Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří láska - 6. kapitola


Upíří láska - 6. kapitolaAhojte, pardon že to tak dlouho trvalo. Kdyby měl někdo nápad jak oživit povídku, tak se to nebojte napsat do komentáře, budu moc ráda. No a jinak děkuju že to čtete a prosím napište hodně komentíků :-D Ahojte. Colenovka

6. kapitola

Přišla jsem domů až okolo dvanácté, táta seděl na pohovce a četl si.

„ Bello, začínal jsem mít strach.“ Usmál se na mě.

„Trochu se to protáhlo.“ Řekla jsem omluvě.

Šla jsem k sobě do pokoje a rozhodla jsem se že se půjdu trochu projít, oznámila jsem to tátovi.

Moje rychlost nebyla sice jako upíří ale pomalá taky nebyla. Doběhla jsem doprostřed lesa a přela jsem se o strom. Přemýšlela jsem, lhala bych kdybych řekla že se nebojím toho co přijde, až ze mě bude upír.

Z mého přemýšlení mě vytrhl náraz na pravou polovinu mého těla, odletěla jsem asi deset metrů a můj náraz zbrzdil strom, stoupla jsem si a zjistila jsem že mi nic není. Ale taky jsem zjistila že mi asi za chvíli něco bude, přede mnou stáli tři upíři.

Šli pomalu ke mně, moje krev voněla jako lidská, takže takhle poznat nemohli že jsem poloupír, ale trochu je zarazilo když jsem se sama zvedla a měla jsem maximálně pár modřin.

Pořád byli blíž a blíž a mě došlo že nemám šanci a že mě zabijí. Je semnou konec.

Ustupovala jsem dozadu, ale potom jsem se rozhodla že se nevzdám, sice bych svojí silou asi nedala ani jednoho upíra, ale když už zemřít…

Stoupla jsem si do obrané pozice vrčela na ně, úsměv se jim rozšířil a já dostala ještě větší strach.¨

Najednou ale ode mě začali ustupovat a mě bylo jasný že mnou to není, otočila jsem se a uviděla jsem celou svojí novou rodinu, jak se k nám blíží, byl tam i Charlie.

Rozběhli se za nimi a já tam zůstala stát, za chvíli jsem jenom viděla nad lesy dým. Vyděsila nic krásnějšího opravdu nikdy, bylo to jako by naše rty k sobě patřili.

 

 

jsem se s doufala že se nic nestalo mojí rodině. Běžela jsem ještě rychleji než dřív.

Doběhla jsem na malou mítinu a věděla jsem že moje obavy byli zbytečné.

Běžela jsem k nim a táta mi šel naproti. Objali jsme se.

„Bello, víš jaký jsi měla štěstí? Kdyby to Alice neviděla mohla jsi být.“ Nedokázal to ano vyslovit.

Poděkovala jsem jim.

Ale když jsem se očima zastavila u Edwarda, byla to jako nějaká síla, šli jsme si naproti a objali jsme se, objímali jsme se dlouho a když jsme konečně přestali, nikdo kolem nás nebyl, asi nám nechali soukromí.

„Bello, měl jsem takový strach, jak tě napadlo jít se o půlnoci projít, přišel jsem zase k tobě a ty nikde.“ Říká ale zarazí se protože mu dojde co řekl, mě to taky došlo, říkal že přišel ke mně?

Podívala jsem se na něho. „Chodíš ke mně?“ Zeptala jsem se ho.

Otálel s odpovědí. „ No, já, fascinuje mě když spíš.“

„Můžeš chodit dál.“ Řekla jsem a potom jsme se políbili, nic lepšího jsem v životě nezažila, Na druhý den jsem se probudila a šla jsem do koupelny, oblékla jsem  si černé legíny červené dlouhé tričko s potiskem.

„Sluší ti to.“ Pochválil mě Charlie a na rtech mu pohrával úsměv, tentokrát věděl pro koho jsem se tak hezky oblékla.

Šla jsem do garáže, ale hned jsem zalezla zpátky to co bylo tam uvnitř, bylo něco hrozného.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří láska - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!