Tady je moje super krátká kapitola, která jen zkracuje dobu čekání na další díl. Doufám, že mě ta ro neukamenujete:-P klidně sem dávejte nápadsy jak by to mohlo jít dál;-)
02.04.2009 (14:26) • Misala007 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2464×
8.kapitola- Přistřihnout křidýlka
Děsila jsem se co Emmet vymyslí tentokrát. Ale byla jsem si jistá, že to nenechá jenom tak...
Emmet se opravdu objevil hned v zápětí. Na sobě měl monterky a v ruce další CDčko... On si snad nikdy nedá pokoj...
Tentokrát jsem se rozhodla, že jeho nápad utnu hned v zárodku. Ale taky mě zájímalo, co vymyslel tentokrát. No když jsem vzala v potaz to, že měl na sobě monterky tak mě napadl opravář. No že by šel opravovat piáno, tomu bych ani nevěřila... No tak si chvilku počám. Uvidíme, co se z toho vyvrbí...
Jako vždy Emmet strčil CD do rádia a tentokrát začalo hrát: Znáte Bořka, všechno spraví, znáte Bořka šikulu...
Tak to už jsem měla fakt dost... Emmet chtěl opravdu dávat piáno dohromady. Začal sbírat třísky a dávat je na jednu hromadu. Potom vytáhl z kapsy mega tubu lepidla a připravoval se udělat z trosek piána něco jako sochu.. No, nic jiného by z toho určitě nevylezlo.
"Emmete, řekla bych, že to piáno si zaslouží důstojnější zacházení. Když už jsi ho rozbil, tak z těch třísek alespoň nemusíš dělat třísky s lepidlem... Kdo by to tvoje umění potom rval do popelnice. To by sme si museli koupit kontejner jenom na tvoje vynálezy... Emmete chovej se alespoň k těm třískám s úctou..."
Teď na mě Emmet čučel jak kdybych mu sežrala svačinu. Jenže já grizlíky nerada... Já raději pumy...
"Emme, zavři tu pusu!!!" okřikla ho Rose jako by byl malé dítě. A on se tak i zatvářil. Sklopil hlavu k zemi. Nevěděla jsem co tím sleduje. Podívala jsem se na Edwarda, ale ten měl ná tváři usměv.
Emmet najednou začal strašně vzlykat. Nevěděla jsem, co se mu stalo.
Po chvíli zvedl hlavu a podíval se na mě vyčítavým pohledem.
"Tak člověk, teda upír, vám chce udělat radost a ona mu za to ještě vynadá... Kam jsme to dospěli? Že já raději neumřel už před těma ix rokama..." já na něj vykulila oči a otevřela jsem pusu.
"Emmete, to sem se tě tak strašně dotkla?"
Neodpověděl.
"No tak si to teda dodělej." povzdechla jsem si rezignovaně. Emmet si zavýskl a opět si sedl k třískám a začal je spojovat do podivných hrudek, hrudky k sobě a ty větší hrudky ještě k sobě.
Tohle mu trvalo asi dvacet minut a pak se na nás opět otočil. V ruce měl "cosi" z třísek a lepidla a vítězoslavně se usmíval.
"To je pro tebe Edie." mrkl na Edwarda a podával mu to.
Autor: Misala007 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Úplněk 8.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!