Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří láska - 3.kapitola

Placka


Upíří láska - 3.kapitolaJe tu třetí kapitola upíří lásky, jsem moc ráda že ji někdo čte a někomu se snad i líbí, prosím o další komentáře. Colenovka.

3.kapitola - Těžké začátky

 

Všechny hlavy se stočily na mě. Chtěla jsem sklonit hlavu a projít, ale proč jim udělat tu radost a ukázat svoji slabou stránku? Prošla jsem kolem nich se zdviženou hlavou a zamířila do kanceláře.

 

 

Jdu na třetí hodinu, je matematika. V posledních dvou hodinách po mě naštěstí nikdo nechtěl abych se představovala. Zatím jsem si tu našla i pár kamarádů, Mike, Angele, Tyler a Jessica.

Na některých hodinách spolu dokonce sedíme.

Ale Cullenovi jsem tu ještě neviděla. Možná je uvidím na obědě.

Vejdu do třídy a rozhlídnu se po volném místě.

Omyl už zase se mýlím, v poslední lavici sedí Alice. Usměje se na mě a ukáže abych si sedla k ní.

Pozvání přijmu moc ráda a jdu za ní.

Prokecáme celou hodinu, a jsme domluvené že si sednu s nimi na oběd. A taky jsme se domluvily že s ní pojedu na nákupy, já je sice moc ráda nemám ale ona si to nenechala rozmluvit.

Jdu na oběd, mám hlad jako vlk, koupím si colu a pizzu a jdu hledat Cullenovi, najdu je u zadního stolu, který je oddělený od všech ostatních. Zamířím k nim, už zdálky se na mě usmívají, během chvilky jsem u nich a už se překřikujeme, když se ptáme jak se máme, co jsme včera dělali, jak se nám tu líbí…

„Bello, v pondělí bude svítit slunce, takže my jedeme na lov, pojedeš s námi vid?“ Zeptala se mě Alice.

„No já do školy můžu, mě slunce nic nedělá.“ Řekla jsem.

Alice na mě udělala ty psí oči, kterým nešlo odolat. Ale pak řekl nejkrásnější hlas na světě: „Bello, pojeď s námi bude legrace.“ Řekl Edward.

Podívala jsem se na něho a usmála jsem se.

„Dobře, jeden den bez školy mě nezabije.“

„No nic já jdu na Biologii.“ Oznámila jsem jim.

„Jdu s tebou, mám ji taky.“ Řekl Edward.

Šli jsme spolu chodbou ale ani jsme nemluvili. Mě osobně stačilo že jdu vedle něj, jemu je asi jedno že vedle něj jde holka, která ho miluje. Počkat řekla jsem miluje, ne já ho nemiluju, nebo snad ano?

Ani nevím jak a padám k zemi asi jsem zakopla o něčí batoh, který ležel na zemi. Ale než jsem dopadla na zem, chytli mě dvě studené ruce.

Podívala jsem se svému zachránci do očí, no jasně, kdo jiný. Můj zachránce je Edward. Na jednu stranu mě to těší ale na druhou, mě to mrzí.

Těší mě to protože se mě dotýká, ale mrzí mě to protože se před ním musím ukázat jako naprostý nemehlo.

Stoupnu si, ale on mě nepouští.

„Díky.“ Pípnu. V očích mu hrají pobavené jiskřičky.

„Jsem nemehlo, já vím, alespoň vidíš že můj strach z letadel je oprávněný.“Říkám mu.

Krásně se usměje a pustí mě.

„Nejsi nemehlo, jsi roztomilá.“ Řekne ještě a pustí i mou ruku za kterou mě ještě držel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří láska - 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!