Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » V zajetí osudu 32

Alice od katyloveEd


V zajetí osudu 32Tak po menší pauzičce jsem se zebe vytlačila další dílek. Abych se přiznala, vůbec se mi teď nedaří. Nevím, čím to je, ale doufám, že se to brzy srovná, protože vážně nejsem k použití. tak si užijte kapitolku, protože vážně nevím, kdy přibyde další.

Ruku v ruce jsme šli k pokoji a pořád jsme po sobě pokukovali. Trochu mi v hlavě vrtalo, že mu dali klíče od pokoje hned, jak ho uviděli a ani nemusel říkat jméno, ale jen co otevřel dveře do pokoje, přirazil mě na zeď a začal mě hladově líbat, vypustila jsem všechny svoje spekulace z hlavy. Nohou jsem zavřela dveře a na zeď teď přitiskla jeho. Stále jsme se hladově líbali, ale když jsem mu rukou zajela pod tričko, lehce mě odstrčil. Zaraženě jsem na něj koukala a doufala, že mi to vysvětlí.

„Jen si odskočím, políbil mě a zmizel ve dveřích, které vedli nejspíš do koupelny.

Chtěla jsem mu udělat radost, tak jsem ze sebe shodila šaty a v podprsence, kalhotkách a botách jsem si lehla na postel. Po chvíli se vrátil a s úsměvem si mě prohlédl. Pomalu ke mně přišel a já už jen čekala, kdy se na mě vrhne. Opak byl ale pravdou. Jen se ke mně nahnul, rty mi přejel po čelisti, krku a rychle mě vzal do náruče.

„Hej,“ vykřikla jsem, ale on se jen usmál. V náručí mě donesl do těch dveří a podle mých správných odhadů to byla skutečně koupelna. Nádherná koupelna.

Tmavě modrý obklad, velká vana plná pěny, kolem které byly rozsvícené svíčky a na okraji byl kýbl s ledem a šampaňským i se dvěma skleničkami a jahodami.

„Páni,“ vydechla jsem překvapeně, když mě Edward opatrně položil na zem.

Otočila jsem se k němu a nedočkavě mu vysvlékla tričko. Lehce jsem prsty přejel k jeho kalhotám, ale zastavil mě.

„Teď jsem na řadě já,“ pošeptal mi něžně do ucha, když jsem se nesouhlasně zamračila a jedním plynulým pohybem mi rozepnul podprsenku.

Rukou přejel dopředu a prsty mi objel kontury ňader. Sklopila jsem hlavu, protože jsem cítila, jak se mi do tváře hrne krev. Edward se krátce zasmál a prstem mi zvednul bradu. Pusinkoval mě na čele, spáncích, tvářích a krku. Teď byla zase řada na mě, tak jsem mu rozepnula kalhoty, a protože už jsem se nemohla dočkat, stáhla jsem je i s boxerkami.

„Nejsi nějaká nedočkavá?“ dobíral si mě a já znovu sklopila hlavu.

Asi už mě nechtěl nechat čekat, a nebo byl stejně nedočkavý jako já a vysvlékl mi kalhotky. Stáhnul mi je z nohou a odhodil někam do kouta. Pak se z kleku zvedal a prstem jel po mé noze, boku, pasu a pevněji mě objal.

Během chvíle už mě měl opět v náručí a nesl mě k vaně. Rychlým pohybem jsem skopla boty, protože kdybych je namočila, tak by mě Alice nejspíš zabila a o to jsem najednou vůbec nestála. Nedokázala jsem si představit, že bych teď opustila tenhle svět. Tohohle dokonalého člověka, nebo spíš boha a nechala ho tu na pospas osudu, ale on by se asi neztratil.

Z mých myšlenek mě vytrhla až teplá voda, která se dotkla mé nohy. Edward mě opatrně posadil do vany a já si vzpomněla na ortézu, která mi ještě stále zdobila ruku. Povzdechla jsem si, ale protože už mě to skoro vůbec nebolelo, jen když jsem to namáhala, rychle jsem rozepnula suchý zip a dlahu odhodila. Edward se usmál a vlezl si ke mně. Ještě se otočil, aby nalil šampaňské a podal mi skleničku.

„Díky,“ usmála jsem se na něj a Edward si mě k sobě trochu přitáhnul. Ťukli jsme si a naše rty se spojily v dlouhém, romantickém polibku.

„Jsem rád, že jsi tu se mnou,“ zašeptal s vážnou tváří a znovu přitiskl svoje rty na moje.

„To já jsem ráda, že tu můžu být s tebou,“ zašeptala jsem, když se ode mě odtáhl. Usmáli jsme se na sebe a pohodlně se opřeli o vanu.

Pomalu jsem upíjela ze skleničky a přitom jsem Edwarda skenovala pohledem. Začínala jsem se soustředit i na jiné věci, než na jeho dokonalé oči. Všimla jsem si,  jak jsou naše nohy dokonale propletené. Jednu jsem měla na vnější straně a tu druhou na vnitřní. Stačilo tak málo a… ani jsem to nedomyslela, protože se mi krev nahrnula do tváří. Radši jsem se znovu napila a doufala, že se Edward na nic nebude vyptávat. Nevyptával se, ale napadlo ho něco mnohem lepšího.

Pomalu jel svou nohou po té mé a zastavil se v mém klíně. Slastně jsem vzdychla a zaklonila hlavu. Po chvíli jeho chodidlo nahradily prsty. Zajíkala jsem se blahem, když si hrál s mým nejcitlivějším místečkem a nemohla jsem se toho pocitu nabažit.

„Ach,“ vykřikla jsem, když mě svými šikovnými a dobyvačnými prstíky dovedl na vrchol.

Přisunul se ke mně ještě blíž a jeho rty začaly líbat můj obnažený krk, a protože se mi nehorázně klepala ruka, radši jsem skleničku postavila. Přitáhla jsem si jeho rty ke svým a rukou mu putovala po zádech a skončila na kříži. Přitlačila jsem si ho blíž k sobě a Edward vzdychnul.  Cítila jsem jeho vzrušení, které probralo i to mé. Vášnivě jsem ho líbala a on mi polibky nadšeně opětoval. Jeho ruce putovaly po mém, vášní zmítaném těle, a když se dostal k mému zadečku, vyzvedl mě na vanu. Opřela jsem se o zeď, ale když se moje rozpálená záda dotkly studených dlažiček, šokem jsem zalapala po dechu a ucukla. K mé smůle jsem ucukla trochu víc, spadla jsem do vody a Edwarda stáhla sebou. Spadl na záda a neudržel hlavu, takže se pěkně napil.

„Ježiš, promiň. Jsi v pořádku?“ ptala jsem se vyděšeně, když se znovu posadil a zhluboka se nadechl.

„Co to bylo?“ zeptal se zmateně, ale usmíval se.

„Promiň, lekla jsem se. Bylo to moc studený,“ omluvila jsem se.

„Ty moje citlivko,“ zamumlal a stáhnul si mě na sebe.

Hladově jsem  zase přitiskla rty na ty jeho a ruce mu zapletla do mokrých vlasů. Po chvíli se sám vyškrábal na vanu a mě vytáhl taky. Posadil si mě na sebe a prudce do mě vniknul. Zalapala jsem po dechu a zaklonila hlavu. Slastně jsem vzdychla, když se ve mně pohnul, ale teď jsem si to mohla plně vychutnat, protože se žádná nepříjemná bolest nedostavila. Edwardovi ruce jezdily po mých zádech a skončily u prsou. Vzdychala jsem a kroutila se pod jeho dotyky, které nechtěly opustit mé tělo. Ještě párkrát jsem přirazila a pohltila mě vlna orgasmu. Vyčerpaně jsem si opřela čelo a Edwardovo rameno a oba jsme se pokoušeli zklidnit dech. Jaks e mi to jen trochu povedlo, malátně jsem rozpojila naše těla a postavila se na nohy. Ne, že by se mi Edwardovo obětí nelíbilo, ale začínala mi být zima.

Vylezla jsem z vany, oblékla si župan, který visel na věšáčku a s úsměvem, který patřil Edwardovi, jsem vyšla z koupelny. Když se moje tělesná teplota trochu ustálila a začalo mi být teplo, zívla jsem.  Ze země jsem sebrala šaty, a když jsem se chtěla vrátilo koupelny pro spodní prádlo a boty, málem jsem se srazila s Edwardem, který vyšel s ručníkem kolem pasu a na prstě se mu houpali moje věci.

„Díky,“ zamumlala jsem a znovu zívla.

Mlčky jsem přešla Edwardův smích a věci si dala na hromádku a nevydržela jsem pokušení, abych rychle zalehla do postele. ještě v županu jsem se zachumlala do deky a Edward si přilehl ke mně. Přisunula jsem se k němu blíž a nechala ho, aby mi ruku omotal kolem pasu a držel si mě u sebe co nejblíž. Byla jsem strašně unavená, tak jsem zavřela oči a vdechovala Edwardovu vůni, která mi pomáhala usnout.

„Dobrou noc,“ zašeptal ještě a zhasnul světlo.

Usmála jsem se a lehce ho políbila na hruď.

31. kapitola - 33. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V zajetí osudu 32:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!