Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 9

e


Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 9takže dnes už pridávam druhú časť,, už v poradí deviatu...teda neverím že som sa dostala až tak ďaleko:D asi by som sa mala začať trochu venovať aj poviedke You´re my soul ze?,,no co uz....v kazdom prípade to je ďalší diel,,,pesnička k tejto kapitolke: Green day- 21 guns,,,opäť trošku kratšie:D:D

Green day- 21 Guns

Edward si ale povedal, že sa mu to určite len zdalo a viac sa tým ten večer už nezaoberal. Nakoniec sa mu nadránom podarilo predsa len zaspal. Sníval sa mu zvláštny sen. Mal pocit akoby ani nespal. Stále hľadel z okna a všimol si ten pohyb. No vo sne sa neprestával pozerať a nedočkavo čakal, či ten pohyb nezbadá znova. Vtedy z lesa vyšla Bella. Práve v tej chvíli ho zo sna vytrhlo drnčanie budíka.

Prebudil sa do krásneho slnečného dňa. Bolo pekne ale nemal veľmi rád také dni. Slnko mu liezlo na nervy, radšej mal mesiac. Len čo zbadal slnko vysoko na oblohe, napadlo ho čosi, čo chcel praviž už dávno, ale doteraz si nenašiel čas. Keď aj s Alice prišli na parkovisko, nadšenie zo včerajšieho dňa vystriedalo sklamanie- Belline auto tam nebolo.

„ Do pekla!!!“ zakliala Bella len čo vykukla z okna a zbadala, aké je jasné ráno. Isteže, nemohla ísť na“ verejnosť“ bez toho aby vyzradila tajomstvo, ktoré bola povinná chrániť. Mrzelo ju to ako nikdy predtým. Už presne tušila, čo si bude Edward myslieť, keď sa neobjaví v škole deň nato ako jej dal kvety. A vôbec sa nezmýlila...

„ Ale no tak Ed!!! Veď to môže byť len náhoda.. mohla ochorieť..alebo nejaké rodinné dôvody...“ snažila sa ho povzbudiť sestra, ale jemu to veľmi nepomohlo. Jediné, čo ho aspoň trochu tešilo, bolo to, že sa poobede pôjde navštíviť svoju kamarátku, ktorú už veľmi dlho nevidel.

Po škole Alice vysadil pred domom a pokračoval v ceste. Pokračoval, až kým neprišiel do malej osady za mestom. Zastavil až pred malým žltým domčekom s červenou strechou. Dúfal, že to je právny dom. Vystúpil z auta, podišiel k dverám, nadýchol sa a zaklopal. „ Áno? Potrebuješ niečo?“ trochu podráždene sa mu prihovorilo dievča s tmavšou pokožkou s nádychom dočervena a prebodávala ho tmavými očami. „ Leah? Ty si teda vyrástla ,dievča!“ dievča prekvapene otvorilo ústa a znova prehovorilo: „ Edward? Môj malý Edík? Teda , hocikoho by som čakala ale zrovna teba nie. Veľmi si sa zmenil. Poď ďalej predsa, nestoj vo dverách.“ A už ho pozývala dnu. Vošli do malej obývačky, usadili sa na pohovku a začali sa rozprávať. Nevideli sa už viac ako 6 rokov. Mali si toho veľa čo povedať. Lenže Edward nemal ani poňatia o tom, že Bella nie je jediné dievča v jeho živote, ktoré má tajomstvo...

Kým bol Edward na tomto svojom malom “výletíku“, Bella sa rozhodla, že zájde k nemu domov. Bola už takmer tma, takže mohla bezpečne vyjsť von. Ich dom našla poľahky presne podľa toho ako jej Carlisle povedal. Po diaľnici za mestom na juh, potom odbočiť vľavo a už len rovno. Zastavila pred domom a šla priamo k dverám. Nechcela sa potulovať okolo domu bez toho, aby o tom vedeli. Už aj bez toho cítila zvláštne. Ešte ani nestihla zaklopať, keď sa dvere náhle rozleteli a v nich stála Alice. „ Och, ahoj. Prepáč nechcem rušiť.. ale prosím ťa, je tvoj brat doma?“ Bellu prekvapilo, keď sa Alice zamračila, no nedala to najavo. Svoj výraz už vedela takmer dokonale kontrolovať, len oči ju vždy prezradili. „ Ehmmm...no vieš, vlastne nie je doma ale-“ lenže Bella ju nenechala dohovoriť. „ Tak teda ďakujem. Nemusíš mu vravieť ,že som tu bola. Ahoj a dobrú noc.“ Zvrtla sa na päte a už nasadla do auta a poriadne dupla na plyn. 90,100,120,150,180....rútila sa ďalej von z mesta. Nechcela zastavovať, lenže pri tom zmätku čo jej vládol v hlave nedávala pozor na cestu.

V poslednej chvíli však zbadala ako sa oproti nej rúti iné strieborné auto, auto ktoré by spoznala na kilometre ďaleko. V poslednej chvíli strhla volant , vyšla z cesty a nabúrala do stromu. Volvo zastavilo kúsok pri krajnici a vystúpil z neho Edward. Len čo zbadal jemu tiež dôverne známe auto, vydesene vystúpil a nežal k audi, ktorého predok bol totálne zdemolovaný a strom do ktorého auto vrazilo sa nebezpečne nakláňal.

Ďalšia časť--->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 9:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!