Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 20

ecbs


Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 20okrúhla 20:D:D teraz ešte asi stále nuda ale možno to už začne byť ,,akčnejšie,, xD Bella sa znova objaví v škole,,,Bude hovoriť s Edwardom alebo???? zasiahne zanedlho aj Leah? ešte pesnička: Avril Lavigne- Keep holding on prosím komentáre:) nešetrite kritikou, potrebujem vedieť, ak sa dá niečo aspoň trošku vylepšiť:)

Avril Lavigne- Keep Holding On

Jazz a Emmetom museli ísť najprv do kancelárie školy. Bella ostala na chodbe sama. Chvíľu jej preblesklo hlavou, že sa uleje a pôjde domov, alebo aspoň do mesta. Stála teda pre triedov a prešľapovala z nohy na nohu. Vtedy si uvedomila, že Alice ešte nie je v triede a mohla by pokojne teraz výjsť spoza rohu. Neskoro. Už sa k nej blížila so zmäteným výrazom. Alice sa stále mračila a ľadovým hlasom sa spýtala: „ Tak vojdeš už konečne alebo čo?“ a preplávala popri nej bez povšimnutia. Bella teda za ňou vošla do triedy a chcela si sadnúť na svoje obvyklé miesto vedľa Alice, lenže Alice ju spaľovala pohľadom z miesta na druhom konci triedy. Takže lavica kde s ňou sedávala bola prázdna. Začalo sa vyučovanie. Alice stále Bellu prepaľovala nahnevaným pohľadom. Netrvalo ani 10 minúť a ozvalo sa zaklopanie. Asi každého okrem učiteľky prekvapilo, že vošiel Jasper. „ Decká, toto je Jasper Cullen.“ Predstavila ho učiteľka triede. Všetkým dievčatám okrem Alice a Belly padla od údivu sánka. Jazz sa na všetkých zdvorilo usmial a šiel si sadnúť k Belle. Prisadol si a usmial sa ňu. Potom si všimol, že je v triede aj Alice. Tá naňho so záujmom pozerala. Pohľad jej preskakoval z Belly naňho. Keď sa usmial aj na ňu ostala zarazená, nesmelo sa pousmiala a začervenala sa. Bella doňho štuchla lakťom sa zasyčala: „ No tak!“ mala na to dva dôvody. Nechcela do ich tajomstva zapliesť ďalšieho človeka- ešte k tomu Edwardovu vlastnú sestru. Ale hlavne nechcela aby sa Alice niečo stalo. Jasper bol z ich rodiny ten, ktorý mal najväčší problém dodržiavať “vegetariánsky jedálniček“. On bol ten, ktorý sa pošmykol už veľa krát. „ Pamätaj, ako to dopadlo naposledy!“ takmer nezrozumiteľne mu zamrmlala, ale on to počul. Stuhol pri tej spomienke no potom sa uvoľnil. Veď už dlho bol s Emmetom na cestách a nič sa nestalo. Síce ho to lákalo, ale trúfal si povedať, že jeho sebaovládanie sa omnoho zlepšilo. Síce sa to nedalo zrovnávať s Bellinou kontrolou, či nebodaj Carlisla, ale veril si.

Po poslednom zvonení Bella odchádzala s Jazzom a Emmom k autu. Nikto nečakal, že niekto nájde odvahu s k nim priblížiť. Kým kráčali Bella celý čas hľadela do zeme. Zrazu ale jej bratia zastali a Jasper výhražne zavrčal- niekto sa im postavil do cesty. Nebol to nik iný ako Edward. Bella zdvihla pohľad a pozrela mu do ubolených očí. Vyzeral ,že už nejakú tú noc nespal alebo mal nočné mory. „ Ako si mi to mohla urobiť Bella? A ja som ti uveril, že  ma miluješ...takže toto je to čo o tebe neviem? Že už niekoho máš?“ začal zvyšovať hlas, oči sa mu zaleskli. „ Nič nechápeš! Tak to nie je!“ vrátila mu to Bella. „ Ale naozaj?! Tak ako to potom je?“ ona sa znova zahľadela do zeme. Jasper jej stisol ruku , objal ju a odpovedal za ňu: „ Toto nie je správny čas ani miesto na takýto rozhovor Edward. A láskavo prestaň zvyšovať hlas na našu sestru!“ teraz už aj Emmet zúrivo zavrčal. Jazz chytil Bellu a ponáhľal sa s ňou k autu. Edward za ňou natiahol ruku ale zachytiť ju už nestihol. „ Ja..to ..to som nevedel..je mi to ľúto...ja...“ Emmet sa nikdy na nikoho nedokázal dlho mračiť , ale keď išlo o rodinu... „ Je mi to úplne jedno. Nemusíš tu mrhať slovami. Nechaj si ľútosť pre toho, kto jej uverí. Keby si ju ešte včera večer videl! Bola takmer na dne. Keby jej nepomôže Jazz, neviem neviem čo by sa stalo! Zrejme si celkom presne neuvedomuješ ako sa cíti ona. Mimochodom ja som Emmet. Cullen.“ A podal mu ruku. Edward  mu prekvapene tiež išiel potriasť rukou. Len čo mu Emmet zdrapol ruku, už mal pocit, že má ruku zlomenú. „ Takže...pekný deň Ed.“ A odišiel za svojimi súrodencami. Edward za ním vyhúkne hľadel , až kým k nemu neprišla Alice a zamávala mu rukou pred očami. „ Haló!!! Zem volá Edwarda!!!“ spamätal sa pozrel na ňu. „ Ed, dúfam, že si nespravil to, čo si myslím...ten blonďák je jej brat!“ on sa zachmúril, nechcel jej pozrieť do očí. „ Ou nie! Že ty si už...ach mňa z teba raz porazí, to ti prisahám!“ aj napriek tomu čo sa stalo pred chvíľou sa Edward začal smiať ,až kým mu Alice netresla zošitom po hlave.

Prišli domov , ale Edward sa nezvalil na posteľ, ako si zvykol v poslednom čase. Alice chcela ,aby ju vysadil v meste a potom po ňu o nejaké tri hodiny prišiel. Jemu to len vyhovovalo, chcel zájsť za Leah. Nebol s ňou odkedy chodil s Bellou. Len čo zaparkoval pred jej domom, privítala ho, ako vždy, s otvorenou náručou. A to doslova. On jej samozrejme objatie opätoval ale potom mu to už začalo byť nepríjemné. Leah mu navrhla, že by mohli ísť do mesta ma pizzu alebo do kina. Edward dnes fakt na kino náladu nemal ,tak súhlasil aspoň s tou pizzou.

Ktovie, či toto je opäť len náhoda, alebo je to naozaj osud... Edward netušil, že zanedlho sa znova stretne so svojou láskou zoči –voči. Emmet, Jasper a Bella si tiež vyšli do mesta. Emmet sa im dvom sťažoval, že vraj po ceste stratil svojho obľúbeného macka a tak si teraz musí kúpiť nového. Obaja sa na ňom zchuti zasmiali a keď sa on naďalej tváril úplne seriózne, rozosmiali sa ešte viac. Súhlasili, že s ním teda pôjdu a spravia aj nákupy. Na letisku totiž aj s Emmetovým macíkom zmizol jeden jeho a Jazzov kufor. Na nákupoch sa dosť bavili. Bella sa po dlhom čase konečne začala usmievať. Jediný Jasper cítil, že ešte stále to nie je ono. Nebola sama sebou. Ale snažila sa. Emmeta extrémne bavilo prehrabovať sa medzi plyšákmi a vrcholom všetkého bolo, keď už chceli z nákupného centra odísť, Emmet sa rozhodol, že si skočí medzi malé deti do nádoby s loptičkami. Niekedy to s Emmetom bolo horšie ako s malým deckom. Skočil teda do nádoby lenže tá sa tým tlakom rozbila a stovky malých farebných loptičiek sa rozkotúľali pomedzi ľudí. Od smiechu sa váľal po zemi.

Jasper ovešaný taškami, im navrhol aby sa ešte šli trochu prejsť a doma si potom zájdu na lov. Tašky nechal v aute a šli. Emmet ich stále provokoval aby šli na pizzu, schválne, že kto jej zje najviac bez toho aby sa zatváril znechutene. Chcel sa s Jasperom staviť ,že on určite zje viac. Lenže, keď si potom predstavil, že by tú pizzu musel dostať zo seba nejak von, znechutene sa striasol a prestal s tým. Prešli sa po námestí, zašli aj do fotokabínky, aby mali spoločnú fotku. Bohužiaľ z Emmeta sa na fotku vždy zmestila len jeho hlava. Stále robil grimasy a keď sa pokúšal Belle spraviť rožky ,nevymeral si dobre pózu a padol. Chcel sa zachytiť závesu ale ten sa samozrejme pod jeho váhou odtrhol. Rýchlo odtiaľ radšej šli preč. Prechádzali cez námestie okolo nejakých reštaurácii a pizzérii. Netušili, že Edward s Leah sú v stánku s pizzou, ku ktorému sa práve blížili.

 

Ďalšia časť--->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 20:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!