Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Virgo - 11. kapitola


Virgo - 11. kapitolaDalší dílek. Prosím o komentíky. Vaše xlovexx

XI – Ráno

Začala jsem trochu vnímat věci kolem mě. Cítila jsem, že mě někdo pozoruje. Proto jsem zamrkala a rozhlédla se po pokoji. Chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomila kde, jsem. Ale když jsem se podívala na Edwarda, hned se mi vybavily i vzpomínky na včerejší noc.

„Ahoj.“ Zašeptala jsem jeho směrem. Více jsem mluvit nemohla, protože jsem stále cítila silné škrábání v krku.

„Přinesl jsem ti snídani.“ Promluvil a ukázal mi na tác u postele.

„Děkuji.“ Pověděla jsem mu a podívala se z okna. „Kolik je vůbec hodin?“ Zeptala jsem se ho.

„Chvíli po desáté.“ Odpověděl s ledovým klidem. Za to já jsem se vyděsila. Škola! Zřejmě to na mě viděl.

„Co se děje?“ Ptal se mě.

„Škola. Vždyť už jí nestihneme.“ Odpověděla jsem mu, ale on se jen usmál.

„Vždyť je sobota. Dneska škola není.“ Cítila jsem, jak mi do tváří stoupá teplo. Vůbec jsem si neuvědomila. Že je víkend. Koukala jsem na Edwarda a nebyla jsem schopná slova. Najednou se zvedl a došel ke mně. Sedl si na okraj postele a přisunul přede mě tác s jídlem.

„Jez.“ Promluvil. Já si jen vzala pití a napila se.

„Nemám hlad.“ Zakroutila jsem záporně hlavou. „Jak se dneska dostanu domů?“ Zeptala jsem se ho, i když se mi odtud vůbec nechtělo.

„K večeru tě odvezu. Odvezl bych tě klidně hned, kdybys chtěla, ale moje auto si vzala Alice. Bylo jediné v garáži a ona nutně potřebovala na nákup.“ Odpověděl a usmál se.

„A Carlisle by mě neodvezl?“ Zeptala jsem se.

„Možná jo, ale on tu není. Vlastně tu jsme jenom mi dva.“ Po tváři se mu roztáhl úsměv. „A pěšky tě domů nepustím. Nebylo by to pro tebe momentálně dobré.“

„Aha.“ Hlesla jsem jen. Nevěděla jsem, co jiného říci.

„Alice ti připravila do koupelny oblečení a dala ti k tomu i nějaké olejíčky a sole do koupele. Počkám na tebe dole v obýváku. Můžeme si zatím pustit nějaký film, než přijedou.“ Promluvil a zvedl se z postele. Sebral tác a odešel.

Ještě jsem chvíli seděla a byla úplně zaskočená. Stále mi hlavou běhala jedna věta. Já tu jsem s ním sama. Tomu jsem se chtěla vyhnout. Blízkosti nějakého kluka.

Zvedla jsem se z postele a došla do koupelny. Zavadila jsem pohledem o zrcadlo a zděsila jsem se. Vypadala jsem jako by mě z té vody zapomněli vytáhnout. Nazelenalá pleť a k tomu rudé oči, už zase.

Rozhodla jsem se, že se tu koupel dám. Začala jsem napouštět vodu a použila do ní olejíček. Sůl jsem raději dala stranou k umyvadlu, ještě dokud jsem měla suché ruce.

Zalezla jsem si do vany a užívala si horké vody. Když začala chladnou, použila jsem svou moc a zahřála ji na příjemnou teplotu. Rozhlédla jsem se po koupelně. Byla nádherná. Pohled mi padl na hodiny a já zjistila, že jsem ve vaně už pomalu čtvrt hodiny. Proto jsem vodu začala vypouštět a rozhlédla jsem se po ručníku. Police s nimi byly u umyvadla.

Vlezla jsem pomalu z vany a došlápla na kachličky. Udělala jsem krok a potom se vše seběhlo rychle. Noha, jak byla mokrá, mi podklouzla. Rozmáchla jsem se rukama ve snaze se něčeho zachytit. Jednou rukou jsem zavadila o umyvadlo a shodila tu sůl. Dopadla jsem na zem a sůl se vysypala na mě.

„Bello.“ Zaslechla jsem ze zdola Edwardův křik. Chvíli mi trvalo, než jsem se vzpamatovala. Už jsem otevírala pusu, abych zakřičela, že jsem v pořádku. Jenže ve stejnou chvíli se událi dvě věci najednou. Klika ode dveří šla dolů, jak je někdo otevíral, a místo mých nohou se objevila ploutev.

 


 

12. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Virgo - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!