iste, že ju poznám!!! Nechaj ju tak...proste na ňu zabudni..prosím...“ zamračil sa a stále na ňu spýtavo hľadel. „ Tak...fajn...ten chalan, ktorý stojí tam vonku vedľa toho dievčaťa, ktoré sa ti očividne zrejme zapáčilo, je ten istý Edward ,o ktorom vieš...čo z toho teda vyplýva???“ pozrela naňho akoby to malo byť zjavné. Stále nič... „ Predsa, že ona je jeho sestra! Jeho sestra Alice! Už vieš?!“ potom mu to už doplo. Emmet sa nahlas rozosmial ako blázon. „ Tak-tak-takže ty a-a-a jeho sestra???...Vy dvaja ste teda asi fakt rodina...“ a začal sa smiať ešte viac. Museli sa zasmiať s ním. Keď to povedal takto ,vyznelo to smiešne. No po chvíli Belle úsmev z tváre zmizol. Zazvonilo na prvú hodinu. Tú mala s Alice.
Autor: Jarusinka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 19:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!