Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří láska - 2.kapitola


Upíří láska - 2.kapitolaTak je tu další díl, prominte že to tak dlouho trvalo, ale neměla jsem čas. Díky za pěkné komenty a doufám že i u téhle kapitoly jich bude hodně. Colenovka

2.kapitola - poznání

Konečně jsme přistáli, jízda to byla strašná. Ale jedno plus ten let měl poznala jsem Edwarda a jeho rodinu, všichni byli moc milí a budou chodit do stejné školy. Jsou zajímavá rodina. Jasper, ten ovlivňuje pocity, Alice vidí budoucnost a Edward čte myšlenky, ale mě naštěstí ne, kdyby jenom věděl co si o něm myslím…

S Collenovými jsem se rozloučila a vyšla z letiště. Táta na mě čekal před ním. Když mě uviděl zářivě se usmál, vůbec se nezměnil ale co by jste taky chtěli, je to upír že?

Objala jsem ho, až ted mi došlo že se mi hrozně stýskalo. ¨

Nasedli jsme do auta a jeli, táta měl auto pro policisty, byl to náčelník policie, a já se vůbec netěšila jak mě bude vozit do školy, no co když tak budu chodit pěšky, určitě to není daleko.

„Rosteš do krásy Bello.“ Pochválil mě táta, usmála jsem se na něj.

„Bello, slyšel jsem že se do města přistěhovala upíří rodina, měla letět stejným letadlem jako ty, neviděla jsi je? Slyšel jsem že Carlisle je výborný doktor. Nikdy jsem neviděl nikoho kdo se umí tak skvěle ovládat, chtěl bych je poznat.“ Vysvětlil mi.

Řekla jsem mu všechno co se stalo v letadle, včetně toho jak jsou milí a že budou chodit do stejné školy.

Tátu to moc potěšilo.

Táta bydlel na kraji města kam nikdo nechodil, měl opravdu velký dům a těch aut v garáži…

Měla jsem svůj pokoj a taky velkou šatnu. Byla to nádhera. Vybalila jsem si věci a lehla si na postel, přemýšlela jsem o Edwardovi, něco mě k němu moc táhlo, ale nemohla jsem přijít na to co, nic takového jsem nikdy necítila, s klukama jsem neměla žádné zkušenosti.

 

Asi jsem usnula, když jsem tak namáhavě přemýšlela. Vstala jsem  z postele a šla do koupelny, udělat ze sebe člověka.

Potom jsem sešla dolů do kuchyně, táta byl asi už v práci a tak jsem se nasnídala, a rozmýšlela jsem se jak se dostat do školy, táta jaksi zapomněl že si to tu už nepamatuji, takže nevím kde je tu škola.

Omyl, táta nezapomněl, na stolu ležel papír a na něm krasopisným písmem napsáno: Bello včera jsi usnula, tak jsem ti nemohl dát můj dárek pro tebe, koupil jsem ti auto, je v garáži, myslím že ho najdeš, tvoje auto je jako jediné červené. Táta.

 

Běžela jsem do garáže  a opravdu moje auto bylo jako jediné červené. Bylo bez střechy, takové jsem si vždycky přála. Nevím jaká je to značka, to já nepoznám, ale je nádherné. Ale jedno mínus to mělo, budu na sebe ještě víc upozorňovat.

Nasedla jsem do svého nového auta a vyjela do školy, v autě jsem našla plánek jak se do ní dostat. A za chvíli jsem stála na parkovišti, jak jsem předpokládala, všechny hlavy se stočili na mě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří láska - 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!