21. časť---podľa môjho názoru, trochu akcia:D:D:D neviem čo vy nato:) žeby sa Ed už dozvedel pravdu? bude jej veriť? pesnička ako obvykle: The rasmus- guilty myslím že celkom vystihuje tú atmosféru..:D:D prosím nezabúdajte na tú kritiku a všetko:) ďakujem:)
03.08.2009 (12:30) • Jarusinka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3021×
Edward:
Poobedie s Leah bolo fajn. Lenže ty sa ani zo stotiny nevyrovnalo dňom, ktoré som trávieval s Bellou. Au to bolelo... Nie...nebudú to už len spomienky. Musím s ňou hovoriť. Dnes som sa znova zachoval ako totálny hlupák. Čo sa to so mnou robí?! Odkiaľ zrazu tá zmena?! Lenže ona sa tiež zmenila. Myslí, že ju nepoznám natoľko aby som si nevšimol ako sa zmenila aj ona. Vždy tu bola pre mňa a ja pre ňu. Ale teraz? A z tých jej bratov ide celkom strach. Alebo skôr vyžarujú rešpekt a autoritu. Hlavne ten blonďavý, o ktorom som myslel, že s ňou chodí. A Emmet, vyzeral na to, že by sa s ním dalo v pohode priateliť...teda keby mi takmer nerozdrvil ruku... „Hej! Už zase premýšľaš o tej cuciačke?!“ nahnevane ho okríkla Leah. „ Prosím???“ netrpezlivo na mňa prevrátila oči a zaškľabila sa: „ Veď kvôli tomu si ju nechal nie? Kto by predsa chcel niekoho ako je ona?! Také monštrum, krvilačného netvora.“ A prenikavo sa zasmiala. O čom to hovorí? Nespomínal som jej Bellu, ani žeby sme sa rozišli. Iba, že teraz máme trošku problémy. A o tom čo sa stalo v reštaurácii som jej takisto nevravel. O čom to dopekla tá baba vraví?! Ako môže niečo také povedať o mojom anjelovi?! To ,čo mi tu teraz vykladá je nemožné. Čisté nezmysly. Čo len ona môže vedieť?! Alice mala pravdu... „ Nevrav mi, že si sa ňou nerozišiel kvôli tomu, že je upír?! Kvôli čomu teda haaa???“ dofrasa prečo musí na mňa tak priblblo čumieť?! Toto nie je tá Leah, s ktorou som sa odmala kamarátil. Tá by niečo také nikdy nepovedala. Moment...Bella..Bella je upír??? To nie je možné...veď upíri predsa..predsa neexistujú...alebo..alebo áno? Žeby toto potom bolo to jej tajomstvo, ktoré mi nemohla povedať? Čo si vlastne Leah o sebe myslí?! Teraz hlavne pokoj Ed...pekne sa s ňou rozlúčiš , pôjdeš po Alice a pôjdete domov. Nič sa nedeje. Vstal som a chcel som sa rozlúčiť. „ Tak... ja už pôjdem po Alice..niekedy sa zas zastavím...“ chcel som ju pobozkať na líce ako vždy na rozlúčku, no keď už som sa k nej nakláňal, rýchlo otočila hlavu a naše pery sa spojili. Hneď som ju od seba odsotil, ale bolo neskoro. Kúsok odtiaľto zaznel tichý bolestivý výrik. Pane bože Bella!!! Prečo sa všetko musí sypať práve teraz? Doteraz sme boli šťastný. Mohli sme byť šťastný aj naďalej. Prečo práve teraz. Musím ísť za ňou. Hneď.
---
Naháňať upíra nie je také jednoduché, akoby si Edward pomyslel, zvlášť, keď si stále nepripúšťal, že by to bola pravda. Aj keď chrobák pochybností sa mu už zavŕtal do hlavy. Edward bežal za ňou. Lenže do cesty sa mu postavili Emmet s Jasperom. „ Nechaj ju tak! Už si jej ublížil viac, než dosť! Ty si ju nevidel aké bola zlomená! Ak sa jej to stane znova...prisahám...prisahám, že ťa zabijem! Vlastnoručne!“ vyhrážal sa mu Jasper. „ Bella!! Bella prosím vráť sa!!!“ kričal stále za ňou. „ Pustite ma! Musím ísť za ňou! Musím s ňou hovoriť!“ snažil sa im vykrútiť ale Emmet len nemilosrdne pokrútil hlavou. „ Dnes som ti už raz povedal, aby si nemrhal slovami, tak zavri ústa a daj jej pokoj!“ po tých slovách sa obaja otočili a odchádzali. Edward za nimi ešte zakričal: „ Nikdy sa nevzdám! Budem o ňu bojovať a vy my v tom nezabránite!“ zrazu sa Emmet otočil a jednu mu vrazil. Samozrejme nie z celej sily, inak by už bol dávno mŕtvy. Aj keď Emmet si veľmi želal ,aby trpel fyzicky aspoň tak ako jeho sestra psychicky, nechal ho tak. Edward ostal ležať na zemi. Pribehla k nemu Leah: „ Preboha čo tie príšery spravili!!!“ začala rozrušene vysokým hlasom pišťať. Edward sa jej vytrhol. „ Daj mi pokoj!“ a ponáhľal sa k svojmu autu. Už pred 10 minútami mal byť pred odchodom, kde ho mala čakať Alice. Tá keď ho zbadala, skoro chytila infarkt. „ Radšej nechcem vedieť, čo sa ti stalo.“ Hoci tón jej hlasu svedčil o opaku. Edward celou cestou zatínal zuby a nervózne trúbil, vždy keď nejaké auto pred ním išlo podľa neho príliš pomaly. A najhoršií bol preňho pocit, že za všetko si mohol sám. Nikdy nemal dopustiť aby sa stalo niečo z toho, čo sa stalo dnes. Mal ju hneď vyhľadať. Práve si uvedomil, aký bol hlúpy a nezašiel do nemocnice vypýtať si adresu doktora Cullena. Vzápätí si spomenul, že jeho rodičia tú adresu určite majú. Bol taký hlúpy! Vždy keď sa ho mama pýtala, prečo sa ňou nejde, vždy len pokrútil hlavou. Nenapadlo mu, že by mohla vedieť, kde býva. Teraz musí ten omyl napraviť. Plynový pedál stlačil až k podlahe a rútil sa k domu. Alice si rýchlo začala zapínať pás. Obvykle jazdil pomaly. Bála sa aj prehovoriť. Z očí mu doslova sršali blesky.
Prišiel domov. Takmer vyrazil dvere na otcovej pracovni a začal sa prehrabávať medzi jeho papiermi na stole. „ Synu, čo tu robíš? Hľadáš niečo?“ Edward už mal nervy tak prehovoril nechtiac zvýšeným hlasom. „ Otec, ak máš adresu doktora Cullena, okamžite mi ju prosím daj, ale ak nie tak už na mňa nehovor!“ najprv sa otec síce zatváril nahnevane a urazene, ale potom podišiel k jednej skrine a vytiahol odtiaľ hrubý obal. Chvíľu tam listoval, Edward zatiaľ netrpezlivo klopkal prstami po stole. Potom našiel, čo hľadal. Podal synovi malú vizitku a dodal: „ Edward, si dobrý chlapec. Nezabúdaj na to. Ale niekedy treba bojovať, keď chceš počúvať hlas svojho srdca. Teraz už bež. Veľa šťastia!“ a narýchlo ho objal. Bol rád, že aspoň takto sa Edwardovi pokúsil pomôcť.
Autor: Jarusinka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 21:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!