Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 3

Upraveny poster


Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 3Ďalšie pokračovanie pôvodnej jednorázovky... opäť nieje dlhé...k tejto kapitolke pesnička: rihanna- rehab prosím názory a kritiku :)

Rihanna feat. JT- Rehab

„ Carlisle veríš na náhodu?“ spýtala sa Bella. „ Nie, ale za to verím na osud. Verím, že všetko čo sa deje má svoj dôvod.“ Tak touto odpoveďou Carlisle Bellu už úplne poplietol. Aj na ňu je už toho veľa. Nemohla uveriť tomu, že jej osud do cesty postavil toho chlapca. Áno, aj ona ho miluje, lenže Bella nie je človek. Carlisle si všimol je časté zmeny nálady. Lenže na otázky, ktoré mu kládla sa radšej ďalej nevypytoval.

Edward v nej znova prebudil život. Vytrhol ju z temnoty , v ktorej doteraz žila, aj napriek tomu, že žila v podstate normálnym životom. Mala všetko, no zároveň nič. Bella v Edwardovi prebudila jeho lepšiu stránku, ktorú on dlhé roky nepočúval. Vzbudila v ňom cit, cit lásky, cit najdôležitejší na svete. To ako žil nebol život, len vďaka nej sa odhodlal začať odznova. Lenže načo láska o ktorej ten druhý nevie? To si myslela Bella, a rovnako aj Edward. Ťažko povedať či majú pravdu.

Čas plynul, no každý z nich bol stále sám. Edward každú noc sníval o svojom anjelovi. Len on a ona. Každý deň sa budil s nádejou, že ju znova uvidí. Ale od vtedy ako ju videl naposledy v nemocnici ju viac nevidel. Vedel len, že je dcéra doktora Cullena. Niekedy mu pripadalo smiešne, že by sa mohol zamilovať do dievčaťa, ktoré ani nepozná a videl ho raz v živote. Lenže keď sa jej pozrel do očí, mal pocit akoby sa poznali celý život. Stále na ňu musel myslieť. Presne ako sa rozhodol, zmenil svoj život. Prestal s pitím aj s drogami. Večer býval doma alebo vonku so svojou sestrou Alice. Jeho maličká sestrička mu bola v týchto časoch najväčšou oporou. Alice bola rovnako stará ako Edward, no pri svojej výške sotva 160 centimetrov, by jej človek tipoval možno 16 rokov. Ale Edward ju mal veľmi rád. „ Alice ja ju musím vidieť!“ vyhlásil jeden večer. Sestra sa naňho pozrela, no nič nepovedala. Premýšľala , čo by mohla pre svojho brata urobiť, aby sa prestal trápiť. Nič ju však nenapadlo.

Medzitým spravil Carlisle rozhodnutie, za ktoré mu Bella bude určite veľmi vďačná. Možno nie hneď ale niekedy určite. Videl na nej ako sa trápi a mal veľmi silný pocit, že je to kvôli tomu chlapcovi. Takto ju ešte nevidel. Celé dni sedela zatvorená doma a počúvala len pomalé a smutné pesničky. Rozhodol sa s tým niečo robiť. Musel niečo aspoň skúsiť. Prihlásil ju na seattleskú strednú. Vyzerala sotva na 18, takže ju mohol zapísať do druháku.

Sedela v izbe a utápala sa vo vlastnom žiali. Vedela, že by nebolo správne keby ho znova vidí. Nemala by ho vystavovať takému riziku. Vedela sa ovládať- vedela ovládať svoju upíriu polovicu- ale neverila si. Nebola si istá či pri ňom dokáže byť bez toho, aby mu niečo spravila. Keď si na to znova pomyslela spustilo to novu vlnu vzlykov. Už len pohľad na ňu bolel. Kôpka nešťastia krčiaca sa v rohu miestnosti. Podišiel k nej Carlisle a objal ju. Ona mu objatie slabo opätovala a ešte viac sa rozvzlykala. Keď jej oznámil tú novinku, že ju zapísal do školy, rozhodla sa , že to asi bude dobrý nápad. Už to doma aj tak nemohla dlhšie vydržať.

V to ráno sa Edward chystal do školy ešte viac znechutene ako obvykle. Neznášal to tam. Nechcel tam ísť. Vymyslel zámienku, že on už nikdy nebude šoférovať. Ale Alice ho nenechala aby sa znova sám utápal v depresiách a navrhla, že šoférovať bude ona. Nakoniec súhlasil a šli. „ Včera som počula, že k nám do školy má prísť niekto nový...“ ozvala po ceste Alice. Zdalo sa jej ,že Edward ju nevníma, tak to nechala tak. Ale on ju veľmi dobre počul. Bolo mu to srdečne jedno.

„ Prvý deň v novej škole, moja, tešíš sa?“ spýtal sa Carlisle veselo svojej “dcéry“ keď ju vyprevádzal k autu. Bella len niečo nezrozumiteľne zamrmlala a nasadla. V aute si znova pustila svoje obľúbené depresívne pesničky a poddala sa smútku, ktorý doteraz pred otcom skrývala. Bola natoľko vyvedená z mieri, že takmer prešla po ceste nejakú mačku. Čierna mačka. Odfrkla si v duchu no zamračila sa, aj keď nebola poverčivá. Jej intuícia jej vravela, že dnes sa stane niečo čo nebude očakávať.

Ďlašia časť--->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!