Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Útěk - 2. kapitola

GianaGianna


Útěk - 2. kapitolaDruhá kapitola. Telefonát do poradny pro zoufalce, chvíle napětí a zástup andělů.

Útěk – 2. kapitola

 

Později si budu muset něco zjistit.

 

„Kdo to je?“ pomyslela jsem si, když jsem uklízela střepy do koše. Když jsem procházela kolem obýváku, zahlédla jsem, jak na babičku ta dívka upírá zoufalý pohled. Co se to tu, sakra, děje? Mám snad halušky? Nebo je babička nějaká tajná agentka v důchodu?

Došourala jsem se do pokoje za mrzutého mumlání. Zamkla jsem a hned se chopila mobilu. Vyťukala tak známé číslo a čekala na odezvu.

„Centrála,“ ozvalo se pobaveně z druhé strany. „Co je to tentokrát? Viděla jsi UFO? Zjistila jsi, že ti chybí ruka? Nebo ses probudila ve velikosti slona?“ vtipkoval. To je mu podobné.

„Ne, asi tě zklamu. Jde jenom o babču. Mám podezření, že mi něco uniká,“ řekla jsem a pokračovala v chůzi po pokoji.

„Co přesně?“ zeptal se.

„Dnes ráno jsem slyšela, jak si babča s někým povídá v pokoji, a když mě pak vylekala při tom rituálu s mlékem, přišla tam nějaká víla a teď si s ní povídá v obýváku. Vypadala zoufale. Víla, ne babča. Co myslíš, že se tu děje?“ zeptala jsem se možná až příliš zoufale. Už začínám hysterčit.

„Klídek, dýchej zhluboka. Nevím, co na to říct. Možná si babča prostě jen pozvala nějakou známou, která je v tísni,“ odpověděl.

„No, tak, co mám udělat? Mám se jí zeptat na rovinu? Nebo počkat, až se to nějak vyvrbí, no tak, pomoz mi, Tome,“ řekla jsem zoufale. Já tak nesnáším, když něčemu nemůžu přijít na kloub.

„Promiň, už musím, máma je tu,“ zavěsil.  Jo, jeho mamka je děsná semetrika. Nenechá ho, aby se byť jen na sekundu přiblížil k elektronice. Chce, aby z něj byl učitel. Proto se radši scházíme jen v knihovně.

Jednou jsem našla starou fotku, zastrčenou pod kořením. Byla na ní babička, byla hodně mladá, asi sedmnáctiletá, a vedle ní stál, nebo ji spíš ochranitelsky objímal, anděl. Ano, vypadal jako anděl. Nádherný, bledý anděl s jantarovýma očima.

Možná to byl on, kdo s ní mluvil v pokoji? Kdo ví?

Nechala jsem to být a šla si číst další knihu z mé knihovny.

Když jsem si přečetla název, hned jsem ji vrátila zpátky. Přeslazené romány fakt nepreferuju. Vždyť je to pořád to samé. Dívka najde kluka, nejčastěji na nějaké akci, kam ji vytáhla kámoška, chvíli jsou spolu, pak nějaká zápletka, dny, někdy i týdny agónie a tuny kapesníčků, a pak rozřešení a happy end. Tak nudný stereotyp.

Ve chvíli, kdy jsem zatahovala závěsy a přemýšlela nad úkolem z matiky, mihlo se něco mezi stromy. Cukla jsem sebou a tím málem strhla závěsy na sebe. Jsem to ale nemehlo. Ale co to, sakra, bylo? Nějaké zvíře? Možná začínám být paranoidní.

Dokázala bych snést, kdyby babča někam odjela? Vzala by nás s sebou? Kdyby ne, co by s námi bylo? Kdo byl ten hlas a co má společného s tím andělem? A víla? Co tady dělá? Ani Tom tomu nedokázal přijít na kloub, a to je na dedukce fakt machr. Překulila jsem se na bok a zírala na světle fialovou zeď. Co kdybych se potom zeptala babči? Co mi odpoví? Jen si pro sebe něco zamručí a zavře se v pokoji? A vůbec, proč jsem z téhle situace tak nervózní?

Odhodlaně jsem vstala z postele, otevřela dveře, sešla do přízemí a tam moje odhodlanost ztroskotala.

Zastavila jsem se uprostřed předsíně a nakoukla do obýváku. Jen, co se za dveřmi vynořilo moje oko, ztuhla jsem. Zírala jsem na tu scénu jako přimrazená. Ne, to snad ne! Celý zástup andělů!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Útěk - 2. kapitola:

 1
4. mona
04.06.2012 [19:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Leník
04.06.2012 [16:25]

těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon

2. Sal333
04.06.2012 [12:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
04.06.2012 [10:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!