Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Virgo - 12. kapitola

TW - SHadisek


Virgo - 12. kapitolaV tomto dílku jsou Edward a Bella samotní doma. Prosím komentíky. Vaše xlovexx.

XII – Štěstí

„Ne!“ Zakřičela jsem. Nechtěla jsem, aby mě někdo takhle viděl. Zaslechla jsem skřípot dřeva, jak zatlačil do dveří. V tu chvíli jsem děkovala svému zvyku zamykat za sebou dveře.

„Bello otevři. Není ti něco?“ Slyšela jsem, jak za dveřmi mluví Edward.

„Všechno je dobrý, já hned vylezu, dej mi chvilku.“ Mluvila jsem k němu roztřeseným hlasem. Koukala jsem okolo sebe a přemýšlela, jak se dostat z dosahu té soli. Nadzvedla jsem ploutev a hodila s ní na stranu. Ozvala se rána.

„Bell? Ty jsi zase spadla?“ Ozval se Edwardův hlas za dveřmi a klika zase šla dolů, jak se snažil otevřít.

„To je dobrý.“ Křikla jsem na něj a snažila se dostat co nejdále od soli. Posunula jsem se a teď byla zase na řadě ploutev. Znovu se ozvala rána.

„Bello. Otevři, co ti je?“ Edward za dveřmi skoro křičel.

„Nemůžu, Edwarde. Já… já…“ nevěděla jsem co říct a chvíli jsem přemýšlela. „… já jsem nahá. Dej mi chvilku.“ Hodila jsem ještě jednou ploutvý ke straně a znovu se ozvala rána.

„Dobrý… už stojím.“ Křikla jsem, když jsem zaslechla skřípot dřeva, jak do dveří zatlačil.

Teď už jsem celkem daleko. Pomyslela jsem si a natáhla nad ploutev ruku. Soustředila jsem se a za chvilku začala z mé ploutve stoupat pára. Po chvilce jsem měla opět své nohy. Postavila jsem se a pohlédla na tu spoušť. Skoro po celé podlaze byla rozsypaná sůl. A na zemi byla voda. Nejhorší bylo, že oblečení bylo na umyvadle a cesta k němu zasypaná solí. Napadla mě jediná věc. Soustředila jsem se a za chvilku celou koupelnu naplnila pára z odpařené vody. Teď už jsem se soli nemusela bát. Rychle jsem jí posbírala a oblékla se.

Došla jsem ke dveřím a otevřela je. Hned za nimi stál Edward. Chvíli jsem na něj koukala a on na mě. Ani jsem si neuvědomila tu blízkost, dokud nevydechl a mě neovál jeho studený dech. Cítila jsem, jak jsem se celá zachvěla. Koukala jsem se do jeho očí a viděla, jak se ke mně přibližují. Na zádech jsem pocítila studený dotyk. Přejel po celých zádech, až dostal své ruce pod moje triko. Stála jsem tam a čekala, co bude dál. Cítila jsem, jak jeho ruce jezdí po mé páteři. Když mi přejížděl rukou mezi lopatkami, zavřela jsem slastí oči.

Najednou ale jeho dotyk zmizel. Zaslechla jsem, jak si odkašlal. A já pocítila, jak mi do tváří stoupá červená barva. Raději jsem oči otevřela a podívala se na něj. Už nestál tak blízko. Byl na druhé straně pokoje. Koukala jsem na něj a nebyla jsem schopná pohybu, ani ničeho jiného.

„Asi půjdeme dolů.“ Promluvil najednou a odešel pryč. Ještě chvíli jsem tam stála a přemýšlela, co to mělo být. Když jsem si uvědomila, že tam stojím už docela dlouho, rozešla jsem se za ním. Seděl v křesle, chvíli jsem na něj koukala. Měl zavřené oči a drtil svoje ruce. Dosedla jsem na gauč před televizi.

„Na co budeme koukat?“ Zeptala jsem se ho a sledovala, jak otevřel oči. „Doufám, že na nějaký horor.“ Řekla jsem sarkasticky. Bohužel mě asi nepochopil, protože se zvedl a došel k jedné poličce.

„Který chceš?“ Zeptal se, ale vůbec se na mě neotočil.

„Mě je to jedno.“ Zakroutila jsem hlavou.

Popadl nějaké DVD a vložil ho do přehrávače. Potom se otočil a se slovy „Tenhle jsem ještě neviděl.“ Dosedl vedle mě.

Nepřítomně jsem seděla a koukala na televizi. Vůbec jsem nevnímala, co to je za film. Celou dobu jsem jen vnímala teplo na svých zádech. Stále jsem cítila jeho dotyk. Najednou jsem zaslechla Edwardův smích. Nechápavě jsem se začala soustředit na televizi a přemýšlela, co tam mohlo být vtipného. Zrovna v tu chvíli zpoza rohu vyskočila nějaká příšera. Jak jsem se lekla tak jsem zařvala a zabořila hlavu do něčeho tvrdého. Nevěděla jsem, co to může být, dokud se neozval smích a já na svých zádech nepocítila paži.

„Snad si se nelekla?“ Zašeptal mi do vlasů Edward. „Vždyť to bylo jasný, že tam bude.“ Smál se dál, ale já jsem se stále klepala.

„Ty se hodně lekáš, že jo?“ Ptal se mě a zřejmě narážel na Emmetta. Jen jsem záporně zakroutila hlavou. Už jsem se dávno nebála, ale užívala si Edwardovi blízkosti. Když už se mi zdálo, že jsem na něm natisklá moc dlouho. Odtáhla jsem se od něj. Myslela jsem, že dá ruku pryč, ale opak byl pravdou. Stále mě objímal okolo ramen a držel u sebe. Nechápala jsem, proč to dělá, ale užívala jsem si tu blízkost. Do doby, než mi hlasitě zakručelo v žaludku. Dneska jsem už po několikáté zčervenala a raději jsem se podívala na hodiny. Bylo už po třetí.  Čas letěl nějak moc rychle na můj vkus.

„Je čas se najíst.“ Promluvil Edward a začal se zvedat. Zvedla jsem se taky a šla za ním do kuchyně. „Sedni si.“ Vyzval mě a já jsem ho poslechla. Sledovala jsem ho, jak začal nandávat jídlo na talíře. Trvalo to jenom chvíli a už přede mě stavěl talíř. Sedl si naproti mně a začal se ve svém talíři přehrabovat. Začala jsem jíst, ale snědla jsem toho málo. Stále jsem se necítila nejlépe. Když jsem odložila příbor. Beze slova vzal můj talíř a i se svým ho odnesl. Rozešla jsem se do obýváku a ucítila, jak mi položil ruku na kříž. Když jsme procházeli okolo dveří, slyšela jsem povzdech. Chtěla jsem se zeptat co se děje, ale domovní dveře se otevřeli.

„Ahoj Alice.“ Zaslechla jsem Edwardů hlas. Do dveří vešla Alice a jenom proběhla okolo nás. Při cestě stačila na stůl hodit klíčky. Poznala jsem je. Byly od auta.

„Za chvíli přijede Emmett.“ Zaslechla jsem, jak ze shora zakřičela. Otočila jsem se na Edwarda a podívala se mu do očí. Věděla jsem, že náš společný čas skončil.

„Chceš už domů?“ Zašeptal. Jen jsem přikývla. Bude to tak lepší. Viděla jsem, jak sáhl pro klíčky a už jsem ho jen následovala ven.

 


 

13. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Virgo - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!